quote:
Die belt 's nachts iedereen wakker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:40 schreef Latert het volgende:
Ik denk niet dat Paul Witteman zich 's nachts richting de Megalomaan zal begeven nee.
Seth? leef je toch nog?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe weet die man dit? Hij is toch schumacher?
Die was ook niet grappig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat heeft Gaaikema hier mee te maken?
En door die ex uit Syrië.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:50 schreef Latert het volgende:
Ingeborg is flink door de alcohol verbouwd.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:56 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Martin Baardaap eigenlijk gezegd?
Ik heb DWDD niet gekeken, maar hier heb ik ook geen zin in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:56 schreef Specularium het volgende:
2x Matthijs op een avond is wel vrij veel.
Dit idd ik raak helemaal in paniek nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
Wat is dit, het is nog geen 23:00.
Bij Pauw probeert iedereen tegenwoordig Martijn de Koning te overtreffen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een verhaal, ben benieuwd waar dit heen gaat.
ik heb me verdomme verslapenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:58 schreef Mani89 het volgende:
Die gast van de PVV heeft echt een waardeloze pruik.
Bij KvdB werd je betaald om er te zitten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:15 schreef Kazenbazen het volgende:
De studio van Pauw zit echt nooit gevuld he
Kijk je naar de tickets, mag je een louche 5 euro de persoon aftikken
Waarom in godsnaam 5 euro? Om de kosten van het programma te 'dekken'?
quote:Vanavond in de uitzending
Samsom
Samsom heeft de verwachtingen die hij met de verkiezingen van 2012 heeft gewekt niet kunnen waarmaken. Volgens de peilingen houdt de PvdA slechts 12 zetels over van de 38 die de partij nu in de Tweede Kamer bezet. Tijdens de politieke ledenraad vorige week ging Samsom uitgebreid in op de worsteling die de PvdA doormaakt. “Het gaat met vallen en opstaan. Veel vallen en veel opstaan. Daar leer ik ook van”, zei Samsom. Ook gaf hij toe dat hij moeilijke gesprekken met de achterban het liefst uit de weg ging en er niet altijd meer zin in heeft. Vanavond spreekt Samsom met Pauw over deze uitingen.
Hozny El Asadi
Het Openbaar Ministerie eist een werkstraf van 80 uur tegen rapper Hozny voor de vermeende bedreigingen aan het adres van Geert Wilders. Daarnaast is tegen hem twee maanden voorwaardelijke celstraf geëist vanwege de clip die hij op 18 maart dit jaar op Youtube zette. In de clip krijgt een man met witblonde pruik twee vuurwapens op zijn hoofd gericht. Aan het slot van de clip gaat het beeld op zwart en klinkt een schot. Pauw spreekt vanavond met Hozny over de clip en welke uitspraak hij over twee weken van de rechter verwacht. Ook laat hij beelden van zijn nieuwe clip 'Nederland ik hou van jou' zien, dat hij samen maakte met oud The voice of Holland-deelnemer Johannes Rypma.
Henk Krol naar de prostaatclubquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is verrijking voor de publieke omroep. #110%prosanderdekker
Met de riek achterna gezeten wordenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef alors het volgende:
Rapper zijn in Sneek, jeweet, de straatleven daar is hard.
Overleven op advocaat en rumquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef eriksd het volgende:
Leuk, van die onverstaanbare gedoe. Knap hoor van die mensen, maar tsja.
De AOW is niet voor niets nu al een enorme kostenpost en dat gaat alleen maar meer worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Evertjan het volgende:
wat een AOW profiteur die Jo Roos hij ontvangt al 35 jaar AOW van mijn belastingcenten!!!!!
Je zou een cohort studie kunnen uitvoeren, maar dan moet je wel corrigeren voor factoren als bovenmatig veel masturberen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
zou Fokken ook bijdragen om 100 jaar te kunnen worden?
Het stopt precies bij 99,9. Dat weet toch iedereen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt er nog geflirt... of stopt dat bij 100.... wat is dat voor een daap dan
Hadden ze dat niet gewoon aan Witteman kunnen vragen dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
zouden 100 jarige nog aan seks doen dat zijn vragen die we willen horen op NPO1
ik denk dat Fok dan in ons zit en wij in een soort van Matrix Fok levenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden wij nog op FOK zitten als we 100 zijn?
Dat gaat te snel voor ons. Wij houden vast aan de oude techniek.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Fok dan in ons zit en wij in een soort van Matrix Fok leven
dat is waar Fokkers raken al in de war van een nieuwe FP layoutquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat gaat te snel voor ons. Wij houden vast aan de oude techniek.
Precies... ik was een week van slag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is waar Fokkers raken al in de war van een nieuwe FP layout
Ja, volgens mij idd 54.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:22 schreef Evertjan het volgende:
hou oud is Pauw eigenlijk dit tikt toch ook al de 55 aan?
54quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:22 schreef Evertjan het volgende:
hou oud is Pauw eigenlijk dit tikt toch ook al de 55 aan?
Heb je al kaarten ouwe pik?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
Krijg toch allemaal eens de vinkentering! Kan je dat zomaar zeggen? Ik vind van wel.
Ik heb een QB ledenpas.quote:
Ik betaal dikke knaken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb een QB ledenpas.VBL / [1-11-2014] Quick Boys - VV Katwijk Bezoek eens het stormloop topic!
Die eerst de hele Ajax-selectie had gehad en nu mee gaat met Timmerfrans naar Brussel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
''Diederik Samson, de man die zijn kinderen verliet voor de sexy woordvoerdster''.
Hij zegt: 'Ik was zelf ook moslim', is hij geen moslim meer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:47 schreef Nober het volgende:
moslim met tattoos, totaal niet serieus te nemen deze baard.
He?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef tralalala het volgende:
Johannes is vanaf nu niet meer welkom in Friesland.
Precies wat Geertje in Fitna deedquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
Iets suggestiefs doen, maar dan de suggestie terugtrekken als er naar gevraagd wordt.
Dat is een nobuddie vergeleken met mezelf. Vind ik dan he.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Friesche homo bij Pauw bedoel ik.
Kloptquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een nobuddie vergeleken met mezelf. Vind ik dan he.
Zoals hij het zegt is het vrij zwak inderdaad. Maar effe devils advocate:quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hij zegt vervelende dingen over mijn geloof dus daarom wil ik hem dood hebben bla bla bla bla.
Ik ben totaal geen fan van Geert Wilders en zijn belachelijke populistische partij maar dit slaat toch nergens op? Rot jong!
moord is nooit goed.. door wie is wat dan ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is wel redelijk nu, dit zou ik ook zeggen.
Een koran verscheuren, dat kan je toch niet vergelijken met iemand doodschieten.
Hij deed het wel redelijk, die rappert stond aardig voor lul. Maar hijzelf zou het wel weer anders zien.quote:
Maar die vergelijking wordt ook niet gemaakt. Hij zegt dat het het gevolg kan zijn. Dat dit een belachelijk gegeven is is natuurlijk evident. Maar het klopt wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is wel redelijk nu, dit zou ik ook zeggen.
Een koran verscheuren, dat kan je toch niet vergelijken met iemand doodschieten.
Ik denk dat hij redelijk gecashed heeft voor iemand met één bekende clip.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zometeen gaat die rapper weer op zijn goedkope scootertje terug naar huis.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen achter Wilders blijven staan. Die man draait constant en komt nooit met goede oplossingen. Maar goed ik kan hier wel verder over uitweiden maar daar gaat het nu niet over. Hier gaat het om dat ondanks Wilders deze dingen zegt je geen recht hebt om mensen te bedreigen. En inderdaad wat jij al stelt dit is duidelijk een bedreiging.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zoals hij het zegt is het vrij zwak inderdaad. Maar effe devils advocate:
Wilders moet beveiligd worden door dingen die jij zegt. Dat is natuurlijk waar. Het klopt dat hij het moet kunnen zeggen, maar feit is dat dit niet kan. Ik kan wanneer iemand op straat in elkaar gerost wordt ook beter niet zeggen dat ze daarmee moeten ophouden voor mijn eigen veiligheid. Dit zou ook niet de realiteit moeten zijn, maar is het wel. Hetzelfde geldt voor Wilders.
Wanneer je het zo stelt, is dit natuurlijk wel waar. Daar slaat het 'spotten met geloof, dan vraag je om moord' dan ook op.
Pauw maakt er nu van dat het belachelijk is, maar dat is natuurlijk een oordeel dat op een ander vlak oordeelt. het kan beiden prima waar zijn. Belachlijk enerzijds, en waar anderzijds.
Dat is natuurlijk niet waar. Want als wij dat doen of wij dat doen via Israël/VS is dat geen moord maar bescherming van onze cultuur en vrijheid of wat daar dan ook nog van over is gebleven (enz.).quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
moord is nooit goed.. door wie is wat dan ook
Hij heeft helemaal geen ideologie. Alleen boosheid naar Wilders waar hij uiting aan gegeven heeft met een nummer en videoclip waarmee hij de bedoeling had te shockeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef Kazenbazen het volgende:
Wat een wanvertoning die rapper, de hele tijd zenuwachtig te nippen aan zijn water.
Zijn idee en ideologie kwam er in ieder geval niet goed uit.
Zelf vol met tattoos terwijl dit volgens de Islam verboden is (verminking van het lichaam)
Ik dacht hetzelfde, en die Fryske boy zit daar alleen omdat zijn carriere in het slop zit en toch wat moet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zometeen gaat die rapper weer op zijn goedkope scootertje terug naar huis.
Hij zei dat Geert Wilders hetzelfde deed. Wilders deed alsof hij de Koran verscheurde. Maar het beeld werd zwart en het was een telefoonboek.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar die vergelijking wordt ook niet gemaakt. Hij zegt dat het het gevolg kan zijn. Dat dit een belachelijk gegeven is is natuurlijk evident. Maar het klopt wel.
Ik weet niet of het een bedreiging is. Hij zicht immers niet 'ga zo door, dan maak ik je af'. Hij zegt dat het gebeurt als hij zo door gaat. En laten we eerlijk wezen, hebben we dit niet allemaal gedacht? Dat Wilders op een gegeven moment met een aanslag te maken zou krijgen? Zeker toen Fortuyn en Van Gogh wat verser in het geheugen lagen hadden mensen dit soort ideeën.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen achter Wilders blijven staan. Die man draait constant en komt nooit met goede oplossingen. Maar goed ik kan hier wel verder over uitweiden maar daar gaat het nu niet over. Hier gaat het om dat ondanks Wilders deze dingen zegt je geen recht hebt om mensen te bedreigen. En inderdaad wat jij al stelt dit is duidelijk een bedreiging.
De hele discussie gaat geeneens over Wilders met zijn gekke ideeën, maar om de domheid van deze rapper die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen achter Wilders blijven staan. Die man draait constant en komt nooit met goede oplossingen. Maar goed ik kan hier wel verder over uitweiden maar daar gaat het nu niet over. Hier gaat het om dat ondanks Wilders deze dingen zegt je geen recht hebt om mensen te bedreigen. En inderdaad wat jij al stelt dit is duidelijk een bedreiging.
Hij wekt de suggestie en trekt het nu weer terug. Hij durft er dus toch niet helemaal vooruit te komen. En nee het zal mij ook niet verbazen als Wilders vermoord wordt, maar dan staat de volgende Wilders wel weer op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een bedreiging is. Hij zicht immers niet 'ga zo door, dan maak ik je af'. Hij zegt dat het gebeurt als hij zo door gaat. En laten we eerlijk wezen, hebben we dit niet allemaal gedacht? Dat Wilders op een gegeven moment met een aanslag te maken zou krijgen? Zeker toen Fortuyn en Van Gogh wat verser in het geheugen lagen hadden mensen dit soort ideeën.
De boodschap, daar gaat het om. De rapper zegt dat Wilders een aanleiding voor mensen om dit te doen. Mensen zijn om mindere dingen omgebracht door Islamitische krachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zei dat Geert Wilders hetzelfde deed. Wilders deed alsof hij de Koran verscheurde. Maar het beeld werd zwart en het was een telefoonboek.
Rapmeneer liet een acteur Geert Wilders spelen. Pistool erbij. Beeld werd zwart en we hoorden een knal.
Ik zeg, een boek verscheuren en iemand doodknallen, dat zijn twee verschillende dingen.
wat lul je dom..quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Want als wij dat doen of wij dat doen via Israël/VS is dat geen moord maar bescherming van onze cultuur en vrijheid of wat daar dan ook nog van over is gebleven (enz.).
Zeker. Maar dat was de insteek van de clip ook met dat op zwart gaan. Hetzelfde met Wilders over iets dat moslims een doodszonde vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij wekt de suggestie en trekt het nu weer terug.
Precies! Ik denk dat die 'rapper' geen kans maakt bij de rechter. Ik ben een hiphop liefhebber en qua teksten en skills is deze man zeer zwak en mag hij het woord rapper niet eens gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:02 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
De hele discussie gaat geeneens over Wilders met zijn gekke ideeën, maar om de domheid van deze rapper die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten.
Een beetje goed ingevoerde rapper had er een mooie tekst bij gemaakt met rake teksten en niet van dat domme gelul over bedreigen om daarna heel stoer dingen in het midden te laten
Je kan veel zeggen, maar ik vind Pauw nou niet echt een sensatie programma. Als je vandaag RTL had gekeken met mevrouw Froger dan wist je wat sensatie is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:05 schreef robin007bond het volgende:
Wordt wel steeds meer een sensatieprogramma voor zover dat het al niet was. Echt antwoorden die mensen eigenlijk niet willen geven eruit proberen te peuteren bij ze.
Smakeloos.
Tsja, bij de commerciëlen is dat nog veel erger inderdaad, maar je hebt dus gradaties. Dit vond ik aardig smakeloos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:08 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik vind Pauw nou niet echt een sensatie programma. Als je vandaag RTL had gekeken met mevrouw Froger dan wist je wat sensatie is.
Bij Pauw zitten tegenwoordig alleen nog maar 60+ en niet relevante mensen.
Dat ligt er maar aan wat je referentiepunt is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, bij de commerciëlen is dat nog veel erger inderdaad, maar je hebt dus gradaties. Dit vond ik aardig smakeloos.
Pauw probeerde serieus in gesprek te gaan, maar kreeg na 2 minuten al in de gaten dat deze rapper geen serieus gesprek zou kunnen voeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben het hier mee eens! Echte goede gespreken zie je niet bij Pauw.twitter:
Ach kom... dat stijltje van Pauw is gewoon altijd het zelfde trucje. Met een semi aanvallend / veroordelend toontje een discussie proberen te voeren en uitspraken uit te lokken. Een paar keer leuk, maar nu hebben we het wel gezien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:19 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Pauw probeerde serieus in gesprek te gaan, maar kreeg na 2 minuten al in de gaten dat deze rapper geen serieus gesprek zou kunnen voeren.
De bovenstaande tweet is daarentegen net zo leeg als het interview van Pauw met Hozny.
Daar heeft Pauw het vermogen niet voor denk ik. Hij blijft hangen in het interview sfeertje van vraag en antwoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach kom... dat stijltje van Pauw is gewoon altijd het zelfde trucje. Met een semi aanvallend / veroordelend toontje een discussie proberen te voeren en uitspraken uit te lokken. Een paar keer leuk, maar nu hebben we het wel gezien.
Als ie echt een baas was, had ik gewoon eens echt gezegd wat ie er van vond en die rapper de les gelezen door hem verbaal onder tafel te trappen.
En dan? Was de rapper boos weggelopen? Vind Pauw met zijn stijltje wel goed, maar het is wel veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach kom... dat stijltje van Pauw is gewoon altijd het zelfde trucje. Met een semi aanvallend / veroordelend toontje een discussie proberen te voeren en uitspraken uit te lokken. Een paar keer leuk, maar nu hebben we het wel gezien.
Als ie echt een baas was, had ik gewoon eens echt gezegd wat ie er van vond en die rapper de les gelezen door hem verbaal onder tafel te trappen.
Hoewel ik de Vries een hele enge man vind, denk ik wel dat hij een interessant praatprogramma zou kunnen maken ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:24 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Daar heeft Pauw het vermogen niet voor denk ik. Hij blijft hangen in het interview sfeertje van vraag en antwoord.
En inderdaad, als je Peter RRR de Vries er had neergezet was er niet veel overgebleven van deze rapper en zijn denkbeelden.
Dit is onzin. Wil ik iig totaal niet zien. Het moet wel objectief blijven en de kijker moet gewoon zelf een oordeel kunnen vormen. Ik vind dat Pauw juist te vaak zich laat gaan in dit opzicht en zijn eigen mening te vaak geeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ie echt een baas was, had ie gewoon eens echt gezegd wat ie er van vond en die rapper de les gelezen door hem verbaal onder tafel te trappen.
Maar feit blijft dat deze gast echt niets heeft gezegd in de 10 minuten dat hij er mocht zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is onzin. Wil ik iig totaal niet zien. Het moet wel objectief blijven en de kijker moet gewoon zelf een oordeel kunnen vormen. Ik vind dat Pauw juist te vaak zich laat gaan in dit opzicht en zijn eigen mening te vaak geeft.
Er stond gewoon een vaste tijd voor. Pauw heeft die tijd volgepraat. Jammer dat hij verder weinig tijd heeft gegeven aan de rechtszaak hoewel daarover waarschijnlijk ook niets gezegd kon worden. Maar wat had Pauw nog meer moeten zeggen dan? Het is verder ook geen super interessante kerel. Anders dan een paar van die andere gasten zoals Salah Edin. Maar dat merk je ook in de kwaliteit van de muziek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:29 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat deze gast echt niets heeft gezegd in de 10 minuten dat hij er mocht zitten.
Wat moet je dan als host? Dom door lullen en mee gaan in zijn dommigheid?
Nu was het gewoon stupide wat die gast uit zat te kramen. Daar had Pauw hem best wat harder op mogen wijzen om het wat interessanter te houden en om die jongen echt te laten nadenken. Zo iemand gaat het fragment zelf ook tig keer terugkijken, als ie goed geconfronteerd is geweest en wellicht geeft dat hem stof tot nadenken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is onzin. Wil ik iig totaal niet zien. Het moet wel objectief blijven en de kijker moet gewoon zelf een oordeel kunnen vormen. Ik vind dat Pauw juist te vaak zich laat gaan in dit opzicht en zijn eigen mening te vaak geeft.
Wanneer een gast echt iets raars of hypocriets zegt, mag hij hem daarop wijzen. Dit heeft hij vandaag prima gedaan. Maar een eigen moraliteit laten spreken is niet gepast. Dan kun je beter naar The O'Reily factor kijken. Hoewel dat vooral over Amerikaanse onderwerpen gaat.
Waarom was het stupide? Zoals ik eerder al aangaf, kun je het makkelijk verdedigen, wat hij te zeggen had. Dat het verder inhoudelijk redelijk loos is, tsja. Maar dat kon je uit de clip al halen dat het enige wat hij in te brengen had, die vergelijking was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu was het gewoon stupide wat die gast uit zat te kramen. Daar had Pauw hem best wat harder op mogen wijzen om het wat interessanter te houden en om die jongen echt te laten nadenken. Zo iemand gaat het fragment zelf ook tig keer terugkijken, als ie goed geconfronteerd is geweest en wellicht geeft dat hem stof tot nadenken.
Die kerel sprak zichzelf een aantal keer flink tegen. Ook handig als je nog een rechtszaak voor de boeg hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarom was het stupide? Zoals ik eerder al aangaf, kun je het makkelijk verdedigen, wat hij te zeggen had. Dat het verder inhoudelijk redelijk loos is, tsja. Maar dat kon je uit de clip al halen dat het enige wat hij in te brengen had, die vergelijking was.
Dat deze op zichzelf als schokkend en controversieel zou worden ervaren was precies het doel.
Hoezo sprak hij zich tegen? Noem eens wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die kerel sprak zichzelf een aantal keer flink tegen. Ook handig als je nog een rechtszaak voor de boeg hebt.
Peter R vind ik meestal ook maar irritant bij een discussie. Die man is zo'n humorloze narcist, dat het gewoon vermoeiend is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:42 schreef Kazenbazen het volgende:
Conclusie: overbodig item, ze hadden ook een tegenhanger van Peter R de Vries kunnen uitnodigen over het boek welke over de deals van Fred Teeven ging, maar dat is natuurlijk niet het algemene belang.
quote:Gasten
Jörgen Raymann
Hou toch eens op met je Kees, man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:02 schreef Webschip het volgende:
Kees is wel leuk. Misschien komt hij hier ook wel.
ovenschimmelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Met Halina voorop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |