SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 24-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hahahaha, twee dode meisjes hahahaha!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:24 schreef suddenintuition het volgende:
gelukt opening, valt niet mee na 5 flessen wijn ( hahaha )Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, hahahaha, twee dode meisjes hahahaha!![]()
Ja en zelfs nog nuchter.quote:Iemand op WS noemde het 'Tienda Delita' maar dat is nergens terug te vinden.quote:Welk pension is van Frank A![]()
ik lul gewoon maar met jullie mee, das t beste, met al dat gekat en dat off-topic-gezeverquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:39 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo uit je nek lult, na 5 flessen...
Weet er al iemand of er ook grotten zijn, daar in de buurt ?
( vele topic s geleden al gevraagd, geen reactie )
Plattegrondje vliegveld E.M. ?
( 3 dagen geleden al gevraagd, geen reactie, en ik heb geen GoogleEarth hier,
jammer )![]()
....over gezever gesproken......quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:55 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik lul gewoon maar met jullie mee, das t beste, met al dat gekat en dat off-topic-gezever
Plattegrondje vliegveld E.M. ?
( 3 dagen geleden al gevraagd, geen reactie, en ik heb geen GoogleEarth hier,
jammer )![]()
da bedoel ik nou, zo komen we hier niet verder, naar mijn mening moeten wequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:59 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
....over gezever gesproken......
toch het een en ander uitbreiden hier, in plaats van stil te blijven hangen
of komt er nou weer een hatelijke opmerking ?
Wie volgt ?![]()
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #42 - twijfelsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja en zelfs nog nuchter.
[..]
Iemand op WS noemde het 'Tienda Delita' maar dat is nergens terug te vinden.
StaceySinger 11.22
[ Bericht 1% gewijzigd door vronie op 25-10-2014 02:15:48 ]![]()
Ik en anderen hebben daarop gereageerd: BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #126 - Toeval of?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:55 schreef suddenintuition het volgende:
En aanvullend: een geoloog die we allemaal kennen zegt dat er geen grotten bekend zijn in de omgeving van de vindplaatsen, en dat in vulkanisch gesteente (wat je daar overal aantreft) minder snel grotten ontstaan dan in bv. kalksteen.![]()
En, daarbij komt ook nog eens, dat wij ( jullie dus ) al 4 maanden achter lopen op de
realiteit, en halsstarrig en koppig in dezelfde dingen blijven hangen, zonder je te realiseren
dat het daarom op een einde loopt hier, maar goed
ga zo door, de enige die een beetje vooruitstrevend is, ben ik
`de grote zever `![]()
er moeten daar hangplekken zijn, of schuilplekken, en ik snap wel, dat die misschienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik en anderen hebben daarop gereageerd: BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #126 - Toeval of?
En aanvullend: een geoloog die we allemaal kennen zegt dat er geen grotten bekend zijn in de omgeving van de vindplaatsen, en dat in vulkanisch gesteente (wat je daar overal aantreft) minder snel grotten ontstaan dan kalksteen.
officieel niet bestaan natuurlijk. Maar er wordt steeds herhaald dat zich daar bendes
ophouden. Zelf denk ik, vlakbij dat bergbeekje ergens ( omdat ook al gezegd werd
dat men een soort van muur herkende, op 1 van de foto`s )![]()
Giovanni van Casa Pedro zoals in de OP bestaat niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja en zelfs nog nuchter.
[..]
Iemand op WS noemde het 'Tienda Delita' maar dat is nergens terug te vinden.
Giovanni is van restaurant Il Pianista
Giovanni Santoro
Zijn vrouw heet Doris
De eigenaar van Casa Pedro is Peter Capon en zijn vrouw heet Marilin Pitti
(met dank aan iemand op dit forum)
Maar wie is dan Frank Abdiel Rosas ??
http://i.imgur.com/9LCyJvR.jpg![]()
ja, dit heb ik gisteren ook gezien, kwam ik tegen, maar er werd alleen spaans gesprokenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Giovanni van Casa Pedro zoals in de OP bestaat niet.
Giovanni Santoro
Zijn vrouw heet Doris
http://i.imgur.com/9LCyJvR.jpg
en die taal ken ik ook niet![]()
Marilin Pitti....familie van ??? Toevallig zelfde naam ?,,,,,mmmmmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Giovanni van Casa Pedro zoals in de OP bestaat niet.
Giovanni Santoro
Zijn vrouw heet Doris
http://i.imgur.com/9LCyJvR.jpg![]()
Als ik nou zou zeggen"ja het zijn nichten van elkaar"?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:23 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Marilin Pitti....familie van ??? Toevallig zelfde naam ?
Check hun facebook![]()
Is dat e c h t ???........dan zeg ik....ahummmmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik nou zou zeggen"ja het zijn nichten van elkaar"?
Check hun facebook
interessanttttt, de linkjes ( van mij dan ) worden stapje voor stapje, uitgebreider![]()
Ik loop je maar te dollen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:25 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Is dat e c h t ???........dan zeg ik....ahummmm
interessanttttt
Pitti komt heel veel voor in Panama heb ik gemerkt.
Ze zijn geen familie. (alhoewel het natuurlijk wel heel spannend was geweest als het wel zo was!)![]()
maar weet je zeker, dat het geeen familie is ?? Of denk je dat ??quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik loop je maar te dollen.
Pitti komt heel veel voor in Panama heb ik gemerkt.
Ze zijn geen familie. (alhoewel het natuurlijk wel heel spannend was geweest als het wel zo was!)![]()
Dat denk ik. Maar geloof me heeeeel veel Pitti's en Pitty's in Panama (it's a Pitty)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:29 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
maar weet je zeker, dat het geeen familie is ?? Of denk je dat ??![]()
het doel is, erachter te komen, hoe het 1 en ander in z`n werk is gegaanquote:
vanaf de vermissing, of eerder![]()
Maar nobody caresquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:32 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
het doel is, erachter te komen, hoe het 1 en ander in z`n werk is gegaan
vanaf de vermissing, of eerder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: