Ik stond laatst naast de pizzakoerier, maar ik zag geen kleding reparatie yigit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ga naar oosterhof, naast de pizza koerier zul je kleding reparatie yigit zien
Misschien pappie even vragen of hij dat voor je kan fixen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Auto correctie werkt niet bij fok in ieder geval bij mij niet
je hebt daar dominee en has ... sukkelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik stond laatst naast de pizzakoerier, maar ik zag geen kleding reparatie yigit.
Daarna reed hij weg, omdat het licht op groen ging.
Da's de grote stad, daar mag ik niet komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft sukkel,
Ga naar Lageland, in alexandrium, daar zul je kleding reparatie yigit zien.
ga naar krimpen aan den ijssel daar zul je kleding reparatie yigit zien net over de brug
ga naar kralingen, bij metrostation, daar zul je kleding reparatie yigit zien.
pfff sukkel
Jij snapt ook niks he.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
je hebt daar dominee en has ... sukkel
Had niet eens gehoeven want je kunt gewoon vestigingen onder een bestaande KvK hangen, die krijgen dan een volgnr.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef MaximumRush het volgende:
Ook echt een tweede vestiging openen en het dan Yigit 2 noemen.
Waar doel je op?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:17 schreef Bart het volgende:
Hahaha die reacties van TS. Typerend wel
.
Ik vind al die dingen wel typerend ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Waar doel je op?
De bewijsdrang?
Het schelden?
Het goedkeuren van frauderen?
Of dit allemaal?
Toeval.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen wel typerend ja.
Op basis van dit ene topic zou je dat kunnen concluderen. Maar als ik mijn persoonlijke ervaringen erbij betrek, dan is het statistisch onmogelijk toeval te noemen.quote:
Welk metrostation in Kralingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft sukkel,
Ga naar Lageland, in alexandrium, daar zul je kleding reparatie yigit zien.
ga naar krimpen aan den ijssel daar zul je kleding reparatie yigit zien net over de brug
ga naar kralingen, bij metrostation, daar zul je kleding reparatie yigit zien.
pfff sukkel
Incidentjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Op basis van dit ene topic zou je dat kunnen concluderen. Maar als ik mijn persoonlijke ervaringen erbij betrek, dan is het statistisch onmogelijk toeval te noemen.
baass!, kom anderd zaterdag langs gaan we samen koffie drinken en lachen we de niet gelovende uit!quote:
Nee nee hij is pas af met raamfolie, rioolpijp, action bleu laser, kauwgom armpje uit het raam en natuurlijk de 14 jarige campingsnolquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:46 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Kijk ook zeker naar de steek van de golluf 5 van je. Golf 4 is 5x100 5 is 5x112. Vergeet niet je petje, verlaging, thunderdome sticker en subwoofer!
Hela jongens het ging hier over de velgen!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef Keskin58 het volgende:
Wat vinden jullie van het resultaat?
[ afbeelding ]
Mooie velgies ofniett, onderkant van auto is wel beetje vies, reed eventjes door modder heen omdat het hier had geregendOndanks dat, staat het super sexy onder me auto
Ik vind ze lelijk, maar hey, jij niet dus geniet er vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
idd zielig gedoe, de standaard velgen vind ik lelijk onder mn auto, dus kocht ik iets wat mooier is.
shoot out naar jou man ma niggaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hela jongens het ging hier over de velgen!!
En het staat wel hoor.
Dit is gewoon een zeer degelijke wagen, en ik weet zeker dat de meeste reacties uit jaloezie zijn omdat jullie moeten fietsen, met het ov moeten, of je moeders kleine auto'tjes mag lenen.
Feit is wel dat buurman Jansen of een andere auton00b niks zal opvallen, maar een beetje autokenner zal direct zien dat het GTI-velgen zijn en dat de auto geen gti is, en er een beetje om moeten glimlachen.
Of het erg is dat de auto en velgen 'niet bij elkaar horen'??
Nee het is niet erg. Het staat goed want de wagen ziet er want de zijkant nagenoeg hetzelfde uit als een gti. En waar staat in het wetboek dat je 'gti-velgen' niet of een niet-gti mag plaatsen??
Mijn stationwagen loopt harder dan dat. Srsquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:47 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat loop je nou te haten man,
Jij kan niet eens op je 18 jarige een golf 5 betalen, dus loop lekker bij je papa te huilen.
Traag stronthok? Heb hem vorige week gechipt, heeft nu 180pk, is in 7 seconden al bij de 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |