SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ole op 24-10-2014 13:08:10 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Qwea het volgende:
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes
Ik wil ook! Dat kanPost mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.
DeelnemersTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Nu heb ik zin in speculaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Qwea het volgende:
Godver. Mobiel de TT aanpassen is altijd hoerig
Eigenlijk is dat jouw schuld! Jij begon er meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Te laat, de hele dieetclub is al van slag
oquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat jouw schuld! Jij begon er mee
Gewoon vasten toch? IF enzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Ontbijtkoek , tja de reden dat ik dat soms eet is.. tijd (slecht excuus) maar als ik te laat mijn bed uit ben (gebeurd af en toe) heeft mijn vriend altijd die ontbijtkoeken die kant en klaar zijn (snap je wat ik bedoel) en dan neem ik die mee onderweg (anders heb ik geen ontbijt) slecht!
Intermitment Fasting. Is een manier van eten waarbij je een dag lang of een groot gedeelte van de dag vast . In een beperkte tijd mag je dan eten. Een voorbeeld hiervan is 16 uur vasten en een window van 8 uur waarin je wel eet.quote:
Oeh hou op, dit klinkt veel te lekker...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
gevulde speculaas rond sinterklaasavond heerlijk! met warme chocolademelk
ja zit nu aan de groene thee met muntsmaak ... die smaakt meteen minder lekker (terwijl ik er gek op ben)...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh hou op, dit klinkt veel te lekker...
IF is dus echt niks voor mij he. Ik snap het principe absoluut, maar ik vind het echt 300x niks.quote:
Groene theequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja zit nu aan de groene thee met muntsmaak ... die smaakt meteen minder lekker (terwijl ik er gek op ben)...
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
IF is dus echt niks voor mij he. Ik snap het principe absoluut, maar ik vind het echt 300x niks.
Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?
Jup. Ik heb het bij 1.5e week opgegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |