quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze niet zelf gekocht, maar ik lees ze wel gewoon omdat het kan
volgens mij heb ik ze ook niet gelezen, enkel die capita en hc's en een 6 gehaaldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
En ik weet weer waarom ik geen Joho's meer koopHet staat vol met typefouten en spelfouten
vroeg je laatst ook alquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:10 schreef Ties02 het volgende:
Etsu weet jij of de antwoorden van de algemene vragen ergens online staan?
Moet zeggen dat hoe verder ik in de studie kom hoe minder ik aan samenvattingen heb. Mijn propedeuse cijfers zouden waarschijnlijk een stuk hoger zijn als ik ze nooit had gebruiktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
En ik weet weer waarom ik geen Joho's meer koopHet staat vol met typefouten en spelfouten
15 arresten maar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Blistering het volgende:
Wel echt heel zuur dat ik iets van 15 arresten moet kennen voor tentamen privaat. Gelukkig mag ik ze in m'n wetboek bij het betreffende artikel schrijven, anders was het helemaal kutje geweest.
Meisje tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
15 arresten maar?
man, ik moest voor relatievermogensrecht 77 kennen.
Dan is het wel klote ja.quote:
quote:
Only InUtregquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Blistering het volgende:
Wel echt heel zuur dat ik iets van 15 arresten moet kennen voor tentamen privaat. Gelukkig mag ik ze in m'n wetboek bij het betreffende artikel schrijven, anders was het helemaal kutje geweest.
Ik heb een keertje een Joho gehaald voor elementair internationaal publiekrechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet zeggen dat hoe verder ik in de studie kom hoe minder ik aan samenvattingen heb. Mijn propedeuse cijfers zouden waarschijnlijk een stuk hoger zijn als ik ze nooit had gebruikt
WHAT THE FUCKquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Blistering het volgende:
nou en.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
Die van slimstuderen staan ook wel redelijk wat spelfouten in hoor. Dat houd je toch.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat dat overal mocht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat het niet in groningen mag en als fraude wordt gezien
ach in Groningen gebeuren ook dingen die niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat het niet in groningen mag en als fraude wordt gezien
nouja, geluk... de werkgevers zullen het heus wel wetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat dat overal mocht.
Nou dan heb ik maar mooi geluk.
vind het opzich wel meevallenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
ach in Groningen gebeuren ook dingen die niet door de beugel kunnen.
Vorig jaar strafrecht 1 hadden veel mensen een onvoldoende, tweede kans was het slagingspercentage bijna 3x zo hoog en iedereen maar zeggen hoeveel makkelijker hij wel niet was.
Of van die corrupte mensen die huilende meisjes bij inzage een punt extra geven
Klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
Blijf het wel suf vinden om gewoon bij menig vak 70+ arresten mee te nemen als tentamenstof en dat je dan niet eens de arrestenbundel mag raadplegen. Die regel bij Europees is wel chill namelijk, mag ook wel met 100 arresten
Dit mag dus niet volgens de nieuwe fraude regeltjes, zelfde als bepaalde letters onderstrepenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
wat ik doe, is bij een bepaald artikel een cirkeltje met mn markeerstift zetten ofzo, dan weet ik dat er een arrest van de 293829387 die ik moet kennen, erbij hoort
mag gewoon.
welke nieuwe fraude regeltjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit mag dus niet volgens de nieuwe fraude regeltjes
V&A doet weer aids, dus kan niet citeren waarin staat dat t volgens mij wel magquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stond vorig jaar iets over op Nestor
Maar ik ga eten toedels
wij ookquote:
nopequote:arresten bijschrijven,
mag alleen bij belastingwetbundelquote:verwijzingen naar andere artikelen bij een artikel schrijven
whutquote:en zelfs een briefje met arresten voor of achterin de wetbundel plakken
Ja zo kan ik ook wel voldoendes halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:34 schreef Blistering het volgende:
Wij mogen artikelen markeren, arresten bijschrijven, verwijzingen naar andere artikelen bij een artikel schrijven en zelfs een briefje met arresten voor of achterin de wetbundel plakken
Ja maar dat wat ik zojuist schreef hoorde ik ook pas ná het tentamen hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
Dat Blistering laatst een 3,4 had voor privaat terwijl de arresten in zijn handbereik lagen is al helemaal.
Je bent zelf een voldoendequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook wel voldoendes halen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
wil iemand in de OP zetten dat ik naar de UU ga?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
Dat Blistering laatst een 3,4 had voor privaat terwijl de arresten in zijn handbereik lagen is al helemaal.
Dat de UU dat gewoon niet als marketingmiddel in zet. Snap heulemaal niet waarom de UU zo ondervertegenwoordigd is hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja maar dat wat ik zojuist schreef hoorde ik ook pas ná het tentamen hoor
Ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:53 schreef Henrys het volgende:
Is de werkgelegenheid in de strafrechtadvocatuur echt zo slecht? Begin het steeds leuker te vinden maar wil niet ergens bij een juridische helpdesk of rechtenwinkel eindigen
Dit staat er in de cursushandleiding. Kom maar lekker naar Utreg allemaalquote:In de wettenbundel en de jurisprudentiereader mogen geen aantekeningen staan. Vermelding van wetsartikelen en jurisprudentie, onderstrepingen en markeringen zijn wel toegestaan. Dat betekent dat namen van arresten op welke plaats dan ook in de wettenbundel mogen worden bijgeschreven, dus ook in de vorm van een lijstje achterin, maar dat losse inlegvellen en/of vermelding van onderwerp(en) bij het lijstje van arresten niet zijn toegestaan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
Pax kom der maar in
[..]
[..]
Dat de UU dat gewoon niet als marketingmiddel in zet. Snap heulemaal niet waarom de UU zo ondervertegenwoordigd is hierJe zou wel anders verwachten met zulke regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Baasquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
Weer een zaadpot in de ArenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Willem II overklast Heracles
Grunn verspeelt de drie punten
mag het weten
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
ik vind strafrecht maar stom
zeer overgewaardeerd rechtsgebied
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dit staat er in de cursushandleiding. Kom maar lekker naar Utreg allemaal
Allemaal in de bijstand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], diploma bij een pakje boter zo.
Hollende Kleurling.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
Wie weet er nog een leuk strafrechtarrest om te lezen voor het slapen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |