"Pas op je computer valt op de grond."quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he guus ouwe fappert [ afbeelding ]
de verhoudingen zijn wel 'n beetje debiel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Pas op je computer valt op de grond."
"Ach," zegt Guus. "Ik schuif toch zo mijn nest in.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
En waarom is Radiohead niet genoemd eigenlijk?
Niet obscure genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
En waarom is Radiohead niet genoemd eigenlijk?
Piemel ook veels te groot. Artiest had duidelijk een vrije hand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de verhoudingen zijn wel 'n beetje debiel ja
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Piemel ook veels te groot. Artiest had duidelijk een vrije hand.
Hilarisch was dat jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in
SpongeBoss ook niet meer trouwens.
Spongeboss? hoezo nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar mag ik niet in
SpongeBoss ook niet meer trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Piemel ook veels te groot. Artiest had duidelijk een vrije hand.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Blij dat ik Etsu niet ben. Echt een excuusnicht, overal komt hij om de hoek kijken.
Die opende een topic waarin hij deed alsof hij 15 was, toen heeft opa zijn kpd-rechten afgepakt.quote:
Die wilde grappig zijn met een topic van "ja ik ben 16 nu mag ik geen alcohol kopen" en toen had een KPD-mod hem de toegang ontzegd omdat die te jong wasquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die opende een topic waarin hij deed alsof hij 15 was, toen heeft opa zijn kpd-rechten afgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |