Heeey Solique!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:51 schreef Solique het volgende:
Brakke ochtend zeker, zelfs zonder alcohol
Magnetronquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeey Solique!
Ik was al vroeg op, droomde dat iemand van een forum was overleden..was gelukkig niet het geval![]()
Ja, maar dit was van een ander, veel "intiemer" forumquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Magnetron
Zitten zoveel mensen op het forum, zou best kunnen![]()
Ik ook, maar gelukkig wel een hele leuke dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Morning. Weer een lange dag voor de boeg.
Gecondoleerdquote:
quote:
Sterktequote:
Sterkte.quote:
Arm beestjequote:
Weer valt nu nog mee. Ben benieuwd hoe het later zal gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef xFriendx het volgende:
Weekend![]()
Beetje jammer van het weer nu, maar vrij, whoohoo
AWYEAHquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:09 schreef xFriendx het volgende:
Weekend![]()
Beetje jammer van het weer nu, maar vrij, whoohoo
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.
Alleen krachttraining of kickboksen en zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:23 schreef xFriendx het volgende:
Boh, heerlijke training gehad @ gym.
Flink honger nu ook.
Die heb ik altijd bij me, maar ik betwijfel of ik ze nodig ga hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet je eenvingerige handschoenen niet mee te nemen.
Alleen krachttraining. Nog wel wat cardio er na gedaan, maar niet heel veel. Morgen nog squashen dus die cardio komt dan wel aan bod.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Alleen krachttraining of kickboksen en zo?
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen krachttraining. Nog wel wat cardio er na gedaan, maar niet heel veel. Morgen nog squashen dus die cardio komt dan wel aan bod.
Aardige combinatie. Dan kom je wel in vorm, voor zover je het nog niet bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.
Stukje hardlopen, en dan krachttraining...
Ik mis kickboksen soms wel
Heb je wel een goed slaapritme?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik zo moe? Ik voel me al weken alsof ik ziek moet gaan worden, maar het komt maar niet.
Heb ook kickboksen gedaan, al was het in het combinatie met karate. Heerlijk en hard somsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen met stel vrienden ga ik -naastvoetballen- een bootcamp doen.
Stukje hardlopen, en dan krachttraining...
Ik mis kickboksen soms wel
Valt helaas erg tegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aardige combinatie. Dan kom je wel in vorm, voor zover je het nog niet bent.
Dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot ooit klinkt redelijk dramatisch vind je niet?
Paar stukjes over gelezen in verschillende kranten of op sites en schijnt toch wel goed in elkaar te steken. Veel plezier gewenst alvast!quote:
Ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Paar stukjes over gelezen in verschillende kranten of op sites en schijnt toch wel goed in elkaar te steken. Veel plezier gewenst alvast!
Veel plezier art!quote:
Nee, helaas. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand hier toevallig bekend met het boekhoudprogramma Twinfield?
Inladen naar en koppelen van een ander programma werkt niet echt zoals ik wil.quote:
Ik heb even zitten zoeken maar krijg er ook niet veel uit vrees ik. Op de site staan wel mogelijkheden van koppelen of iets in die geest naar banken volgens mij. Zoek je dat of is het iets heel anders?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inladen naar en koppelen van een ander programma werkt niet echt zoals ik wil.
En de 'help/handleiding' daar wordt ik nog minder wijs van dan ik al was helaas.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh en m'n oma is gewoon weer thuis trouwens. Super bizar hoe snel dat vandaag toch ineens gegaan is. Wel veel extra ondersteuning enzo, mja wel 'thuis' in haar verzorgingshuis dus weer.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inladen naar en koppelen van een ander programma werkt niet echt zoals ik wil.
En de 'help/handleiding' daar wordt ik nog minder wijs van dan ik al was helaas.
haha ja lol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Smash with hammerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja lol.
Ken je nog een Indiėr die nog een optie B heeft?
Sinds wanneer helpt dat bij software dingen, ik dacht dat dat alleen hardware problemen verhielp?quote:
Een juist gehanteerde hamer is de oplossing voor alle problemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer helpt dat bij software dingen, ik dacht dat dat alleen hardware problemen verhielp?
Krijg ik dan wel een Thor erbij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een juist gehanteerde hamer is de oplossing voor alle problemen.
Jij wil een spannende en schokkende ervaring?quote:
Weet niet of ik het zo zou verwoorden, maar ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil een spannende en schokkende ervaring?
Succes met beide in ieder geval. Ik heb nog even gezocht maar Twinfield is ook nieuw voor me. Wellicht dat de site kan helpen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo zou verwoorden, maar ja.
Heb maandag een afspraak voor ondersteuning als ik er zelf niet uitkom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes met beide in ieder geval. Ik heb nog even gezocht maar Twinfield is ook nieuw voor me. Wellicht dat de site kan helpen?
Slechte documentatie, vertel mij watquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb maandag een afspraak voor ondersteuning als ik er zelf niet uitkom.
Maar had gehoopt het zondag werkend te krijgen, dus baal erg gewoon van.
Ben nu gewoon alle handleidingen aan het doorlezen, want alles overlapt wat.
Niet echt lekker en ze zijn gewoon heel erg naar geschreven. Dus dat helpt ook niet.
Niet waar je op zit te wachten op een vrijdagavond iig. Nja morgen weer dag,
zo maar even wat anders doen ter afleiding
Uhm is het hele idee van Thor niet dat hij bijna niets aanheeft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n lang haar maar wil best zo'n pak voor je aantrekken hoor.
Ja, zojuist besloten dat mijn hum en ik toch eindelijk maar eens die nieuwe monitor nu gaan kopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slechte documentatie, vertel mij wat
Even aan de kant gooien en wat anders doen, ook beter voor je hum
Oh dan doe ik minder aan, wat jij wil hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm is het hele idee van Thor niet dat hij bijna niets aanheeft?
Maar bedankt voor het aanbod.
Moet je geen darten kijken nu? Of heeft Vincent al gewonnen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan doe ik minder aan, wat jij wil hoor.
Wow, merci!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
1 Thor om je op te fleuren.
Nee dankje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
En een Captain America als toetje na
[ afbeelding ]
Ja vinnie gewonnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet je geen darten kijken nu? Of heeft Vincent al gewonnen?
Nog meer NLers/leuke partijen zo? zo ja, dan moet ik maar even een live-stream ergens vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vinnie gewonnen.
Kist net verloren van King.
Welnee, ze kan vast wat hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
Kijk uit Friend, straks begint ze nog te sidderen
Klaassen tegen lewis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog meer NLers/leuke partijen zo? zo ja, dan moet ik maar even een live-stream ergens vinden.
Oh, dat klinkt wel leuk, hoe laat is dat ongeveer (lees: hoeveel wedstrijden zitten daar nog tussen voordat Klaassen begint)?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klaassen tegen lewis.
Weet eigenlijk niet of van Gerwen en Ray ook vanavond moeten.
You have no idea...quote:
Nog 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel leuk, hoe laat is dat ongeveer (lees: hoeveel wedstrijden zitten daar nog tussen voordat Klaassen begint)?
Positief iets, dan ga je de volgende keer chips met misselijkheid associėren en dan hoef je het niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag chips gegeten. Ben nog steeds vol en misselijk.
Ransaap!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag chips gegeten. Ben nog steeds vol en misselijk.
Zoek een hobby. Of ga op stap met Fax en yats.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Oke, ik heb een vraag aan de medemens die single is:
Hoe ga jij met het idee om van : Hmm ik wil eigenlijk wel een vriend(in).
Ik bedoel, ik "hunker" al enige tijd naar de aandacht, humor en fysieke gedeelte van een (in mijn geval) dame.
Steeds als ik een date heb, loopt het soort van verkeerd af, OOK AL denk ik er niet te veel over na.
Dit deed ik bij andere dates wel ( vindt ze me wel leuk? Wat als ik dit zeg, en knapt ze daar op af? etc. )
Als iemand anders dit vraag stuk als topic zou openen, zou ik zelf antwoorden: Zoek een hobby en concentreer je op ander dingen zoals de desbetreffende hobby, vrienden, familie..... dus... iets wat je bezig houd.
Ongetwijfeld zal ik me zelf het antwoord al hebben gegeven.
Toch ben ik benieuwd wat jullie zouden doen(en wat jullie doen....)
Ik moet zeggen, ik heb op zich wel hobby's, alleen het geld wat ik er aan uit moet geven (wil ik er progressie in krijgen) heb ik niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zoek een hobby. Of ga op stap met Fax en yats.
Laten we dat hopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Positief iets, dan ga je de volgende keer chips met misselijkheid associėren en dan hoef je het niet meer
Vieze sekshebber.quote:
I'm celibate because I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Ik bedoel, ik "hunker" al enige tijd naar de aandacht, humor en fysieke gedeelte van een (in mijn geval) dame.
Steeds als ik een date heb, loopt het soort van verkeerd af, OOK AL denk ik er niet te veel over na.
Dit deed ik bij andere dates wel ( vindt ze me wel leuk? Wat als ik dit zeg, en knapt ze daar op af? etc. )
Als iemand anders dit vraag stuk als topic zou openen, zou ik zelf antwoorden: Zoek een hobby en concentreer je op ander dingen zoals de desbetreffende hobby, vrienden, familie..... dus... iets wat je bezig houd.
Ben je wanhopig op zoek, of zou je het als toevoeging zien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 schreef K44S het volgende:
Mwah, wanhopig, zo zie ik het zelf niet (anders zou ik wel Tinder en andere dating apps installeren).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je wanhopig op zoek, of zou je het als toevoeging zien?
En een vrouw met humor vinden... good luck with that!
Jij denkt dat, maar zoekt er toch naar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwah, wanhopig, zo zie ik het zelf niet (anders zou ik wel Tinder en andere dating apps installeren).
En je bedoeld als : Toevoeging, alleen seks en alleen aanwezig en afwezig wanneer IK dat wil?
Vrouwen met humor... dat is tóch een mythe
Je moet de vrouw vinden die jouw humor kan waarderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je wanhopig op zoek, of zou je het als toevoeging zien?
En een vrouw met humor vinden... good luck with that!
Ik denk dat ik onbewust best wanhopig benquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat, maar zoekt er toch naar?
En nee, ik bedoelde een toevoeging op je huidige leven, dus niet dat ZIJ je leven wordt maar dat je er ook nog een eigen leven hebt, of zoek je echt een gezamenlijk iets zeg maar.
Dit dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Ik probeer er niet aan te denken al heb je dan wel de periodieke dip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |