Schavuit!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:27 schreef Dingest het volgende:
Wel naar een jong koppel dat 0 verstand van auto's heeft
Go onderzoeksplicht!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Maar je moet zeker bij een Alfa natuurlijk wel een beetje weten wat voor beestje je koopt, en zij kwamen niet verder dan 'vier deuren en hij rijdt wel lekker'.
Dakannie, kut! dan hebben ze geen vervoerquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:20 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze terugkomen omdat het hok panne heeft
Dat dan weer welquote:
Nogal. Dat is één van twee redenen dat ik het wel jammer vind dat-ie weg gaat (de andere, uiteraard, is de stylingquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:05 schreef lipje het volgende:
Och hij rijdt wel lekker is natuurlijk een understatement
Garantie zolang je de handen in kokend water kunt houdenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:27 schreef Dingest het volgende:
De Alfa gaat morgen wegWel naar een jong koppel dat 0 verstand van auto's heeft, dus ik heb eigenlijk zelfs een beetje medelijden met ze
Verstand op 0 -als je dat hebtquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:28 schreef Dingest het volgende:
Ik heb gewoon niet het gebrek aan geweten zoals een meedogenloze autohandelaar
welke beurs?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef Gummiebeer het volgende:
Naar de klote na 2 dagen op een beurs staan, nu tijd voor bier.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Totaal niks te maken met PTA-achtige praktijken, het was een aquarium beurs in Vianen
geloof me, ik kan van elke beurs een PTA-verslag makenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Totaal niks te maken met PTA-achtige praktijken, het was een aquarium beurs in Vianen
Moet zeggen dat er een paar mooie T5's op de parkeerplaats stondenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geloof me, ik kan van elke beurs een PTA-verslag maken
Citroën. Bij voorkeur wel de oudere stoelen/auto's, dus uit de jaren '70.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:49 schreef rumiii het volgende:
Welke autoproducent levert in jullie ogen de meest comfortabele stoelen?
Ach, bij mijn laatste 2 BX-en heb ik niet eens een proefrit gemaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat ding is een stuk veiliger nu dan toen ik hem kocht
Ik heb wel opgemerkt dat er aan gelast moet worden later voor de APK, maar zelf hebben ze nergens om gevraagd of op gecontroleerd. En ik heb de LMM opgemerkt, maar dat ding levert al sinds de aanschaf zo sporadisch eens een verwaarloosbare stotter dat ik er mij niet eens druk over maak.
Voor de rest kopen ze een Alfa van 15 jaar oud voor een bijna Carbage Run-bedrag dus tsja, hoe kritisch moet je dan nog echt zijn. Die dingen zijn echt geen ruk meer waardMaar je moet zeker bij een Alfa natuurlijk wel een beetje weten wat voor beestje je koopt, en zij kwamen niet verder dan 'vier deuren en hij rijdt wel lekker'.
Sja, ik heb dat wel, dus daarom verkoop ik m'n auto's alleen aan een oud-ijzerboerquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:28 schreef Dingest het volgende:
Ik heb gewoon niet het gebrek aan geweten zoals een meedogenloze autohandelaar
Maar zij kochten geen BX - zij kochten een echte autoquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, bij mijn laatste 2 BX-en heb ik niet eens een proefrit gemaakt.
Een BX IS een echte autoquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:18 schreef Dingest het volgende:
Ik ben niet langer meer Alfist
[..]
Maar zij kochten geen BX - zij kochten een echte auto
Zoek je verkering met 2CV ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:01 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Een BX IS een echte auto
Ik zoek een goed onderhouden BX Deauvillequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek je verkering met 2CV ofzo?
Sterkte en succes.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik zoek een goed onderhouden BX Deauville
Denk je dat nog steeds na alle hints die hier zijn gegeven ja?quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:10 schreef 2cv het volgende:
En ik denk dat er 'Held' onder die duim staat.
Sterktequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sterkte en succes.
Ik zoek een manier om onze regering duidelijk te maken dat we inmiddels al een tijdje door hebben dat ze ons bestelen.![]()
[ afbeelding ]
Yuuuuuup!quote:
Niet om het een of het ander, maar Belgen houden de helft van de prijsdaling in eigen potje, wat ze vervolgens aan transportondernemingen uitkeren. In Nederland wordt de volledige prijsdaling aan de pomp meegegeven, alleen de oliemaatschappijen bepalen de GLA, waardoor het inderdaad vertraagd doorgevoerd wordt. Als je over de overheid wil zeiken moet je dus over de Belgen zeuren, hier zijn het de oliebedrijven die schuld hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yuuuuuup!
Eind vorige week nog 1.238, nu weer gedaald... daar daalt de prijs gewoon direkt mee; hier doen ze eerst 4 weken wachten om te kijken of het niet stiekum toch weer omhoog gaat, en als het blijft dalen, krijg je er van 6 cent daling 2 terug. Kan zomaar zijn dat hij in .be eind van de week weer een cent omhoog is, maar 2 cent eraf kan ook..Hier staat hij volgende week nog gewoon hetzelfde als deze week.. kun je vergif op innemen.![]()
Plaatboeven zijn het.. ik ben blij dat ik mijn geld lekker zelf de grens over smijt.. scheelt die jojo's in Den Haag weer een hoop werk om het naar de EU te brengen.
Ik kom hier niet langs de Tinq als ik er niet speciaal langs rijd, dus ik weet de prijs niet., maar ik tank domweg waar het voor mij het goedkoopst is, en dat is nog steeds in .be. en to be honest boeit het me weinig wie de meeste knaken in zijn zak douwt; we worden gewoon genaaid, en daarom tank ik over de grens. Wat ik wél weet, is dat als we niet zo achterlijk veel accijnzen over brandstoffen zouden betalen, we er allemaal beter van zouden worden, behalve de schatkist niet, maar die kunnen dat dan weer compenseren met de snelheidsboetes als iedereen weer een beetje gas zou durven geven op de snelweg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar Belgen houden de helft van de prijsdaling in eigen potje, wat ze vervolgens aan transportondernemingen uitkeren. In Nederland wordt de volledige prijsdaling aan de pomp meegegeven, alleen de oliemaatschappijen bepalen de GLA, waardoor het inderdaad vertraagd doorgevoerd wordt. Als je over de overheid wil zeiken moet je dus over de Belgen zeuren, hier zijn het de oliebedrijven die schuld hebben.
Overigens staat de diesel bij de goedkope pompen hier nu op ca 1.289 en dat is een serieus goedkope prijs gezien de accijnsen in NL t.o.v. België.
Als de Belgen alle prijsdalingen aan de pomp door zouden berekenen zou ie daar nu ongeveer 1,16 mogen kosten.
Daar gaat Koos Spee's poging om van een relatief veilige overtreding een zware misdaad te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
, behalve de schatkist niet, maar die kunnen dat dan weer compenseren met de snelheidsboetes als iedereen weer een beetje gas zou durven geven op de snelweg.
Diesel in Zwolle: 1,28, benzine 1,49(quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yuuuuuup!
Eind vorige week nog 1.238, nu weer gedaald... daar daalt de prijs gewoon direkt mee; hier doen ze eerst 4 weken wachten om te kijken of het niet stiekum toch weer omhoog gaat, en als het blijft dalen, krijg je er van 6 cent daling 2 terug. Kan zomaar zijn dat hij in .be eind van de week weer een cent omhoog is, maar 2 cent eraf kan ook..Hier staat hij volgende week nog gewoon hetzelfde als deze week.. kun je vergif op innemen.![]()
Plaatboeven zijn het.. ik ben blij dat ik mijn geld lekker zelf de grens over smijt.. scheelt die jojo's in Den Haag weer een hoop werk om het naar de EU te brengen.
Je vervalt in herhaling.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Diesel in Zwolle: 1,28, benzine 1,49(! ). Het begin is er..
Heerst hier een prijzenoorlog bij een paar benzinepompen.
Je vervalt in herhaling.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Diesel in Zwolle: 1,28, benzine 1,49(! ). Het begin is er..
Heerst hier een prijzenoorlog bij een paar benzinepompen.
Dat van die prijzenoorlog wisten we al.quote:
mooiquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat van die prijzenoorlog wisten we al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |