quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou jij komt anders ook met wat dingen aanzetten die ik niet had gezocht achter je... maar HOTH verrast me nog het meest
Wat een leuke kinderen zijn jullie
Geklikt, maar ik kan nietquote:
heb dat abonnement niet voor niks tochquote:
ome magnet de suikeroomquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb dat abonnement niet voor niks toch
VBL is een paar deuren verder, verrader.quote:
Heb je immers ook niet voor betaald, snap Toto's probleem niet zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb dat abonnement niet voor niks toch
Nou nou nou, moet dat nou weer zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
VBL is een paar deuren verder, verrader.
sorry mattiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou weer zo?
nice man die vids van Bijnaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he guus ouwe fappert [ afbeelding ]
"Pas op je computer valt op de grond."quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he guus ouwe fappert [ afbeelding ]
de verhoudingen zijn wel 'n beetje debiel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Pas op je computer valt op de grond."
"Ach," zegt Guus. "Ik schuif toch zo mijn nest in.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
En waarom is Radiohead niet genoemd eigenlijk?
Niet obscure genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
En waarom is Radiohead niet genoemd eigenlijk?
Piemel ook veels te groot. Artiest had duidelijk een vrije hand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de verhoudingen zijn wel 'n beetje debiel ja
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Piemel ook veels te groot. Artiest had duidelijk een vrije hand.
Hilarisch was dat jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in
SpongeBoss ook niet meer trouwens.
Spongeboss? hoezo nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in
SpongeBoss ook niet meer trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Piemel ook veels te groot. Artiest had duidelijk een vrije hand.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Blij dat ik Etsu niet ben. Echt een excuusnicht, overal komt hij om de hoek kijken.
Die opende een topic waarin hij deed alsof hij 15 was, toen heeft opa zijn kpd-rechten afgepakt.quote:
Die wilde grappig zijn met een topic van "ja ik ben 16 nu mag ik geen alcohol kopen" en toen had een KPD-mod hem de toegang ontzegd omdat die te jong wasquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die opende een topic waarin hij deed alsof hij 15 was, toen heeft opa zijn kpd-rechten afgepakt.
Toch gewoon weer toegang.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is voor jou echt een gevarenzone.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die wilde grappig zijn met een topic van "ja ik ben 16 nu mag ik geen alcohol kopen" en toen had een KPD-mod hem de toegang ontzegd omdat die te jong was
Was laatst fittie tussen hem en VBL-gedeelte van GRTDquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Blij dat ik Etsu niet ben. Echt een excuusnicht, overal komt hij om de hoek kijken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
Post even wat relaxte muziek mensen
Anders moet ik jullie aangeven, ik kom uit een eeuwenoud geslacht van NSB'ers
Gay, Resbian, Transgenders and Drags?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was laatst fittie tussen hem en VBL-gedeelte van GRTD
Ik kan er niks over zeggen of het de moeite waard is de ja dan de nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ook eens gaan kijken
Ik ga nu slapen, maar zal hier eens lang en hard over nadenkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan er niks over zeggen of het de moeite waard is de ja dan de nee.
Lul iets over Zwarte Piet ofzo en doe ze de groeten van Ria, Henk en de kids en een poot van Rex en open er vervolgens een KLB-topic over.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef Toto69 het volgende:
We vinden je mening over HEMA erg belangrijk. We zouden het dan ook fijn vinden als je een beoordeling wilt schrijven over je recente aankoop. Neem de tijd om hier een beoordeling over te schrijven:!!
Dat vind je er wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, maar zal hier eens lang en hard over nadenken
Ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lul iets over Zwarte Piet ofzo en doe ze de groeten van Ria, Henk en de kids en een poot van Rex en open er vervolgens een KLB-topic over.
Nee, Geen Reet Te Doen ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gay, Resbian, Transgenders and Drags?
en keesquote:
NIN is nooit echt mijn ding geweest. Het wordt wel eens in dezelfde categorie als Tool gestopt, wat vroeger meer mijn ding was, als boze adolescent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hier HOTH misschien is dit wat voor je van NIN
loppe ofzoquote:
NIN moet je leren waarderen, als olijven zeg maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
NIN is nooit echt mijn ding geweest. Het wordt wel eens in dezelfde categorie als Tool gestopt, wat vroeger meer mijn ding was, als boze adolescent.
NIN vind ik ook maar kut.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
NIN is nooit echt mijn ding geweest. Het wordt wel eens in dezelfde categorie als Tool gestopt, wat vroeger meer mijn ding was, als boze adolescent.
Daarom moest die wss weg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou Etsu er toch niet moeten posten, als er geen REET te DOEN is?
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo'n vieze hond op zolder willen
Dan heb ik liever een stinkende deadprez ofzo.
niks mis mee ook, ekte mannen stinken naar bier zweet en wietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo'n vieze hond op zolder willen
Dan heb ik liever een stinkende deadprez ofzo.
Ik heb een deo die rookgeur niet laat intrekken in mijn klerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks mis mee ook, ekte mannen stinken naar bier zweet en wiet
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die slaapt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef deadprez het volgende:
Even die chick van toto proberen te lokken
op een positieve manier hoop ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die slaapt.
We hebben het nog over je gehad tho.
Ach bietje roddelen over de mapima's, braddies, pionnetjes, en over jou dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
op een positieve manier hoop ik [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach bietje roddelen over de mapima's, braddies, pionnetjes, en over jou dus
hoe je eruit zag en zo
zij denkt bietje nerderig want all time low
Ben je nu met die punk in druplic griet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach bietje roddelen over de mapima's, braddies, pionnetjes, en over jou dus
hoe je eruit zag en zo
zij denkt bietje nerderig want all time low
Nee joh. Was meet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je nu met die punk in druplic griet?
kkstoer deze boiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb nog nooit irl met iemand over FOK gepraat
Valt ook weinig te beleven.quote:
ja gestemdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:34 schreef RetRy32 het volgende:
Poll: Ik praat buiten FOK over FOK
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
boeie gewoon zuipen in het stadsparkquote:
ja maar dan moet ik reizen en daar heb ik geen zin inquote:
IS gevaarlijk met die orkaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie gewoon zuipen in het stadspark
Hoewel Maastricht natuurlijk redelijk zuidelijk ligt, lijkt het me nu wat koud.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie gewoon zuipen in het stadspark
mietjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel Maastricht natuurlijk redelijk zuidelijk ligt, lijkt het me nu wat koud.
met je gare dromenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:36 schreef RetRy32 het volgende:
Stel je voor als ik dronken ging fokken
Doe je dat niet altijd dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:36 schreef RetRy32 het volgende:
Stel je voor als ik dronken ging fokken
Ik moet toegeven dat ik 1 keer stoned ging FOKken omdat mijn mattie bad ging en toen onwekbaar in slaap was gevallen.quote:
Eens, prachtige stadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
maastricht heeft een mooier centrum dan driekwart van nederland, maar daar houdt het ook wel mee op
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij zit nu natuurlijk mobiel in dat park.
Nog steeds niks mis met buiten chillen met deze temperaturen.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog steeds niks mis met buiten chillen met deze temperaturen.
Nice tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Reacties-viewsverhouding is nogal hoog.
gohquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Reacties-viewsverhouding is nogal hoog.
Beetje over het strand of door het bos lopen in de kou is niks mis mee maar stil staan is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nog steeds niks mis met buiten chillen met deze temperaturen.
anders ook hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tijd vliegt als je het leuk hebt.
Zegt de boi met bijna 100.000 posts in 5 jaarquote:
Jij hebt er gemiddeld veel meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt de boi met bijna 100.000 posts in 5 jaar
leugensquote:
Jij ligt ook wel aardig op schema anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt de boi met bijna 100.000 posts in 5 jaar
Eh, bedankt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie je wel als zo'n type.
Heb ik ook altijd als ik mobiel zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
is soms niet bij tehouden dus lees ik maar beetje julie posts
daarom ik ben de mobiele fokkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik mobiel zit![]()
Haha buitenbeentje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef tailfox het volgende:
Ik word gepest ze zeggen dat mijn moeder geen hoer is
Gewoon KPD lurken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]leer mij dat
ik wil pics van Pixxie stelen
wehehehehe ik weet er wel een paarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga ff kijken of je nog lekkere knakworstrecepten hebt
Zuurkool banaan en knakworsten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga ff kijken of je nog lekkere knakworstrecepten hebt
Ik ook eigenlijk (ik hoor er iedereen overpraten)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]leer mij dat
ik wil pics van Pixxie stelen
Mijn knakworst topic gemist hebben in CULquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zuurkool banaan en knakworsten.
Zuurkool is meer iets voor een niet nader te noemen veel te veel postende, Ajax supportende en dit ook in zijn username uitende VBL-user.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zuurkool banaan en knakworsten.
Link?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn knakworst topic gemist hebben in CUL
Ik heb geen VBL toegang.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zuurkool is meer iets voor een niet nader te noemen veel te veel postende, Ajax supportende en dit ook in zijn username uitende VBL-user.
niks mis met haarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind pixxie niet zo'n enorme babe eigenlijk maar je kan d'r wel in d'r oorlellen neuken.
Mehehe, enorme babe.
Ja, true.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toffe griet maar die adoratie meh meh.
linkje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso foto's van jezelf in een onderbroek posten.
S&G is geen lekkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon in US toch. Of bega ik nu weer een fout.
Ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja US ik heb gereageerd als een geile beerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had jij dat knakworst topic nou gezien van me? Dat is toch werkelijk fabuleusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #100
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Had jij dat knakworst topic nou gezien van me? Dat is toch werkelijk fabuleus
je zusje staat ook achter een raamquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zusje staat ook achter een raam
abo nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|