Voorliegen, ik noem het verraden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dijsselbloem dient een pro-EU partij. Wellicht wist hij het al wel maar je moet je stemvee toch ergens op voorliegen.
Geloof me, we gaan gewoon betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:39 schreef SicSicSics het volgende:
Op dit moment wordt er in ieder geval nog niet getekenddus we doen het niet 'zomaar'.
Dan mag je toch hopen dat landen zoals Frankrijk ook een boete krijgen als ze de norm niet halen. Maar daar moet dan eerst een speciaal aangestelde commissie over oordelen. Tja de EU daar ben ik niet tegen maar het Brussel maakt het wel erg moeilijk om nog te geloven in een EU.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt krijg je een boete + de naheffing.
Die halen het weer allemaal uit de FT. Nog geen dubbele bevestiging dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zijn er zat. NOS ook bijvoorbeeld; uit mijn eerste (genegeerde) reactie:
[..]
http://nos.nl/artikel/713359-naheffing-nl-door-seks-en-drugs.html
http://nos.nl/artikel/713366-kamervragen-over-naheffing-eu.html
Sowieso kan Cameron niet toegeven. Er is geen hond in de UK die wat in Europa ziet en als dit doorgaat is het een begin van het afscheid van Engeland van Europa.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:01 schreef Pharmacist het volgende:
Cameron kan niet toegeven. Dat wordt muiterij in zijn eigen partij. Ze staan momenteel onder zware druk door de UKIP en hebben zelfs te maken gehad met high profile defectie naar UKIP.
Mwoah, de regering onder leiding van de VVD is toch echt de partij die er mee akkoord is gegaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:35 schreef Arcee het volgende:
Heuglijke dag voor links Nederland.
Wat fantastisch moet dit nivelleringsfeest voor ze zijn.
Markje heeft vast al een spoedoverboeking gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Als GB niet gaat betalen dan wij toch ook niet zeker? Of gaan we weer het braafste jongetje van de klas spelen? Frankrijk weigert te bezuinigen en krijgt juist geld terug? Waanzin..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:35 schreef Arcee het volgende:
Heuglijke dag voor links Nederland.
Wat fantastisch moet dit nivelleringsfeest voor ze zijn.
Ik denk dat-ie zelf ook in de maling is genomen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:41 schreef kawotski het volgende:
[..]
Voorliegen, ik noem het verraden.
En terecht, dit soort 'boetes' zijn waanzin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Hathor het volgende:
Haha de Britten zeggen gewoon fuck you tegen Brussel.
Nee hoor, ze zeggen "we willen eerst de berekeningen zien voor we een chequeboekje trekken - dus 1 december kan je vergeten en dat je dit nu zo van ons vraagt is zeer onbeschoft"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:00 schreef Hathor het volgende:
Haha de Britten zeggen gewoon fuck you tegen Brussel.
Schandalig inderdaad dat onze economie groter is dan gedacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:27 schreef asco het volgende:
Het volk is het ook allemaal zelf schuld. Flik zoiets in ik noem een Brazilië en je hebt dagenlang ellende, rellen en demonstraties.
De dag dat dat hier gaat gebeuren komt er heus wel maar het duurt toch erg lang.
Ik heb het overigens echt te goed om me echt op te winden maar als ik de berichten om me heen hoor snap ik niet dat iedereen maar met alles akkoord gaat.
En vergis je niet, zou echt de pleuris uitbreken sta ik er ook. Voor mijn landgenoten die het water aan de lippen staat.
Klopt, gezond verstand is in grote delen van het politieke spectrum te vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:00 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Europafreundlich Nederland beperkt zich niet tot links Nederland.
Die rekenmethode word gewoon wereldwijd vastgesteld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwe rekenmethode ---> minder begrotingstekort (juich, juich, juich) ---> economie dus groter ---> dus meer afdracht aan EU... zijn ze er nou ingetuind of wat?
Nou volgens mij is er niet een wereldwijde instantie die zoiets kan vast stellen, dat hele BNP gebeuren is gewoon kunstmatig, het is fuzzy science, het zegt geen ene reet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die rekenmethode word gewoon wereldwijd vastgesteld.
Wel dus. Je hoeft het natuurlijk niet op te volgen, maar alle EU landen doen dat wel. Het is trouwens nadelig voor de EU, die krijgt door de nieuwe methode minder geld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou volgens mij is er niet een wereldwijde instantie die zoiets kan vast stellen, dat hele BNP gebeuren is gewoon kunstmatig, het is fuzzy science, het zegt geen ene reet...
Dat zou UKIP heel wat zetels opleveren, denk niet dat Cameron dat zomaar laat gebeuren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:43 schreef Confetti het volgende:
Cameron zei : 'ik ga niet betalen op 1 december' . Hij sluit dus niet uit dat hij later wel alsnog gaat betalen.
Gluiperd.
Wat jij gezond verstand noemt. Ik hou het vooral op landverraad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, gezond verstand is in grote delen van het politieke spectrum te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |