abonnement Unibet Coolblue
pi_146019738
Nou nou nou Pauw.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_146019748
Pauw is wel redelijk nu, dit zou ik ook zeggen.

Een koran verscheuren, dat kan je toch niet vergelijken met iemand doodschieten.
pi_146019776
Lekker kritisch weer Pauw :')
AFCA!
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:58:03 #230
242879 Onnoman
The On And Only
pi_146019792
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is wel redelijk nu, dit zou ik ook zeggen.

Een koran verscheuren, dat kan je toch niet vergelijken met iemand doodschieten.
moord is nooit goed.. door wie is wat dan ook
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_146019797
Zometeen gaat die rapper weer op zijn goedkope scootertje terug naar huis.
AFCA!
pi_146019805
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker kritisch weer Pauw :')
Hij deed het wel redelijk, die rappert stond aardig voor lul. Maar hijzelf zou het wel weer anders zien. :')
pi_146019821
Eng mannetje die rapper. Het ene moment ben je geneigd hem het voordeel van de twijfel te geven en het andere moment zegt ie dan weer iets heel engs...
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:58:46 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146019824
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is wel redelijk nu, dit zou ik ook zeggen.

Een koran verscheuren, dat kan je toch niet vergelijken met iemand doodschieten.
Maar die vergelijking wordt ook niet gemaakt. Hij zegt dat het het gevolg kan zijn. Dat dit een belachelijk gegeven is is natuurlijk evident. Maar het klopt wel.
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zometeen gaat die rapper weer op zijn goedkope scootertje terug naar huis.
Ik denk dat hij redelijk gecashed heeft voor iemand met één bekende clip.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146019849
Wat een wanvertoning die rapper, de hele tijd zenuwachtig te nippen aan zijn water.

Zijn idee en ideologie kwam er in ieder geval niet goed uit.

Zelf vol met tattoos terwijl dit volgens de Islam verboden is (verminking van het lichaam)
pi_146019859
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zoals hij het zegt is het vrij zwak inderdaad. Maar effe devils advocate:
Wilders moet beveiligd worden door dingen die jij zegt. Dat is natuurlijk waar. Het klopt dat hij het moet kunnen zeggen, maar feit is dat dit niet kan. Ik kan wanneer iemand op straat in elkaar gerost wordt ook beter niet zeggen dat ze daarmee moeten ophouden voor mijn eigen veiligheid. Dit zou ook niet de realiteit moeten zijn, maar is het wel. Hetzelfde geldt voor Wilders.

Wanneer je het zo stelt, is dit natuurlijk wel waar. Daar slaat het 'spotten met geloof, dan vraag je om moord' dan ook op.

Pauw maakt er nu van dat het belachelijk is, maar dat is natuurlijk een oordeel dat op een ander vlak oordeelt. het kan beiden prima waar zijn. Belachlijk enerzijds, en waar anderzijds.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen achter Wilders blijven staan. Die man draait constant en komt nooit met goede oplossingen. Maar goed ik kan hier wel verder over uitweiden maar daar gaat het nu niet over. Hier gaat het om dat ondanks Wilders deze dingen zegt je geen recht hebt om mensen te bedreigen. En inderdaad wat jij al stelt dit is duidelijk een bedreiging.
AFCA!
pi_146019863
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef Onnoman het volgende:

[..]

moord is nooit goed.. door wie is wat dan ook
Dat is natuurlijk niet waar. Want als wij dat doen of wij dat doen via Israël/VS is dat geen moord maar bescherming van onze cultuur en vrijheid of wat daar dan ook nog van over is gebleven (enz.).
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:00:24 #239
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146019890
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef Kazenbazen het volgende:
Wat een wanvertoning die rapper, de hele tijd zenuwachtig te nippen aan zijn water.

Zijn idee en ideologie kwam er in ieder geval niet goed uit.

Zelf vol met tattoos terwijl dit volgens de Islam verboden is (verminking van het lichaam)
Hij heeft helemaal geen ideologie. Alleen boosheid naar Wilders waar hij uiting aan gegeven heeft met een nummer en videoclip waarmee hij de bedoeling had te shockeren.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146019893
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zometeen gaat die rapper weer op zijn goedkope scootertje terug naar huis.
Ik dacht hetzelfde, en die Fryske boy zit daar alleen omdat zijn carriere in het slop zit en toch wat moet.

Van nummer 2 in the voice, naar collega met rapper Hozny :')
pi_146019924
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar die vergelijking wordt ook niet gemaakt. Hij zegt dat het het gevolg kan zijn. Dat dit een belachelijk gegeven is is natuurlijk evident. Maar het klopt wel.
Hij zei dat Geert Wilders hetzelfde deed. Wilders deed alsof hij de Koran verscheurde. Maar het beeld werd zwart en het was een telefoonboek.

Rapmeneer liet een acteur Geert Wilders spelen. Pistool erbij. Beeld werd zwart en we hoorden een knal.

Ik zeg, een boek verscheuren en iemand doodknallen, dat zijn twee verschillende dingen.
pi_146019942
Een moslim met tatoo's :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:01:44 #243
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146019953
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen achter Wilders blijven staan. Die man draait constant en komt nooit met goede oplossingen. Maar goed ik kan hier wel verder over uitweiden maar daar gaat het nu niet over. Hier gaat het om dat ondanks Wilders deze dingen zegt je geen recht hebt om mensen te bedreigen. En inderdaad wat jij al stelt dit is duidelijk een bedreiging.
Ik weet niet of het een bedreiging is. Hij zicht immers niet 'ga zo door, dan maak ik je af'. Hij zegt dat het gebeurt als hij zo door gaat. En laten we eerlijk wezen, hebben we dit niet allemaal gedacht? Dat Wilders op een gegeven moment met een aanslag te maken zou krijgen? Zeker toen Fortuyn en Van Gogh wat verser in het geheugen lagen hadden mensen dit soort ideeën.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146019966
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen achter Wilders blijven staan. Die man draait constant en komt nooit met goede oplossingen. Maar goed ik kan hier wel verder over uitweiden maar daar gaat het nu niet over. Hier gaat het om dat ondanks Wilders deze dingen zegt je geen recht hebt om mensen te bedreigen. En inderdaad wat jij al stelt dit is duidelijk een bedreiging.
De hele discussie gaat geeneens over Wilders met zijn gekke ideeën, maar om de domheid van deze rapper die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten.
Een beetje goed ingevoerde rapper had er een mooie tekst bij gemaakt met rake teksten en niet van dat domme gelul over bedreigen om daarna heel stoer dingen in het midden te laten :')
pi_146020007
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een bedreiging is. Hij zicht immers niet 'ga zo door, dan maak ik je af'. Hij zegt dat het gebeurt als hij zo door gaat. En laten we eerlijk wezen, hebben we dit niet allemaal gedacht? Dat Wilders op een gegeven moment met een aanslag te maken zou krijgen? Zeker toen Fortuyn en Van Gogh wat verser in het geheugen lagen hadden mensen dit soort ideeën.
Hij wekt de suggestie en trekt het nu weer terug. Hij durft er dus toch niet helemaal vooruit te komen. En nee het zal mij ook niet verbazen als Wilders vermoord wordt, maar dan staat de volgende Wilders wel weer op.
AFCA!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:03:12 #246
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146020008
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij zei dat Geert Wilders hetzelfde deed. Wilders deed alsof hij de Koran verscheurde. Maar het beeld werd zwart en het was een telefoonboek.

Rapmeneer liet een acteur Geert Wilders spelen. Pistool erbij. Beeld werd zwart en we hoorden een knal.

Ik zeg, een boek verscheuren en iemand doodknallen, dat zijn twee verschillende dingen.
De boodschap, daar gaat het om. De rapper zegt dat Wilders een aanleiding voor mensen om dit te doen. Mensen zijn om mindere dingen omgebracht door Islamitische krachten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:03:23 #247
242879 Onnoman
The On And Only
pi_146020012
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:59 schreef Be-Smart het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet waar. Want als wij dat doen of wij dat doen via Israël/VS is dat geen moord maar bescherming van onze cultuur en vrijheid of wat daar dan ook nog van over is gebleven (enz.).
wat lul je dom..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:04:14 #248
300718 Kenju
Say It!!??
pi_146020047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hij wekt de suggestie en trekt het nu weer terug.
Zeker. Maar dat was de insteek van de clip ook met dat op zwart gaan. Hetzelfde met Wilders over iets dat moslims een doodszonde vinden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_146020064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:02 schreef Kazenbazen het volgende:

[..]

De hele discussie gaat geeneens over Wilders met zijn gekke ideeën, maar om de domheid van deze rapper die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten.
Een beetje goed ingevoerde rapper had er een mooie tekst bij gemaakt met rake teksten en niet van dat domme gelul over bedreigen om daarna heel stoer dingen in het midden te laten :')
Precies! Ik denk dat die 'rapper' geen kans maakt bij de rechter. Ik ben een hiphop liefhebber en qua teksten en skills is deze man zeer zwak en mag hij het woord rapper niet eens gebruiken.

Luister de rapper (en ook moslim) Fresku en je krijgt een heel ander geluid. Fresku _O_
AFCA!
pi_146020107
Wordt wel steeds meer een sensatieprogramma voor zover dat het al niet was. Echt antwoorden die mensen eigenlijk niet willen geven eruit proberen te peuteren bij ze.

Smakeloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')