Eerder chef klanten naaien als ik die recensie hierboven zo lees....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Volgt zijn papa op![]()
Chef broeken naaien
Wat rij jij dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef Haasbeuntje het volgende:
Omdat volkswagens goedkope stuiterbakken zijn, elke turk met een paar knaken kan al een vrij moderne VW rijden.
Ik heb een saxo.quote:
die van mij heeft maar 148k gelopen, met nap enzo dus wat lul jequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:48 schreef Gunner het volgende:
Nou ja de Golf 5 is wel het model waar de petjes tegenwoordig in kunnen rijden. eentje met drie ton op de teller kost dan geen knaak meer
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:58 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
die van mij heeft maar 148k gelopen, met nap enzo dus wat lul je
Ik hoop echt dat jij een troll bent.. Zo ja huldequote:Op zaterdag 1 november 2014 09:58 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
fok al deze puisterige haters hier die 's avonds eenzaam huilen in hun bedje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:02 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
shoot out naar jou man ma nigga
Kilometerstand zegt alleen iets voor domme mensen die denken dat de kilometerstand er toe doet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:58 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft sukkel,
Ga naar Lageland, in alexandrium, daar zul je kleding reparatie yigit zien.
Ga naar oosterhof, naast de pizza koerier zul je kleding reparatie yigit zien
ga naar krimpen aan den ijssel daar zul je kleding reparatie yigit zien net over de brug
ga naar kralingen, bij metrostation, daar zul je kleding reparatie yigit zien.
pfff sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |