Is natuurlijk een heel sympathiek project, maar...quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef Mau-Risico het volgende:
Geen superwinsten, maar wel een erg sympathiek project.
Misschien wel een van de beste brouwers van Nederland gaat voor zichzelf beginnen:
Brouwerij Kees
Als dat echt het complete rendement is over 60 dagen, dan is er gewoon geen rendement (na VRH).quote:Naast het rendement van 5 procent op uw investering bieden we aanvullende beloningen aan in de vorm van bier, kennis en liefde voor het brouwers vak:
Ben jij het Kees?quote:Op zondag 2 november 2014 10:05 schreef Mau-Risico het volgende:
aan de linkerkant zie ik staan:
25% rendement (5% / jaar)
over 60 maanden.
Natuurlijk vooral leuk voor de liefhebber, maar heel wat meer rendement dan bij de bank.
het risicoprofiel schat ik erg laag in.
quote:
Dan hebben ze het echt net aangepast, want naast de bliksem-icoontje op de frontpage staat nu ook 25% rendement (5% per jaar)quote:Op zondag 2 november 2014 10:05 schreef Mau-Risico het volgende:
aan de linkerkant zie ik staan:
25% rendement (5% / jaar)
over 60 maanden.
Natuurlijk vooral leuk voor de liefhebber, maar heel wat meer rendement dan bij de bank.
het risicoprofiel schat ik erg laag in.
Waarom satelliet? Steeds meer landen hebben beschikking over glasvezel, wat superieur schijnt te zijn t.o.v. satellietbroadcasting. Maw. er zal steeds minder vraag naar zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:59 schreef Goesten het volgende:
[..]
Ik vind dat Multi-link vergeleken met andere projecten maar langzaam vol loopt.
Inderdaad. 1.500 euro per dag, vijf dagen per week plus behoorlijk wat vakanties waarin je weinig omzet. Dat is geen vetpot.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:37 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Dagomzet lijkt me erg laag bij de dönertemt als je daarvan je personeel, je inkoop, je vaste kosten en je rente+aflossing moet betalen vraag ik me af wat je als ondernemer overhoudt
Bij events trek je niet 1-2-3 glasvezel. Dat is volgens mij het modelquote:Op zondag 2 november 2014 13:24 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Waarom satelliet? Steeds meer landen hebben beschikking over glasvezel, wat superieur schijnt te zijn t.o.v. satellietbroadcasting. Maw. er zal steeds minder vraag naar zijn.
Klopt, direct via iDeal overmaken. Project staat nu op 42%. Als bierliefhebber heb ik er een klein bedrag ingelegd, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 2 november 2014 14:45 schreef Blik het volgende:
Misschiej dat ik die brouwerij ook ga doen, je moet bij crowdaboutnow direct inleggen toch?
En natuurlijk zitten in de vrachtwagens ook nog ontvangst mogelijkheden van mobiele camera's op motoren en helicopters enzo Daar hang je ook niet zomaar een draadje aan.quote:Op zondag 2 november 2014 17:55 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Bij events trek je niet 1-2-3 glasvezel. Dat is volgens mij het model
Ja precies, en het is maar 5 jaar dus zal het het niet revolutionair anders worden ineens.quote:Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
En natuurlijk zitten in de vrachtwagens ook nog ontvangst mogelijkheden van mobiele camera's op motoren en helicopters enzo Daar hang je ook niet zomaar een draadje aan.
Ik vind het apart dat je dit door 'nederlanders' laat financieren en niet door de 'lokale chinezen'quote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef Goesten het volgende:
Bij KOM een zeer interessant project (ivm hollands glorie en goede initiatieven). Wel moeilijk in te schatten wat het risico hierbij is.
https://www.kapitaalopmaat.nl//De-Nederlandse-Keukenhof-in-China
Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb zelf niets met al dat biologisch verantwoorde, maar je merkt toch dat meer en meer mensen hier wel op zitten te wachten.quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef Tha_Duck het volgende:
En weer wat horeca
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8301
Vorige lening ook via GVE? Hoe ver is die inmiddels al?quote:Op maandag 3 november 2014 19:22 schreef Sparafucile het volgende:
GVE Schenker: ziet er wel goed uit, helaas rente slechts 7%, vorige lening anderhalf jaar geleden 10%
Dit was de vorige:quote:Op maandag 3 november 2014 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vorige lening ook via GVE? Hoe ver is die inmiddels al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |