Heeey Solique!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:51 schreef Solique het volgende:
Brakke ochtend zeker, zelfs zonder alcohol
Magnetronquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeey Solique!
Ik was al vroeg op, droomde dat iemand van een forum was overleden..was gelukkig niet het geval![]()
Ja, maar dit was van een ander, veel "intiemer" forumquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Magnetron
Zitten zoveel mensen op het forum, zou best kunnen![]()
Ik ook, maar gelukkig wel een hele leuke dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Morning. Weer een lange dag voor de boeg.
Gecondoleerdquote:
quote:
Sterktequote:
Sterkte.quote:
Arm beestjequote:
Weer valt nu nog mee. Ben benieuwd hoe het later zal gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef xFriendx het volgende:
Weekend![]()
Beetje jammer van het weer nu, maar vrij, whoohoo
AWYEAHquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef xFriendx het volgende:
Weekend![]()
Beetje jammer van het weer nu, maar vrij, whoohoo
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.
Alleen krachttraining of kickboksen en zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:23 schreef xFriendx het volgende:
Boh, heerlijke training gehad @ gym.
Flink honger nu ook.
Die heb ik altijd bij me, maar ik betwijfel of ik ze nodig ga hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.
Alleen krachttraining. Nog wel wat cardio er na gedaan, maar niet heel veel. Morgen nog squashen dus die cardio komt dan wel aan bod.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Alleen krachttraining of kickboksen en zo?
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen krachttraining. Nog wel wat cardio er na gedaan, maar niet heel veel. Morgen nog squashen dus die cardio komt dan wel aan bod.
Aardige combinatie. Dan kom je wel in vorm, voor zover je het nog niet bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.
Stukje hardlopen, en dan krachttraining...
Ik mis kickboksen soms wel
Heb je wel een goed slaapritme?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik zo moe? Ik voel me al weken alsof ik ziek moet gaan worden, maar het komt maar niet.
Heb ook kickboksen gedaan, al was het in het combinatie met karate. Heerlijk en hard somsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.
Stukje hardlopen, en dan krachttraining...
Ik mis kickboksen soms wel
Valt helaas erg tegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aardige combinatie. Dan kom je wel in vorm, voor zover je het nog niet bent.
Dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot ooit klinkt redelijk dramatisch vind je niet?
Paar stukjes over gelezen in verschillende kranten of op sites en schijnt toch wel goed in elkaar te steken. Veel plezier gewenst alvast!quote:
Ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Paar stukjes over gelezen in verschillende kranten of op sites en schijnt toch wel goed in elkaar te steken. Veel plezier gewenst alvast!
Veel plezier art!quote:
Nee, helaas. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand hier toevallig bekend met het boekhoudprogramma Twinfield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |