Ik heb altijd al gevonden dat hij een halve was maar dit neemt toch wel een wending.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het met een H begon.
Denk jij ook dat ie het zelf heeft verzonnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gevonden dat hij een halve was maar dit neemt toch wel een wending.
Ook, het is ook een beroerd bereikbaar shitgehucht onder de rook van Shell Pernis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:11 schreef lipje het volgende:
[..]
hoogvliet? Dat is toch een supermarkt
Geeft elke bluescreens.. wat is deze?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:24 schreef .Neovo. het volgende:
Ich mache einen Computer. Kloteding
DIG / PC geeft elke Bluescreens.
En ik ben ook weer heerlijk goed bezig met de TT
Ben al een week bezig om nieuw geheugen in dat ding te krijgen, maar hij pakt het niet.
Vlak je eigen mammie niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
en jouw moeder levert bijdehante kinderen
boeiend
Ik niet goed tiepen kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook, het is ook een beroerd bereikbaar shitgehucht onder de rook van Shell Pernis.
[..]
Geeft elke bluescreens.. wat is deze?
Het was een uitspraak die ik over een Duitse collega deed, en dat plakken ze dan als titel er bovenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ie het zelf heeft verzonnen? En zich nu een beetje schaamt.
die had mij het liefst uitgevlaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook, het is ook een beroerd bereikbaar shitgehucht onder de rook van Shell Pernis.
[..]
Geeft elke bluescreens.. wat is deze?
[..]
Vlak je eigen mammie niet uit
Henk in truckjournalistiekquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was een uitspraak die ik over een Duitse collega deed, en dat plakken ze dan als titel er bovenHeb het hele artikel ter inzage gehad van te voren, behalve de titel
Jij hebt toch wel netjes het ding onderhouden he.? Of hebben ze al pech als ze bij je wegrijden?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:27 schreef Dingest het volgende:
De Alfa gaat morgen wegWel naar een jong koppel dat 0 verstand van auto's heeft, dus ik heb eigenlijk zelfs een beetje medelijden met ze
Dat ding is een stuk veiliger nu dan toen ik hem kochtquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel netjes het ding onderhouden he.? Of hebben ze al pech als ze bij je wegrijden?
Schavuit!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:27 schreef Dingest het volgende:
Wel naar een jong koppel dat 0 verstand van auto's heeft
Go onderzoeksplicht!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Maar je moet zeker bij een Alfa natuurlijk wel een beetje weten wat voor beestje je koopt, en zij kwamen niet verder dan 'vier deuren en hij rijdt wel lekker'.
Dakannie, kut! dan hebben ze geen vervoerquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:20 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze terugkomen omdat het hok panne heeft
Dat dan weer welquote:
Nogal. Dat is één van twee redenen dat ik het wel jammer vind dat-ie weg gaat (de andere, uiteraard, is de stylingquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:05 schreef lipje het volgende:
Och hij rijdt wel lekker is natuurlijk een understatement
Garantie zolang je de handen in kokend water kunt houdenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:27 schreef Dingest het volgende:
De Alfa gaat morgen wegWel naar een jong koppel dat 0 verstand van auto's heeft, dus ik heb eigenlijk zelfs een beetje medelijden met ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |