quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:26 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Op de site staat dat de banden maat wel overeenkomt.
Dus in principe zou het wel lukken?
OP lezen is wel moeilijk he? ik ben niet de slimste als het om auto;s gaat, ieder zn eigen dingquote:
Ik weet ook niets van auto's, maar als de site zegt dat het overeenkomt, dan is het antwoord toch duidelijk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
OP lezen is wel moeilijk he? ik ben niet de slimste als het om auto;s gaat, ieder zn eigen ding
'quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
OP lezen is wel moeilijk he? ik ben niet de slimste als het om auto;s gaat, ieder zn eigen ding
Eenheidsworst. Hoevaak heb je al op een parkeerplaats bij de verkeerde golf gestaan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef Keskin58 het volgende:
Wat vinden jullie van het resultaat?
[ afbeelding ]
Mooie velgies ofniett, onderkant van auto is wel beetje vies, reed eventjes door modder heen omdat het hier had geregendOndanks dat, staat het super sexy onder me auto
Nooit, want ik heb maar 1 donkerblauwe golf 5 gezien... De standaard kleuren golf heb je veel dezelfde types. Ik heb een speciale kleur waardoor ik gelijk weet dat het mijn golfie isquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
Eenheidsworst. Hoevaak heb je al op een parkeerplaats bij de verkeerde golf gestaan?
Ben jij een kamper ofzo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nooit, want ik heb maar 1 donkerblauwe golf 5 gezien... De standaard kleuren golf heb je veel dezelfde types. Ik heb een speciale kleur waardoor ik gelijk weet dat het mijn golfie is
en tevens
lekker haten, jij komt met je peugeot uit 93 en ik golf uit 2008
Relatief lage flat en 4 shoarmazaken? Hoe je t ook went of keert, een golf is een 13 in een dozijn bak... Heeft de jouwe 2,5 of 3,5 ton gelopen? Net als de random turkenaudi/BMW.....quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee,
Woon in een 4 verdieping huis, me vader heeft 4 eigen ondernemingen
jij?
Golf komt uit 2008, heeft 140,000 km gelopen. Me vader heeft 4 kledingreparatie winkels, draait lekker, We wonen niet in arme buurt, me vader rijdt in een Volkswagen Caddy uit 2013quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:30 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
Relatief lage flat en 4 shoarmazaken? Hoe je t ook went of keert, een golf is een 13 in een dozijn bak... Heeft de jouwe 2,5 of 3,5 ton gelopen? Net als de random turkenaudi/BMW.....
Turken en bewijsdrangquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Golf komt uit 2008, heeft 140,000 km gelopen. Me vader heeft 4 kledingreparatie winkels, draait lekker, We wonen niet in arme buurt, me vader rijdt in een Volkswagen Caddy uit 2013Me moeder rijdt in een Volkswagen polo uit 2010. Me zus heeft vorige week haar rijbewijs gehaald, die krijgt volgens mij binnenkort een lupo... Nu jij weer
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Golf komt uit 2008, heeft 140,000 km gelopen. Me vader heeft 4 kledingreparatie winkels, draait lekker, We wonen niet in arme buurt, me vader rijdt in een Volkswagen Caddy uit 2013Me moeder rijdt in een Volkswagen polo uit 2010. Me zus heeft vorige week haar rijbewijs gehaald, die krijgt volgens mij binnenkort een lupo... Nu jij weer
Fijn dat je dit even hebt onderbouwd en verantwoord. Ik hoef op internet niet op te scheppen of te vertellen wat ik rij omdat andermans mening mij er niet toe doet. (Geen Turkse machocultuur) dus bij deze verkondig ik dat ik een heuse Sparta berijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |