Haha buitenbeentje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef tailfox het volgende:
Ik word gepest ze zeggen dat mijn moeder geen hoer is
Gewoon KPD lurken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]leer mij dat
ik wil pics van Pixxie stelen
wehehehehe ik weet er wel een paarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga ff kijken of je nog lekkere knakworstrecepten hebt
Zuurkool banaan en knakworsten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga ff kijken of je nog lekkere knakworstrecepten hebt
Ik ook eigenlijk (ik hoor er iedereen overpraten)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]leer mij dat
ik wil pics van Pixxie stelen
Mijn knakworst topic gemist hebben in CULquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zuurkool banaan en knakworsten.
Zuurkool is meer iets voor een niet nader te noemen veel te veel postende, Ajax supportende en dit ook in zijn username uitende VBL-user.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zuurkool banaan en knakworsten.
Link?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn knakworst topic gemist hebben in CUL
Ik heb geen VBL toegang.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zuurkool is meer iets voor een niet nader te noemen veel te veel postende, Ajax supportende en dit ook in zijn username uitende VBL-user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |