SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 24-10-2014 09:19:33 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ga je gaan?quote:
Hey Rachidquote:
Niks zo'n lekker gevoel als gierende eiwitten door je lichaam na je trainingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja het gaat om een stukje effectiviteit. Eiwitshakes zijn als het ware een eiwitbom (in de positieve zin) voor je lichaam en worden snel opgenomen door het lichaam en zijn uiteraard voor spierherstel. En juist om dit laatste is het belangrijk het na het trainen te doen, omdat je spieren dan beginnen met herstellen.
http://www.drugs-test.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:39 schreef no1uknow het volgende:
Maar die kans is klein hoor, dat kan je vergelijken met XTC, waar mogelijk ook rotzooi in zit maar kleine kans.
prikker is wel een rullevante achternaam. Selffulfilling prophecyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:10 schreef IrCute het volgende:
http://instagram.com/sandraprikker
Nl chick
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wist je dat he wetenschappelijk ia bewezen dat als je je kind op jonge leeftijd in aanraking brengt met een barbell zij het verder zullen schoppen in het leven als dat dit niet gebeurd.SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is op 3000 kinderen getest.
1000 kinderen kregen een barbell.
1000 kinderen kwamen hier nooit mee in aanraking.
1000 kinderen kregen een kettlebell.
De eerste groep was veruit het meest succesvol.
Wat de onderzoekers vreemd vonden dat ruim 70% van de laatste groep gay en travestiet werd, er is niet uitgesloten dat het 1 met het ander te maken heeft.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Geniaal!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jammer dat deze niet meer geupdate wordt:
www.dontevenreply.com
Zo kan die wel weer Diederik Stapel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wist je dat he wetenschappelijk ia bewezen dat als je je kind op jonge leeftijd in aanraking brengt met een barbell zij het verder zullen schoppen in het leven als dat dit niet gebeurd.
Dit is op 3000 kinderen getest.
1000 kinderen kregen een barbell.
1000 kinderen kwamen hier nooit mee in aanraking.
1000 kinderen kregen een kettlebell.
De eerste groep was veruit het meest succesvol.
Wat de onderzoekers vreemd vonden dat ruim 70% van de laatste groep gay en travestiet werd, er is niet uitgesloten dat het 1 met het ander te maken heeft.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer Diederik Stapel.
Ik citeer gewoon mijn bronnen hoor vriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]zo voelen wij ons dus ook bij jou soms babe
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef Klokov het volgende:
Voor degene die het interessant vinden, ik heb van een aantal wetenschappelijke artikelen m.b.t. kettlebelltraining de samenvatting (Engels) gepost. Wanneer je het hele artikel wil lezen kan je het beste via scholar.google.nl op de titel zoeken. Mocht je er niet uitkomen, stuur een dm.SPOILER: Kettlebell training for musculoskeletal and cardiovascular health: a randomized controlled trialOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Effects of weightlifting vs. kettlebell training on vertical jump, strength, and body compositionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kettlebell swing training improves maximal and explosive strengthOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mechanical demands of kettlebell swing exerciseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transference of kettlebell training to strength, power, and enduranceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kettlebell Turkish Get-Up: Training Tool for Injury Prevention and Performance EnhancementOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Comparison of two-hand kettlebell exercise and graded treadmill walking: effectiveness as a stimulus for cardiorespiratory fitness.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Over barbells gesproken sinds ik OHP met stang doe i.p.v dumbell shouder press (seated) lijk ik een stuk meer massa in mn schouders te krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door Questular op 24-10-2014 10:22:34 ]![]()
Hier klokkie, persoonlijke ervaring ipv onderzoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:14 schreef Questular het volgende:
Over barbells gesproken sinds ik OHP met stang doe i.p.v dumbell shouder press (seated) lijkt ik een stuk meer massa in mn schouders te krijgen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Klokov is dom hij kan een polder J.J. Watt worden, maaaaaaaar nee hoor hij gaat lopen kutten met kettlebels omdat hij niet kan pressen zonder het plafond te raken.![]()
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
SUKKELTJwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Goede signature bro. Opmaak, inhoud 10/10quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hier klokkie, persoonlijke ervaring ipv onderzoekenwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik heb persoonlijke ervaring met zowel barbells als kettlebells, wat is je punt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hier klokkie, persoonlijke ervaring ipv onderzoekenTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
ontbijtkoek, koek, pizza, boterhammenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
goedemorgen
lijstje vandaag
O: ontbijtkoek
T: appel/kwark
L: 3 boterhammen met filet americain en een ei
T: koekje op werk
D: we gaan zelf pizza maken
S: hardlopen
T: whey/fruit
zo wil ik ook wel cutten
no ecto![]()
Doe dan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
ontbijtkoek, koek, pizza, boterhammen
zo wil ik ook wel cutten
no ecto![]()
ik cut (nog) nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
ontbijtkoek, koek, pizza, boterhammen
zo wil ik ook wel cutten
no ectoik ben nog vooral hard bezig mijn lifestyle aan te passen (en geloof me deze lijstjes zijn al 1000 maal beter dan dat ze waren) en ik val nog steeds af.. 79,1 vanmorgen op de weegschaal (ik ben 1,83/1,84)
![]()
![]()
Hij is gewoon mensen met inhoud naar deze reeks aan het lokken laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik cut (nog) nietik ben nog vooral hard bezig mijn lifestyle aan te passen (en geloof me deze lijstjes zijn al 1000 maal beter dan dat ze waren) en ik val nog steeds af.. 79,1 vanmorgen op de weegschaal (ik ben 1,83/1,84)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Forum Opties Forumhop: Hop naar: