quote:
begreep ik het weer verkeerd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niet snel van begrip.
Niet snel van begrip.
Niet snel van begrip.
Niet snel van begrip.
Niet snel van begrip.
niet ingewikkelder dan nodig bedoel jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op dit tijdstip moet je het niet te ingewikkeld maken.
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op dit tijdstip moet je het niet te ingewikkeld maken.
Deze smiley kan ik nooit goed plaatsen. gebruik hem zelf ook nooit.quote:
te pas en te onpasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze smiley kan ik nooit goed plaatsen. gebruik hem zelf ook nooit.
Wanneer is het gepast om die in een post te zetten?
Ik post al een tijdje zonder en bevalt goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze smiley kan ik nooit goed plaatsen. gebruik hem zelf ook nooit.
Wanneer is het gepast om die in een post te zetten?
Met een beetje tongue in cheek erbij is dat erg aangenaam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat staat garant voor nog grotere spraakverwarring.
Kun je niet uitslapen morgen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
Het was mij weer zeer aangenaam, een gezellige nacht gewenst
ik kán wel uitslapen alleen slaap ik bijna nooit uit, ben altijd vroeg wakkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je niet uitslapen morgen?
slaapliedje voor jou!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
Het was mij weer zeer aangenaam, een gezellige nacht gewenst
das lief van je, dan ga ik toch met de gedachte aan een jonge vent slapen!quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
das lief van je, dan ga ik toch met de gedachte aan een jonge vent slapen!
Trusten JM Een makkelijke optie kiezen is niet moeilijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
das lief van je, dan ga ik toch met de gedachte aan een jonge vent slapen!
voor de helft nog maar ....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
Maar OK JM is slapen De rest is nog wakker
Dat is een wipe-out en weg Fann? Op zn Grieks?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
voor de helft nog maar ....
ik kan ieder moment een wegtrekker krijgen
gewoon dat je in slaap valt Chuf...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een wipe-out en weg Fann? Op zn Grieks?
Zet die dan ff in de juiste leeftijdsgroep Fannquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon dat je in slaap valt Chuf...
maar ik zit nu nog muziekkies te draaien
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet die dan ff in de juiste leeftijdsgroep Fann
Stond geen rij voor de deur toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:43 schreef MadMaster het volgende:
from the USA.
Derde wedstrijd World Series honkbal gaat hier zo beginnen. Net op tijd binnen...
Geen idee, ik zit in Houston nu.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Stond geen rij voor de deur toch?
Schijnt niemand te boeien las ik op NOS.nl.
Gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Houston nu.
Ik vermaak me wel als ik niet on slaap donder van de jetlag...
Wanneer je wilt is zo'n jetlagje peanuts.quote:
En dat lees ik nu pas !quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
truste dan maar, handjes boven de dekens!
Of misschien beter van niet
Dank, maar het heeft niet geholpen.quote:
Dat viel eigenlijk 100% mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met het incheckgedoe op Schiphol?
Mooi! Was benieuwd nav die berichten vooraf die hier waren geplaatst.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Dat viel eigenlijk 100% mee.
Vooraf geouwehoer over checks op electronische aparaten die aantoonbaar moesten werken waren er niet.
Ik heb wel eens ergere checks meegemaakt.
USA Immigration was ook heel relaxed, mijn vingerafdrukken en pasfoto is weer in het archief bijgewerkt hier...
mag ik hier blijven alsjeblieft?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Post hier als je ouder dan 50 bent.....
Voor de terugreis moeten we wel 4 uur voor vertrek op de luchthaven zijn, omdat de security is opgekrikt hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi! Was benieuwd nav die berichten vooraf die hier waren geplaatst.
Toevallig laatst nog met mijn zusje over gehad die ook met een zekere regelmaat naar Amerika gaat en die had ook geen klachten. (wat in haar geval een hoop zegt)
jij hebt een goeie buiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag en doe ik lekker met je mee
Redelijk, kan nog veel beter dat wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:32 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt een goeie builekker geslapen?
het kan altijd beterquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Redelijk, kan nog veel beter dat wel.
Die zijn er alquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Zou best grappig zijn een 50+ subforum
Zou het druk worden?
Je moet zelfs hier blijven, ouder dan 40+ bestaat gewoon nietquote:
Dat is zéker waarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:05 schreef just me het volgende:
Ik merk wel Fann dat als er geen fok zou zijn ik iets meer in het huishouden zou doen, heb net een spinnnenkraamkliniek ontdekt in een voorraadkast, ik moet eigenlijk eens gaan schoonmaken
Henk Krol is toch die oplichter?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal op Henk Krol stemmen, dan komt dat 50+ forum er vanzelf wel een keer.
Das toch die weerman? Daar stond ik een keer mee in de lift...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal op Henk Krol stemmen, dan komt dat 50+ forum er vanzelf wel een keer.
en dan antwoord iemand ditquote:Krijg nou de 'hik'............ene AKOBU reageert hier zomaar!!!! Kep geen flauw idee wie dat is! Jullie?????? Ze zit meteen mee te kakelen over snoeshanen etc. Tggggggg...........waar haalt ze 't vandaan.......ik heb niks met hanen....alleen maar met 1 kip!
Die gaat vandaag voor me aan de slag.......stof afnemen, de ramen zemen en de voortuin vegen! Dat wil ze zelluf en van mij mag ze!! Daarom haal ik die eieren ook steeds weg....dan hoeft ze niet te broeden maar maakt ze zich nuttig in huis! Gratis, he??? Ze krijgt al kost en inwoning dus daar moet ze dan ook maar wat voor doen.
Té érg daarquote:Volgens mij ken jij ze best San!!!
Jemig wat is die kip groot!!!
Pas je nou zelf nog wel in bed?? Want ik heb begrepen dat ze jou plekkie ingepikt had.....
Wat een leuk jasje heeft ze aan.
Zoiets heb ik vorige week voor Tigri gebreid. (Het hondje van Mylène)
In camouflage-kleuren. Compleet met col.
Je lacht je slap als hij het aan heeft.
Wel makkelijk zo'n huishoudkip hoor, als jij vanmiddag moe uit school komt, is je hele huis gedaan!! Misschien neem ik er toch ook maar één.
Maar nu ga ik er als een haas vandoor.
De hond moe nog uit en ik moet werken,
Doei, doei!!!!!!
Is dat de Mylene die hier op FOK! ook ergens mod is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:14 schreef FANN het volgende:
Zoiets heb ik vorige week voor Tigri gebreid. (Het hondje van Mylène)
dat hoop ik niet voor haar...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat de Mylene die hier op FOK! ook ergens mod is?
Zullen we haar eens lokken?quote:
Ik ken haar niet zo goed, dus ik weet toch niet wat ik moet zeggen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we haar eens lokken?![]()
Je merkt trouwens wel weer wat de oude lullen verzameltopics zijn....zeepblokken.
we kunnen altijd een zeepje neergooien hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
.
Ik kijk altijd even in LIF, zitten ze mijn favo zeep af te kraken
Groene?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
Ik kijk altijd bij nieuwe topics en zag het gisteren voorbij komen....werd als puisterige puber ingeschat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
Ik ken haar niet zo goed, dus ik weet toch niet wat ik moet zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |