quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
amsterdam 2007 is er niets bijquote:
hij wil lekker weer genieten, ik begrijp m welquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Zich vastketenen zodat iemand anders niet weg gaat?
weer gejat van spangasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Zich vastketenen zodat iemand anders niet weg gaat?
ja het ging gister uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
kyan had ooit iets metemma
??!?!?!?!?!
godver ik mis 1 aflevering en meteen een goedequote:
emma rende schreeuwend wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
godver ik mis 1 aflevering en meteen een goede
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik sla hem dan op zn bek, mongooltje dat ie is. Safa is van mij.
ja maar reservequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef Paxcon het volgende:
Maar Anouk was toch al Julia geworden? Toen met die lootjes
eensch. anouk is te mooiquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:45 schreef Fylax het volgende:
Ik had Emma niet afgewezen als ze mij zou zoenen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:45 schreef Fylax het volgende:
Ik had Emma niet afgewezen als ze mij zou zoenen.
Een topic? Een hele reeksquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef Kloktijd het volgende:
Ik wist gewoon dat hier een topic op fok over was. Ik zap net langs dit programma. Wtf is dit
topshow!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:46 schreef Kloktijd het volgende:
Ik wist gewoon dat hier een topic op fok over was. Ik zap net langs dit programma. Wtf is dit
Safa >>>>>>>>>> alles en iedereen, ben je blind ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef richolio het volgende:
Emma + Anouk = Emouk = Liefde
Al heil Emouk
oh je bent echt een manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Safa >>>>>>>>>> alles en iedereen, ben je blind ofzo?
Safa is de beste ja maar emma en anouk zijn nu gewoon een stelletje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar met Safa zou ik willen ruilen, met die andere twee niet, Emma misschien.quote:
als je met safa wil ruilen wil je dus dat kan verliefd op je is, aaahquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar met Safa zou ik willen ruilen, met die andere twee niet, Emma misschien.
hoe hebben jullie anouk enzo dan gevondenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wil weten wie Safa speelt. Ik wil haar toevoegen op Facebook en proberen te hosselen. Geen grapje dit. Ik begin echt verliefd te worden door haar mooie ogen.
Wish me luck.
Staat gewoon op Wikipedia. Van de nieuwe hoofdpersonen staat nog niets. Ik ga even in de cast details kijken als ik die kan vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoe hebben jullie anouk enzo dan gevonden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh wikipedia.
Safa wordt gespeeld door ene Sonia Eijken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat gewoon op Wikipedia. Van de nieuwe hoofdpersonen staat nog niets. Ik ga even in de cast details kijken als ik die kan vinden.
Toen ik paar dagen geleden keek stond er een vraagteken.quote:
Nee man, snap niet wat mensen in Safa zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Psstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:07 schreef Fylax het volgende:
ik ga de stoute schoenen aan doen en safa een berichtje sturen
EY. MEIDJE.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:07 schreef Fylax het volgende:
ik ga de stoute schoenen aan doen en safa een berichtje sturen
niks propaganda, het is gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Verder natuurlijk gewoon een policor kutaflevering. Beetje kindjes brainwashen met dit soort propaganda
Gewoon in de kwetsbare breintjes van onze tienerkinderen het linkse gedachtegoed van onze vrienden bij de publieke omroep planten nu ze intellectueel nog te zwak zijn voor zichzelf te denkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niks propaganda, het is gewoon de realiteit.
Nee dit gebeurt echt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon in de kwetsbare breintjes van onze tienerkinderen het linkse gedachtegoed van onze vrienden bij de publieke omroep planten nu ze intellectueel nog te zwak zijn voor zichzelf te denken
VAN ONZE BELASTINGCENTEN
NPO,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon in de kwetsbare breintjes van onze tienerkinderen het linkse gedachtegoed van onze vrienden bij de publieke omroep planten nu ze intellectueel nog te zwak zijn voor zichzelf te denken
VAN ONZE BELASTINGCENTEN
Nu weet ik.jou instaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Fylax het volgende:
Alle Brugklasacteurs hebben al kei veel volgers. Niek en Britt 30duizend volgens mij. Chloe 20duizend, Leonard ook heel veel. Belle heeft er 3duizend en Sonia maar duizend. Ze is denk ik de enige waar ik kans heb op reactie.
doe maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Fylax het volgende:
Zou ik ook een berichtje naar Niek sturen? Wat voor held we hem vinden.
Ik heb haar even de link gestuurd naar de post waar je een week geleden de liefde verklaarde aan Fien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
ja wat zou ze verder moeten zeggen tegen een of andere dude die een liefdesverklaring stuurtquote:
Moet je niet Fien hosselen ipv Safa?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat zou ze verder moeten zeggen tegen een of andere dude die een liefdesverklaring stuurt
Ik vroeg hoe t ging en nu zegt ze goed met jjou
Pics of het gebeurde nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat zou ze verder moeten zeggen tegen een of andere dude die een liefdesverklaring stuurt
Ik vroeg hoe t ging en nu zegt ze goed met jjou
Chloe heeft 30duizend volgers ofzo dat lukt never.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet je niet Fien hosselen ipv Safa?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie vragen aan Safa/Sonia, dan geef ik die door naar haar.
quote:
Gewoon vrienden worden met die sana en dan overstappen naar fienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Chloe heeft 30duizend volgers ofzo dat lukt never.
heeft fien insta? Of twitterquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee haha ik praat lleen met Sonia opditmoment
kan je dm'en op insta of zo?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan je dm'en op insta of zo?
In dat geval vind ik jou een focking hard baasjequote:
Dankje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat geval vind ik jou een focking hard baasje
Corrie krijgt hier trouwens wel een natte scheur van denk ik. 20/22 genoemd wordenquote:
ik emmaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik insta had zou ik fien hosselen
volgens mij welquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Ook maar weer eens kijken, heb vorige week gemist.
Is er ook een weekoverzicht van zoals bij Spangas? Kijk ik dat morgen.
karinaquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Ook maar weer eens kijken, heb vorige week gemist.
Is er ook een weekoverzicht van zoals bij Spangas? Kijk ik dat morgen.
Dat was met dat meisje wat kleren ging jatten denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit komt bekend voor... was vorig jaar niet exact hetzelfde verhaal?
jammer van die rotkopquote:
een boerkaatjequote:Op maandag 27 oktober 2014 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar kunnen we een kledingstuk voor ontwerpen.
die kleren met stomme teksten zijn inderdaad niksquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik bespeur een generatiekloof hier, ik zie echt niks raars aan die kleren van Lilo wel aan de kleren van die andere mutsen met die stomme teksten op hun shirts.
Oh dan ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
die kleren met stomme teksten zijn inderdaad niks
hosselaarquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef Fylax het volgende:
Ik hoor net van Safa dat ze niet in deze uitzending zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |