Heeey Solique!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:51 schreef Solique het volgende:
Brakke ochtend zeker, zelfs zonder alcohol
Magnetronquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeey Solique!
Ik was al vroeg op, droomde dat iemand van een forum was overleden..was gelukkig niet het geval![]()
Ja, maar dit was van een ander, veel "intiemer" forumquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Magnetron
Zitten zoveel mensen op het forum, zou best kunnen![]()
Ik ook, maar gelukkig wel een hele leuke dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Morning. Weer een lange dag voor de boeg.
Gecondoleerdquote:
quote:
Sterktequote:
Sterkte.quote:
Arm beestjequote:
Weer valt nu nog mee. Ben benieuwd hoe het later zal gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef xFriendx het volgende:
Weekend![]()
Beetje jammer van het weer nu, maar vrij, whoohoo
AWYEAHquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef xFriendx het volgende:
Weekend![]()
Beetje jammer van het weer nu, maar vrij, whoohoo
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.
Alleen krachttraining of kickboksen en zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:23 schreef xFriendx het volgende:
Boh, heerlijke training gehad @ gym.
Flink honger nu ook.
Die heb ik altijd bij me, maar ik betwijfel of ik ze nodig ga hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.
Alleen krachttraining. Nog wel wat cardio er na gedaan, maar niet heel veel. Morgen nog squashen dus die cardio komt dan wel aan bod.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Alleen krachttraining of kickboksen en zo?
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen krachttraining. Nog wel wat cardio er na gedaan, maar niet heel veel. Morgen nog squashen dus die cardio komt dan wel aan bod.
Aardige combinatie. Dan kom je wel in vorm, voor zover je het nog niet bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.
Stukje hardlopen, en dan krachttraining...
Ik mis kickboksen soms wel
Heb je wel een goed slaapritme?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik zo moe? Ik voel me al weken alsof ik ziek moet gaan worden, maar het komt maar niet.
Heb ook kickboksen gedaan, al was het in het combinatie met karate. Heerlijk en hard somsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.
Stukje hardlopen, en dan krachttraining...
Ik mis kickboksen soms wel
Valt helaas erg tegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aardige combinatie. Dan kom je wel in vorm, voor zover je het nog niet bent.
Dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot ooit klinkt redelijk dramatisch vind je niet?
Paar stukjes over gelezen in verschillende kranten of op sites en schijnt toch wel goed in elkaar te steken. Veel plezier gewenst alvast!quote:
Ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Paar stukjes over gelezen in verschillende kranten of op sites en schijnt toch wel goed in elkaar te steken. Veel plezier gewenst alvast!
Veel plezier art!quote:
Nee, helaas. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand hier toevallig bekend met het boekhoudprogramma Twinfield?
Inladen naar en koppelen van een ander programma werkt niet echt zoals ik wil.quote:
Ik heb even zitten zoeken maar krijg er ook niet veel uit vrees ik. Op de site staan wel mogelijkheden van koppelen of iets in die geest naar banken volgens mij. Zoek je dat of is het iets heel anders?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inladen naar en koppelen van een ander programma werkt niet echt zoals ik wil.
En de 'help/handleiding' daar wordt ik nog minder wijs van dan ik al was helaas.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en m'n oma is gewoon weer thuis trouwens. Super bizar hoe snel dat vandaag toch ineens gegaan is. Wel veel extra ondersteuning enzo, mja wel 'thuis' in haar verzorgingshuis dus weer.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inladen naar en koppelen van een ander programma werkt niet echt zoals ik wil.
En de 'help/handleiding' daar wordt ik nog minder wijs van dan ik al was helaas.
haha ja lol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Smash with hammerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja lol.
Ken je nog een Indiër die nog een optie B heeft?
Sinds wanneer helpt dat bij software dingen, ik dacht dat dat alleen hardware problemen verhielp?quote:
Een juist gehanteerde hamer is de oplossing voor alle problemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer helpt dat bij software dingen, ik dacht dat dat alleen hardware problemen verhielp?
Krijg ik dan wel een Thor erbij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een juist gehanteerde hamer is de oplossing voor alle problemen.
Jij wil een spannende en schokkende ervaring?quote:
Weet niet of ik het zo zou verwoorden, maar ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil een spannende en schokkende ervaring?
Succes met beide in ieder geval. Ik heb nog even gezocht maar Twinfield is ook nieuw voor me. Wellicht dat de site kan helpen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo zou verwoorden, maar ja.
Heb maandag een afspraak voor ondersteuning als ik er zelf niet uitkom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes met beide in ieder geval. Ik heb nog even gezocht maar Twinfield is ook nieuw voor me. Wellicht dat de site kan helpen?
Slechte documentatie, vertel mij watquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb maandag een afspraak voor ondersteuning als ik er zelf niet uitkom.
Maar had gehoopt het zondag werkend te krijgen, dus baal erg gewoon van.
Ben nu gewoon alle handleidingen aan het doorlezen, want alles overlapt wat.
Niet echt lekker en ze zijn gewoon heel erg naar geschreven. Dus dat helpt ook niet.
Niet waar je op zit te wachten op een vrijdagavond iig. Nja morgen weer dag,
zo maar even wat anders doen ter afleiding
Uhm is het hele idee van Thor niet dat hij bijna niets aanheeft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n lang haar maar wil best zo'n pak voor je aantrekken hoor.
Ja, zojuist besloten dat mijn hum en ik toch eindelijk maar eens die nieuwe monitor nu gaan kopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slechte documentatie, vertel mij wat
Even aan de kant gooien en wat anders doen, ook beter voor je hum
Oh dan doe ik minder aan, wat jij wil hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm is het hele idee van Thor niet dat hij bijna niets aanheeft?
Maar bedankt voor het aanbod.
Moet je geen darten kijken nu? Of heeft Vincent al gewonnen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan doe ik minder aan, wat jij wil hoor.
Wow, merci!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
1 Thor om je op te fleuren.
Nee dankje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
En een Captain America als toetje na
[ afbeelding ]
Ja vinnie gewonnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je geen darten kijken nu? Of heeft Vincent al gewonnen?
Nog meer NLers/leuke partijen zo? zo ja, dan moet ik maar even een live-stream ergens vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vinnie gewonnen.
Kist net verloren van King.
Welnee, ze kan vast wat hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
Kijk uit Friend, straks begint ze nog te sidderen
Klaassen tegen lewis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog meer NLers/leuke partijen zo? zo ja, dan moet ik maar even een live-stream ergens vinden.
Oh, dat klinkt wel leuk, hoe laat is dat ongeveer (lees: hoeveel wedstrijden zitten daar nog tussen voordat Klaassen begint)?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klaassen tegen lewis.
Weet eigenlijk niet of van Gerwen en Ray ook vanavond moeten.
You have no idea...quote:
Nog 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel leuk, hoe laat is dat ongeveer (lees: hoeveel wedstrijden zitten daar nog tussen voordat Klaassen begint)?
Positief iets, dan ga je de volgende keer chips met misselijkheid associëren en dan hoef je het niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag chips gegeten. Ben nog steeds vol en misselijk.
Ransaap!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag chips gegeten. Ben nog steeds vol en misselijk.
Zoek een hobby. Of ga op stap met Fax en yats.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Oke, ik heb een vraag aan de medemens die single is:
Hoe ga jij met het idee om van : Hmm ik wil eigenlijk wel een vriend(in).
Ik bedoel, ik "hunker" al enige tijd naar de aandacht, humor en fysieke gedeelte van een (in mijn geval) dame.
Steeds als ik een date heb, loopt het soort van verkeerd af, OOK AL denk ik er niet te veel over na.
Dit deed ik bij andere dates wel ( vindt ze me wel leuk? Wat als ik dit zeg, en knapt ze daar op af? etc. )
Als iemand anders dit vraag stuk als topic zou openen, zou ik zelf antwoorden: Zoek een hobby en concentreer je op ander dingen zoals de desbetreffende hobby, vrienden, familie..... dus... iets wat je bezig houd.
Ongetwijfeld zal ik me zelf het antwoord al hebben gegeven.
Toch ben ik benieuwd wat jullie zouden doen(en wat jullie doen....)
Ik moet zeggen, ik heb op zich wel hobby's, alleen het geld wat ik er aan uit moet geven (wil ik er progressie in krijgen) heb ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zoek een hobby. Of ga op stap met Fax en yats.
Laten we dat hopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Positief iets, dan ga je de volgende keer chips met misselijkheid associëren en dan hoef je het niet meer
Vieze sekshebber.quote:
I'm celibate because I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Ik bedoel, ik "hunker" al enige tijd naar de aandacht, humor en fysieke gedeelte van een (in mijn geval) dame.
Steeds als ik een date heb, loopt het soort van verkeerd af, OOK AL denk ik er niet te veel over na.
Dit deed ik bij andere dates wel ( vindt ze me wel leuk? Wat als ik dit zeg, en knapt ze daar op af? etc. )
Als iemand anders dit vraag stuk als topic zou openen, zou ik zelf antwoorden: Zoek een hobby en concentreer je op ander dingen zoals de desbetreffende hobby, vrienden, familie..... dus... iets wat je bezig houd.
Ben je wanhopig op zoek, of zou je het als toevoeging zien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Mwah, wanhopig, zo zie ik het zelf niet (anders zou ik wel Tinder en andere dating apps installeren).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je wanhopig op zoek, of zou je het als toevoeging zien?
En een vrouw met humor vinden... good luck with that!
Jij denkt dat, maar zoekt er toch naar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwah, wanhopig, zo zie ik het zelf niet (anders zou ik wel Tinder en andere dating apps installeren).
En je bedoeld als : Toevoeging, alleen seks en alleen aanwezig en afwezig wanneer IK dat wil?
Vrouwen met humor... dat is tóch een mythe
Je moet de vrouw vinden die jouw humor kan waarderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je wanhopig op zoek, of zou je het als toevoeging zien?
En een vrouw met humor vinden... good luck with that!
Ik denk dat ik onbewust best wanhopig benquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat, maar zoekt er toch naar?
En nee, ik bedoelde een toevoeging op je huidige leven, dus niet dat ZIJ je leven wordt maar dat je er ook nog een eigen leven hebt, of zoek je echt een gezamenlijk iets zeg maar.
Dit dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Ik probeer er niet aan te denken al heb je dan wel de periodieke dip.
Elke maand, zo'n 5 dagen langquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Ik probeer er niet aan te denken al heb je dan wel de periodieke dip.
In dat geval moet je ook super oppassen dat zij, indien je haar vindt, niet je leven wordt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onbewust best wanhopig ben.
Hmm goeie, kan ik niet echt een antwoord opgeven. Want een werk of studie-leven, heb ik momenteel niet.
Thx voor de tipquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook super oppassen dat zij, indien je haar vindt, niet je leven wordt.
Tot zo ver mijn nuttige input.
Eerste tip:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Thijs, wat een wijsheid!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerste tip:
Ben er niet zo enorm mee bezig. Dat werkt alleen maar in je nadeel omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. Doe een paar stappen terug, en focus in de eerste plaats eens op jezelf.
En dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook super oppassen dat zij, indien je haar vindt, niet je leven wordt.
Tot zo ver mijn nuttige input.
Dank u. Vooral omdat ik het zelf zo aanpak en ik merk dat ik er veel nuchterder onder ben.quote:
quote:
Nice! Wat voor eentje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Monitor zojuist afgerekendNu 2-3 werkdagen wachten en ik ben hopelijk blij.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dit.
Een relatie is een AANVULLING op je leven! Het moet niet je leven WORDEN.
Uiteraard, en dat kan je op alles betrekken ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
Je moet ook een beetje geluk hebben. Laten we eerlijk zijn.
Lieve Lola is weer terugquote:
Een Asus, twijfelde tussen Asus en LG. Toch de Asus geworden, aangezien deze ook op mn laptop fijn moet werken, en dat is ook een Asus.quote:
Ik moet zeggen dat ik die focus dus niet echt heb op mezelf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerste tip:
Ben er niet zo enorm mee bezig. Dat werkt alleen maar in je nadeel omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. Doe een paar stappen terug, en focus in de eerste plaats eens op jezelf.
Hmm, thx, dat is een goeie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dit.
Een relatie is een AANVULLING op je leven! Het moet niet je leven WORDEN.
He bah, nuchter zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dank u. Vooral omdat ik het zelf zo aanpak en ik merk dat ik er veel nuchterder onder ben.
Er is weinig leukers dan autorijden,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen voor het eerst in een half jaar ofzo met de auto.
Beetje spannend weer.
Srs? Ben jij wel een vrouw?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er is weinig leukers dan autorijden,
voelt vast snel wel weer vertrouwd aan.
Zo liefquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen voor het eerst in een half jaar ofzo met de auto.
Beetje spannend weer.
Ik hoop het. Ook nog een passagier dus dan moet ik niet onzeker zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23 jaar, nog 2 maanden -4 dagen en dan alweer 24quote:
ja, dan heb je niet lang meer om een vriendin te vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:32 schreef K44S het volgende:
[..]
23 jaar, nog 2 maanden -4 dagen en dan alweer 24
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, dan heb je niet lang meer om een vriendin te vinden
Klinkt goed in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een Asus, twijfelde tussen Asus en LG. Toch de Asus geworden, aangezien deze ook op mn laptop fijn moet werken, en dat is ook een Asus.
Hoe gaat het met de lieve moeder?quote:
Je moet in de eerste plaats aan jezelf denken. JIJ komt op de eerste plaats, JIJ. Je moet altijd doen waar je je goed bij voelt. En soms heb je even een mentale schop onder je reet nodig. Leg je prioriteiten anders, en kijk wat voor jou het belangrijkste is op dit moment. Dan komt de rest vanzelf en vallen de puzzelstukjes vanzelf in elkaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die focus dus niet echt heb op mezelf.
Alles qua werk en (Wie weet) komende studie, staan nu op een laag pitje.
Tenslotte kun je op 100 banen solliciteren, maar dan nog een week of 2 kunnen wachten op het eerst belletje of mailtje.
En qua studie heb ik geen idee wat ik wil gaan doen, heb na mijn diploma niveau 3 mbo, aangemeld voor 2 opleidingen waar ik niet ben aangenomen.
Maar ik ga dan maar een andere hobby zoeken
[..]
Hmm, thx, dat is een goeie.
Ga ik onthouden
Al mijn tips zijn goed hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
van de Pas doet het best leuk
Bedankt voor de tip.
Proost Roy.quote:
Motorrijden, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Organiseer het, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Er moet een keer een kartmeet komen weer.
Ik ga naar je luisterenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed in ieder gevalBen zelf Samsung gewend, goede monitors
[..]
Hoe gaat het met de lieve moeder?
[..]
Je moet in de eerste plaats aan jezelf denken. JIJ komt op de eerste plaats, JIJ. Je moet altijd doen waar je je goed bij voelt. En soms heb je even een mentale schop onder je reet nodig. Leg je prioriteiten anders, en kijk wat voor jou het belangrijkste is op dit moment. Dan komt de rest vanzelf en vallen de puzzelstukjes vanzelf in elkaar.
Eens. Vorige keer was het best gaaf! Vanuit het meettopic toen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Er moet een keer een kartmeet komen weer.
maybe I willquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Organiseer het, zou ik zeggen.
Ooit een het gezegde gelezenquote:
Dat hoeft niet, ik geef enkel een paar tips. Wat je ermee doet, is jouw keuze. Ik weet niet en wil niet weten hoe je je leven wilt gaan leiden. Dat weet je zelf het beste. De tips zijn er en je kan ze gebruiken, maar ga niet na verloop van tijd terugkomen en zeggen dat er niks verandert is. Want dan heb je er zelf niets of weinig aan gedaan om dat wel te doen.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Aangebrand? Whut?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtNog steeds mooi rood-bruin/aangebrand?
Meer dan je best kun je niet doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik geef enkel een paar tips. Wat je ermee doet, is jouw keuze. Ik weet niet en wil niet weten hoe je je leven wilt gaan leiden. Dat weet je zelf het beste. De tips zijn er en je kan ze gebruiken, maar ga niet na verloop van tijd terugkomen en zeggen dat er niks verandert is. Want dan heb je er zelf niets of weinig aan gedaan om dat wel te doen.
Je bent nog zo jong, waarom je focussen of vrouwen. Die komen ooit vanzelf wel een keer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Meer dan je best kun je niet doen.
En wat ik weet, doe ik dat.
Eveneens bedank ik toch voor de wijsheid.
Maakt niet uit, livestream staat nu gewoon op de achtergrond aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
Oh Yvie, ik heb me vergist
Er zitten nu nog 3 wedstrijden tussen voor dat Jelle moet.
Komt het met mij ook goed, Yvie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong, waarom je focussen of vrouwen. Die komen ooit vanzelf wel een keer.
Je haarkleurquote:
Graag gedaan. Hou er wel rekening mee dat als ik je op dezelfde manier zie posten over een bepaalde tijd, ik je uit kauw en uitspuugquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Meer dan je best kun je niet doen.
En wat ik weet, doe ik dat.
Eveneens bedank ik toch voor de wijsheid.
Met jou zeker jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt het met mij ook goed, Yvie?
Omg, ik de tranen lopen me over de wangen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met jou zeker ja
Jij bent die unieke vrouw met humor, voor jou is er zeker hoop
Nee jij bent al te oud Fas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt het met mij ook goed, Yvie?
Ach meid tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, ik de tranen lopen me over de wangen.!
De scheermesjes kunnen weer even de kast in.
Allicht, "Nog amper ingereden!" zoals een dealer zou zeggen!quote:
naar wat voor dealers ga jijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, "Nog amper ingereden!" zoals een dealer zou zeggen!
Dat hoor ik vaker als ik een oneerbaar voorstel doe aan een 16-jarige.quote:
Ja voor vrouwen die op mannen vallen is het lastig, want die gaan eerder dood, dus moet je er vroeg bij zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, na de 23 is het wel voorbij voor vrouwen he, dan begint de aftakeling.
Op dit moment geen enkelequote:
Ach dat weet ze tegen die tijd toch niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen die op mannen vallen is het lastig, want die gaan eerder dood, dus moet je er vroeg bij zijn.
Maar Fas is slim, die heeft straks alleen nog maar een hele omgeving over met alleen maar vrouwen
Omdat ik toch wel de aanwezigheid en het fysieke gedeelte mis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong, waarom je focussen of vrouwen. Die komen ooit vanzelf wel een keer.
Hahah, afgesproken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je haarkleur
Of ik had een brainfart
[..]
Graag gedaan. Hou er wel rekening mee dat als ik je op dezelfde manier zie posten over een bepaalde tijd, ik je uit kauw en uitspuug
Ja bij 16 jarige meisjes is dat lastig denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker als ik een oneerbaar voorstel doe aan een 16-jarige.
Waarom eerst een voorstel doen? Broek naar beneden trekken en rimmen die sterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker als ik een oneerbaar voorstel doe aan een 16-jarige.
Haha, jij kent me echt te goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom eerst een voorstel doen? Broek naar beneden trekken en rimmen die ster
Ga je ook met je tong naar binnen of ben je meer van het oppervlakte likken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, jij kent me echt te goed.
De titel lukte nog welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens vandaag een boek gevonden over burgerlijk recht.
Corpus Iuris Civilis. Ik dacht dat mijn Latijn nog wel redelijk was, maar ik kan geen zin lezen.
Waardeloos vak.
Wel handig voor feutjes ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens vandaag een boek gevonden over burgerlijk recht.
Corpus Iuris Civilis. Ik dacht dat mijn Latijn nog wel redelijk was, maar ik kan geen zin lezen.
Waardeloos vak.
Welke film ? ; oquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de bioscoop.
Tot ooit...
Goodluck!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Furydate is onderweg.
Toedeloe!
Veel plezier artquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de bioscoop.
Tot ooit...
Jij tovert ze voor K44S tevoorschijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aan een dame heb ik genoeg hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij tovert ze voor K44S tevoorschijn?
Nee, dat kan ik helaas niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij tovert ze voor K44S tevoorschijn?
Beetje jammer ditquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik helaas niet.
I just have faith
Eigenlijk wel ja. Hopen op Yvie's illustere technieken, is het een illusie.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik helaas niet.
I just have faith
Maak je Fas ook meteen weer blijquote:
Ik blaak van het zelfvertrouwen, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nou, jullie moeten ook niet vertrouwen in mij hebben maar in jezelf!
Was een grapje mopquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nou, jullie moeten ook niet vertrouwen in mij hebben maar in jezelf!
Ze slaapt, dan mag datquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee, niet online zijn als je bezoek hebt, dat is onbeleefd.
Kan ze nu al niet meer op haar benen staan?quote:
Ik ben gewoon vermoeiend denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ze nu al niet meer op haar benen staan?
Malta Time, en Barb kookt wanneer hij zin heeft.quote:
Arme Samzzquote:
Bienvenue dans la Mediterranee, mon ami.quote:
Ik heb haar nog niet horen klagen hoorquote:
Je moet ook geen prop in haar mond doen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet horen klagen hoor
We hadden ook niet anders van je verwacht oude charmeur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb haar nog niet horen klagen hoor
excuse mequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bienvenue dans la Mediterranee, mon ami.
Waar zie je me voor aan johquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet ook geen prop in haar mond doen!
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden ook niet anders van je verwacht oude charmeur.
Spaghetti, met in witte wijn en knoflook gestoofde artisjok en tomaatquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan joh![]()
Goed punt
[..]
Zo rol ik.
[..]
Spaghetti, met in witte wijn en knoflook gestoofde artisjok en tomaat
Hoe hard kun je gooien? Ik heb namelijk best trek :$quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan joh![]()
Goed punt
[..]
Zo rol ik.
[..]
Spaghetti, met in witte wijn en knoflook gestoofde artisjok en tomaat
Ik gooi niet met voedsel, kom maar halenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe hard kun je gooien? Ik heb namelijk best trek :$
For what else would I go?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pullin' out all the stops, the Barb-man goes for the main prize!
Een inlandse?quote:
Maar, het is voor een.... lang "kind" in Nederlandquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gooi niet met voedsel, kom maar halen
Did that, got the T-shirt.quote:
Erm.....wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Maar, het is voor een.... lang "kind" in Nederland
Ik ben 2 meter lang, vandaar .... en gedraag me nog altijd als een kind.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Did that, got the T-shirt.
[..]
Erm.....wat?
"I did an inlander, and all I got was this lousy T-shirt"quote:
We houden van je Barb!quote:
Toch... toch mis ik nog steeds mijn spaghettttttiiiiiiquote:
Water koken en een paar min later is het probleem opgelostquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Toch... toch mis ik nog steeds mijn spaghettttttiiiiii
True , true....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Water koken en een paar min later is het probleem opgelost
So get cookin'.quote:
Wist niet dat je boos werd?quote:
Dames die vragen...worden op de kont geslagen. overgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Dames die vragen...worden op de kont geslagen. overgeslagen
Psst, CapsLockquote:
omdat/waardoor?quote:
door die nummers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat/waardoor?
Edit: lekkere nummers.
Ah, zo. Ik dacht misschien had je het gevoel al en waren deze nummers daarbij passend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef perro. het volgende:
[..]
door die nummers.
soms hoor ik ineens van die nummers die me zo'n enorm gaaf gevoel van binnen geven. alsof je van binnen gek wordt.
ik word niet zomaar gek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik dacht misschien had je het gevoel al en waren deze nummers daarbij passend.
Nou het is voornamelijk nog de oude die ik had, maar dan nu afgewisseld met Pitbull ft. John Ryan - Fireballquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik word niet zomaar gek.
wat is trouwens het nummer geworden waar je naar vroeg laatst? of we tips hadden?
zal straks eens opzoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het is voornamelijk nog de oude die ik had, maar dan nu afgewisseld met Pitbull ft. John Ryan - Fireball
Oh, ik had net het nummer wel opgezet, maar niet gekeken naar de video (doe ik nooit), maar zal straks eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:35 schreef perro. het volgende:
[..]
zal straks eens opzoeken.
zo heb ik eens kwijlend naar de volgende zitten kijken (zou daar zóó graag eens hern willen) toen ik opmerkte dat ik de soundtrack ook wel erg gaaf vond. dag later cd besteld.
maar; zulk prachtig uitzicht heb je nergens anders:
is verkeerde, heb al aangepast.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik had net het nummer wel opgezet, maar niet gekeken naar de video (doe ik nooit), maar zal straks eens een poging wagen.
Ik ben maar begonnen aan een IJS-koud biertje, nu hopen dat mn lekkertrek gevoel voorlopig verdwijnt.quote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen aan een IJS-koud biertje, nu hopen dat mn lekkertrek gevoel voorlopig verdwijnt.
Zeker prima.quote:
Nee, ik ben niet zo vriendelijk, dus dat wordt lastig dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Zeker prima.
Als je het vriendelijk vraagt, kom ik misschien wel koken bij/voor je.
Jelle gaat deze pakken hoop ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Royco? Kijk je? Goede start tot nu toe van Klaasen
*proest*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo vriendelijk, dus dat wordt lastig dan.
Dan vormt je persoonlijkheid indd een probleem voor een heerlijke maaltijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvie, jij bent echt super vriendelijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hoe werd het de vorige meet ook alweer mooi omschreven?quote:
Ja, tegen jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef Wolken het volgende:
[..]
Yvie, jij bent echt super vriendelijk!
Ik zou jou niet direct omschrijven als bitchy.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hoe werd het de vorige meet ook alweer mooi omschreven?
Bitchy was het geloof ik.
Dus tsja.. dan maar gewoon droog brood eten, arme ik.
Dat kwam niet uit mijn mond!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hoe werd het de vorige meet ook alweer mooi omschreven?
Bitchy was het geloof ik.
Dus tsja.. dan maar gewoon droog brood eten, arme ik.
Don't get me startedquote:
haha ik weet dat jij dat niet zei, zou jij nooit doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kwam niet uit mijn mond!
Daar kwam een heel ander gezegde uit maar dat terzijde.
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ik weet dat jij dat niet zei, zou jij nooit doen
Ja, had eerder deze avond gepost dat ze gewoon weer thuis in haar verzorgingshuis is sinds vanmiddag, echt bizar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Don't get me started
Alles goed met je? En met jeweetwel?
Toch een goede beslissing geweest van de chirurg om toch te opereren dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, had eerder deze avond gepost dat ze gewoon weer thuis in haar verzorgingshuis is sinds vanmiddag, echt bizar.
Ja, ze heeft nu alleen nog extra moeite met lopen t.o.v. voor de operatie. Erg positief dus allemaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Wolken het volgende:
[..]
Toch een goede beslissing geweest van de chirurg om toch te opereren dus.
En hoe vind ze het zelf? Omdat het van haar allemaal niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nu alleen nog extra moeite met lopen t.o.v. voor de operatie. Erg positief dus allemaal.
Ga nu dinsdag pas weer.
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:59 schreef K44S het volgende:
Ik vraag me trouwens af, hoe het met die gozer is die zo veel moeite had om een psycholoog te bellen.
Ze weet zelf niks meer van het hele gebeuren. Ze zegt nu alleen maar dat het zo'n gedoe was dat ge-heen-en-weer. Dus die gaat nu gewoon op dezelfde voet verder. Daarvoor was ze ook al niet erg enthousiast meer over het leven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:00 schreef Wolken het volgende:
[..]
En hoe vind ze het zelf? Omdat het van haar allemaal niet meer hoeft.
Naja, eind goed al goed dus. Hopelijk blijft ze de komende tijd gewoon lekker zo verder gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze weet zelf niks meer van het hele gebeuren. Ze zegt nu alleen maar dat het zo'n gedoe was dat ge-heen-en-weer. Dus die gaat nu gewoon op dezelfde voet verder. Daarvoor was ze ook al niet erg enthousiast meer over het leven.
Ja hoop het, ben wel weer even klaar met ziekenhuis nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef Wolken het volgende:
[..]
Naja, eind goed al goed dus. Hopelijk blijft ze de komende tijd gewoon lekker zo verder gaan.
Hoe is het met jou? Misschien op date las ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef Wolken het volgende:
[..]
Naja, eind goed al goed dus. Hopelijk blijft ze de komende tijd gewoon lekker zo verder gaan.
Beetje in de lappenmand maar gaat er weer over.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Misschien op date las ik?
Ik ben nu ook maar weer mannen aan het beoordelen sinds vanavond haha
Kwam er vanavond ook weer een paar tegen. Damnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Wolken het volgende:
[..]
Beetje in de lappenmand maar gaat er weer over.
Ik zit eraan te denken ja. Wel iemand die een stukje jonger is dus ik twijfel nog wel.
wat was jouw plan ook al weer? 14 in 17?
Het foto toernooi op Paiq is echt geweldig.
Scoor ik op zijn minst een 5,5?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Misschien op date las ik?
Ik ben nu ook maar weer mannen aan het beoordelen sinds vanavond haha
Oh, beterschap.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Wolken het volgende:
[..]
Beetje in de lappenmand maar gaat er weer over.
Ik zit eraan te denken ja. Wel iemand die een stukje jonger is dus ik twijfel nog wel.
wat was jouw plan ook al weer? 14 in 17?
Het foto toernooi op Paiq is echt geweldig.
Oh jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat in 0-5 sterren. Waren wij niet al een match? Dan is het 4 of 5.
Maar hoe kwam je aan de 14 in 17 ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, beterschap.
haha ja, dat is de bedoeling.
Vanavond voor het eerst in een maand maar weer ingelogd. Was even vergeten hoeveel mooie mannen er ook alweer zijn.
Leeftijd hoeft toch niet zo heel veel te zeggen?
Dat 14 in 17 was een grapje aangezien het dan precies tussen de voetbal winterstop zou vallen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:15 schreef Wolken het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je aan de 14 in 17 ?
6 jaar jonger is echt wel een stuk hoor. Ik hoef geen jongen die nog bij paps en mams woont ofzo. Of die nog studeert.
Nou fijn dat het zo noemenswaardig was haha, nja je doet er toch niks mee,quote:
Toch ben ik je dankbaar voor die 5 sterrenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou fijn dat het zo noemenswaardig was haha, nja je doet er toch niks mee,
dus dan maakt het ook niet uit hoeveel sterren ik je geef.
Ik bedoelde niet oh ja als in dat het niet noemenswaardig is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee ik ben thijs niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 schreef Wolken het volgende:
Jullie zijn elkaar allemaal al eens tegengekomen?
Ik had advies gevraagd toen ik net begonnen was/mijn profiel had ingevuld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:20 schreef Wolken het volgende:
Jullie zijn elkaar allemaal al eens tegengekomen?
lolquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet oh ja als in dat het niet noemenswaardig is.
Maar meer als bevestiging dat ik door had dat je het over okcupid had.
Jouw sterren behoren uiteraard tot 1 van mijn hoogtepunten van 2014.
Gaf je maar eens een ster aan mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, mijn oprechte excuses natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is jouw reactie?
Ik geef hier een stuk van mezelf bloot en jij lacht er om.
Ja jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, mijn oprechte excuses natuurlijk.
Zoiets ja. Heb even wat andere foto's toegevoegdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had advies gevraagd toen ik net begonnen was/mijn profiel had ingevuld.
En zij zaten al op OkC dus... zo ging dat volgens mij.
Fax?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaf je maar eens een ster aan mij.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaf je maar eens een ster aan mij.
Ja, maar ik doe er momenteel niets mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |