Ja, het kon mij ook helemaal niet boeien. Wel wel knap van Federer. 82e titel. Hoop dat hij ook Parijs en de WTF wint.quote:
Zat gewoon een week tussen Basel en Shanghai.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:38 schreef Jellereppe het volgende:
In Parijs zal hij het toch wel gaan voelen lijkt mij. Drie toernooien achter elkaar op 33-jarige leeftijd.
Ik herinner mij het net.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zat gewoon een week tussen Basel en Shanghai.
8equote:Op zondag 26 oktober 2014 14:52 schreef PippenScottie het volgende:
Rojer en Tecau staan ook op het punt om weer een titel te pakken. De zevende van het jaar?
Rare vraag misschien, maar wat bedoel je met de virtuele achterstand?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Federer haalt Djokovic met rasse schreden in.
Virtuele achterstand geslonken naar 340 punten!
82e titel voor de oude meester! Chapeau!
Het verschil op de ranking komt door de punten die Djokovic punten heeft van vorig jaar die die dit jaar eerst nog meot halen., Dat zijn er 1500 voor de WTF en 1000 van Parijs. Voordat die toernooien eindigen vervallen eerst die punten in de ranking en dus is het gat van 2000 punten er niet. Daarom hoef je alleen naar de race te kijken en daar is het verschil 490 in het voordeel van Djokovic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:39 schreef koloskabouter het volgende:
In de race komt Federer op 490 punten en in de rankings krijgt hij er 200 bij, waarmee het gat nog steeds dik 2000 punten is. Welke andere rekenmethode is er nog van toepassing?
Op het gevaar af dat ik ga zitten haarkloven (hoewel ik het daar stiekem ook wel een beetje om doe): de drop date van de punten van vorig jaar ligt gelijk aan de datum waarop je de punten van je nieuwe resultaat krijgt. De punten die je 'kwijtraakt' of 'wint' in de rankings, kun je alleen gedurende of na het toernooi vaststellen, niet vooraf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:46 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Het verschil op de ranking komt door de punten die Djokovic punten heeft van vorig jaar die die dit jaar eerst nog meot halen., Dat zijn er 1500 voor de WTF en 1000 van Parijs. Voordat die toernooien eindigen vervallen eerst die punten in de ranking en dus is het gat van 2000 punten er niet. Daarom hoef je alleen naar de race te kijken en daar is het verschil 490 in het voordeel van Djokovic.
Vraag is wat Djokovic doet met Parijs nu ie net vader is.
Onwaarschijnlijk op dit moment. Zeker niet 'gewoon'.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:10 schreef Norrage het volgende:
Murray hélemaal op en kapot. Die gaat er ook 1e ronde uit in Parijs en gaat gewoon de WTF missen hoor...
Er moet volgens mij inderdaad heel wat gebeuren wil Murray de WTF missen. Zo moeten zowel Ferrer, in een pittige draw, als Raonic ver komen. Zeker die laatste heeft een behoorlijk gat te overbruggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk op dit moment. Zeker niet 'gewoon'.
Nee ok, hij is bijna wel binnen. Maar ik bekritiseer gewoon zijn schema, het slaat echt nergens opquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk op dit moment. Zeker niet 'gewoon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |