abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:56:21 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145893386
Heb het toegepast met bonificatie seconden.
Voor P1, 10 minuten eraf
P2 9 minuten op de originele tijd
P3 8 minuten etc.
Tot en met P10.

Dan is het:
1. Bottas
2. Button
3. Rosberg
4. Magnussen
5. Hamilton
6. Ricciardo
7. Alonso
8 Hulkenberg
9. Raikkonen
10. Vettel
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Sport vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:56:50 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145893396
Knotsgek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:00:28 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145893498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:56 schreef nils7 het volgende:
Heb het toegepast met bonificatie seconden.
Voor P1, 10 minuten eraf
P2 9 minuten op de originele tijd
P3 8 minuten etc.
Tot en met P10.

Dan is het:
1. Bottas
2. Button
3. Rosberg
4. Magnussen
5. Hamilton
6. Ricciardo
7. Alonso
8 Hulkenberg
9. Raikkonen
10. Vettel
Als ik dit toepas alleen dan de huidige puntentelling als minuten eraf wordt het wel spannend.
Position Driver Total Time Difference
1 Lewis Hamilton 24:33:05
2 Nico Rosberg 24:33:42 0:00:36
3 Valtteri Bottas 25:21:40 0:48:34
4 Daniel Ricciardo 25:46:38 1:13:33
5 Jenson Button 26:03:14 1:30:09
6 Fernando Alonso 26:34:23 2:01:17
7 Kevin Magnussen 27:00:51 2:27:46
8 Nico Hulkenberg 27:24:16 2:51:10
9 Kimi Räikkönen 28:07:22 3:34:17
10 Sebastian Vettel 28:41:41 4:08:36
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:03:51 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145893573
Het is gewoon een andere gedachte om het kampioenschap te benaderen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:16:06 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145893920
Gewoon gemiddelde eindklassering. Niet dat rare puntensysteem. Veel simpeler
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145894209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon gemiddelde eindklassering. Niet dat rare puntensysteem. Veel simpeler
Dan is betrouwbaarheid ook belangrijker dan winnen. Dan vind ik het huidige puntensysteem wel beter (zonder de dubbele punten aan het eind van het seizoen).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:07:05 #32
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145895506
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 17:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dan is betrouwbaarheid ook belangrijker dan winnen. Dan vind ik het huidige puntensysteem wel beter (zonder de dubbele punten aan het eind van het seizoen).
Heb je gelijk in :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145896347
http://m.autosport.com/news/report.php/id/116487


ABC , Caterham doet even niet mee :P
pi_145896996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.autosport.com/news/report.php/id/116487

ABC , Caterham doet even niet mee :P
Hmja, zat er dik in inmiddels. Ik weet niet eens of ik dit jammer moet vinden.
pi_145897385
Dan vraag ik me af als Marussia er mee stopt of ze nog wel een Q1 doen?
pi_145897440
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dan vraag ik me af als Marussia er mee stopt of ze nog wel een Q1 doen?
Ja. Speciaal voor Lotus.
pi_145897533
Kunnen ze beter met een dobbelsteen gooien.

Stukken goedkoper.
pi_145897612
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:18 schreef JohnB52 het volgende:
Kunnen ze beter met een dobbelsteen gooien.

Stukken goedkoper.
Maar even serieus: met een team minder zullen de kwalificatieverhoudingen wel aangepast worden. Met twee teams minder wordt het crisis en dan zullen we waarschijnlijk een seizoen krijgen waarin het buigen of barsten wordt voor de F1.
pi_145898744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:14 schreef JohnB52 het volgende:
Dan vraag ik me af als Marussia er mee stopt of ze nog wel een Q1 doen?
Ecclestone moet toch ook minimaal 20 auto's op de grid hebben. Denk dat ze volgend jaar toch met 3 auto's per team moeten gaan rijden, Marussia en Caterham zijn failliet en Sauber ziet er ook zeer slecht uit.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:50:22 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145898836
Lotus is niet veel beter, ook force india heeft problemen ondanks dat ze het nu goed doen. Maarja lotus won vorig jaar ook races..
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145898967
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ecclestone moet toch ook minimaal 20 auto's op de grid hebben. Denk dat ze volgend jaar toch met 3 auto's per team moeten gaan rijden, Marussia en Caterham zijn failliet en Sauber ziet er ook zeer slecht uit.
Zouden ze dat op zo'n korte termijn voor elkaar krijgen? Of zouden de teams daar al concreet rekening mee houden?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:56:20 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145899031
Ik vind dat hele Q1 sowieso onzin.

Gewoon weer een uur kwalificeren. Onbeperkt aantal rondjes maar gewoon beperking op de banden. Krijgen de kleinere teams ook wat meer tijd op de baan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145899148
Zou wel kunnen.

In de regels staat wel ergens, vraag me niet waar, dat teams 6 maanden de tijd moeten krijgen.

Maar wat blijft er dan over als Sauber en FI ofzo ermee stoppen?
pi_145899176
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dat hele Q1 sowieso onzin.

Gewoon weer een uur kwalificeren. Onbeperkt aantal rondjes maar gewoon beperking op de banden. Krijgen de kleinere teams ook wat meer tijd op de baan.
De reden voor de opdeling in sessies is dat met een uur kwalificatie iedereen wacht tot het laatst omdat dan de baan het snelst is (door het rubber op de baan). Nu moet iedereen elke sessie de baan op, waardoor er dus op elk moment van de kwalificatie auto's op de baan zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:01:15 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145899219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De reden voor de opdeling in sessies is dat met een uur kwalificatie iedereen wacht tot het laatst omdat dan de baan het snelst is (door het rubber op de baan). Nu moet iedereen elke sessie de baan op, waardoor er dus op elk moment van de kwalificatie auto's op de baan zijn.
Dan gewoon in de regels zetten dat je sowieso een tijd moet neerzetten elk kwartier. Ofzo.

Maar dat hele afvallen moet gewoon weg, slaat nergens op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145899247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:59 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wel kunnen.

In de regels staat wel ergens, vraag me niet waar, dat teams 6 maanden de tijd moeten krijgen.

Maar wat blijft er dan over als Sauber en FI ofzo ermee stoppen?
En zou bijvoorbeeld Williams zich wel 3 auto's kunnen permitteren?
pi_145899346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ecclestone moet toch ook minimaal 20 auto's op de grid hebben. Denk dat ze volgend jaar toch met 3 auto's per team moeten gaan rijden, Marussia en Caterham zijn failliet en Sauber ziet er ook zeer slecht uit.
Ik hoop het niet. 3 auto's op de baan betekent dat er nog minder teams punten kunnen krijgen, de huidige middenmoot teams achterhoede teams worden die steeds moeilijker kunnen overleven. Moeilijker dan nu. En dat betekent dat als teams verdwijnen andere teams meer auto's op de baan moeten brengen en we straks 4 teams met elk 5 auto's overhouden.

Als de teams nu geen 3de auto op de baan brengen hebben we een kans dat de commerciele rechten terug komen bij de FIA en we eindelijk afscheid kunnen nemen van Ecclestone. Misschien dat de verdeling van de gelden dan eerlijker kan en we een gezondere F1 krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:59 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wel kunnen.

In de regels staat wel ergens, vraag me niet waar, dat teams 6 maanden de tijd moeten krijgen.

Maar wat blijft er dan over als Sauber en FI ofzo ermee stoppen?
Boullier zei dat dat de minimale tijd die nodig was om een derde auto op de baan te brengen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:06:13 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145899414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als de teams nu geen 3de auto op de baan brengen hebben we een kans dat de commerciele rechten terug komen bij de FIA en we eindelijk afscheid kunnen nemen van Ecclestone. Misschien dat de verdeling van de gelden dan eerlijker kan en we een gezondere F1 krijgen.
Laten we het hopen *O*.

Maar ja of de FIA nou zo te vertrouwen is...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:10:23 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145899578
Er gaat trouwens ook een wild gerucht dat Audi in 2016 in F1 in wil stappen. Geen idee waarom ze dat ooit zouden willen, maar goed...

http://www.autoexpress.co.uk/audi/89171/audi-to-join-f1-in-2016
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145899879
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Er gaat trouwens ook een wild gerucht dat Audi in 2016 in F1 in wil stappen. Geen idee waarom ze dat ooit zouden willen, maar goed...

http://www.autoexpress.co.uk/audi/89171/audi-to-join-f1-in-2016
Geen idee hoe betrouwbaar dat is, maar ergens snijdt dat wel hout. Porsche en Audi samen in het WEC is natuurlijk een beetje gek. Maar waarom zouden ze in een peperdure raceklasse stappen die in populariteit achteruit rent?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')