SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.omroepwest.nl/(...)j-quick-boys-katwijkquote:KATWIJK - Volgende week zaterdag kan de voetbalderby tussen Quick Boys en Katwijk bezocht worden door 7300 mensen. De kaartverkoop voor de Katwijkse burenruzie is inmiddels gestart. Quick Boys-Katwijk begint zaterdag 1 november al om 14.00 uur.
Het is voor het eerst sinds 4,5 jaar dat Quick Boys en Katwijk elkaar weer in competitieverband treffen. De wedstrijden worden traditiegetrouw door duizenden mensen bezocht. Het is samen met Spakenburg-IJsselmeervogels de grootste amateurvoetbalderby van Nederland.
Waarschijnlijk zal het werkelijke aantal hoger uitpakken omdat veel mensen in het duin zitten te kijken.
Op het amateurniveau wordt nog steeds het mooiste voetbal gespeeld. Komt allen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
WIJ ZIJN QUICK BOYS. WIJ ZIJN DE BESTE.Jij gaat kijken natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:57 schreef sonnyspek het volgende:
Zaterdag achter het doel te vinden.Gelukkig hoef ik geen kaartje te kopen want die zijn 12.50. Ik hoop alleen niet dat het knokken wordt want dat zou de sfeer gauw verzieken...Toch heeft het wel wat spannends.
Heb er nooit gestaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Achter het doel zijn de beste plaatsen, geniet ervan.
Zag er net beelden van. Erg leuk. Die twee collega'squote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:51 schreef sonnyspek het volgende:
Net bij de laatste training van QB geweest. Afgezien van de cobra's (waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb) waren de fakkels en het siervuurwerk erg vet! Wordt een hete middag in Katwijk.
Uitslag is voor mij niet belangrijk. Vind het gewoon mooi om te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:27 schreef sonnyspek het volgende:
Prachtige foto's! Ik wil zo snel mogelijk de samenvatting zien want naar mijn weten werden we gewoon ouderwets benadeeld. Bij die eerste goal neemt die hem aan met zijn hand en met die tweede goal werd de vrije trap al genomen (ging achter dus doeltrap) en mocht daarom overnieuw.
Rijnvogels?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitslag is voor mij niet belangrijk. Vind het gewoon mooi om te zien.
Kennis van me was doelman bij.....Kan niet eens op de naam van de derde club van Katwijk komen.
Maar mooi om dit te volgen.
Ik ben niet zo bekend in die regio maar als je dit zo ziet zou je haast denken dat ze daar zo een profclub kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic. Schitterend zoveel toeschouwers bij een derby.
Ja zeker! Je hebt in de Bollenstreek ploegen als Lisse, Ter Leede, Quick Boys, VV Katwijk, FC Rijnvogels, Rijnsburgse Boys, Kagia en Valken 68'. Eigenlijk zou er, sowieso in Katwijk, een profclub moeten komen. Daarom hoop ik ook dat het doorstroomsysteem soepeler wordt zodat we deze clubs over een aantal jaar in de Jupiler League mogen bewonderen. Al deze clubs hebben ook een behoorlijke achterban.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend in die regio maar als je dit zo ziet zou je haast denken dat ze daar zo een profclub kunnen beginnen.
Dat is er in die die contreien ook nog niet.
Zou mooi zijn, er zijn nog 3 plaatsen vrij in de eerste divisie .quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zeker! Je hebt in de Bollenstreek ploegen als Lisse, Ter Leede, Quick Boys, VV Katwijk, FC Rijnvogels, Rijnsburgse Boys, Kagia en Valken 68'. Eigenlijk zou er, sowieso in Katwijk, een profclub moeten komen. Daarom hoop ik ook dat het doorstroomsysteem soepeler wordt zodat we deze clubs over een aantal jaar in de Jupiler League mogen bewonderen. Al deze clubs hebben ook een behoorlijke achterban.
Dat willen deze clubs helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zeker! Je hebt in de Bollenstreek ploegen als Lisse, Ter Leede, Quick Boys, VV Katwijk, FC Rijnvogels, Rijnsburgse Boys, Kagia en Valken 68'. Eigenlijk zou er, sowieso in Katwijk, een profclub moeten komen. Daarom hoop ik ook dat het doorstroomsysteem soepeler wordt zodat we deze clubs over een aantal jaar in de Jupiler League mogen bewonderen. Al deze clubs hebben ook een behoorlijke achterban.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |