quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze niet zelf gekocht, maar ik lees ze wel gewoon omdat het kan
volgens mij heb ik ze ook niet gelezen, enkel die capita en hc's en een 6 gehaaldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
En ik weet weer waarom ik geen Joho's meer koopHet staat vol met typefouten en spelfouten
vroeg je laatst ook alquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:10 schreef Ties02 het volgende:
Etsu weet jij of de antwoorden van de algemene vragen ergens online staan?
Moet zeggen dat hoe verder ik in de studie kom hoe minder ik aan samenvattingen heb. Mijn propedeuse cijfers zouden waarschijnlijk een stuk hoger zijn als ik ze nooit had gebruiktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
En ik weet weer waarom ik geen Joho's meer koopHet staat vol met typefouten en spelfouten
15 arresten maar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Blistering het volgende:
Wel echt heel zuur dat ik iets van 15 arresten moet kennen voor tentamen privaat. Gelukkig mag ik ze in m'n wetboek bij het betreffende artikel schrijven, anders was het helemaal kutje geweest.
Meisje tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
15 arresten maar?
man, ik moest voor relatievermogensrecht 77 kennen.
Dan is het wel klote ja.quote:
quote:
Only InUtregquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Blistering het volgende:
Wel echt heel zuur dat ik iets van 15 arresten moet kennen voor tentamen privaat. Gelukkig mag ik ze in m'n wetboek bij het betreffende artikel schrijven, anders was het helemaal kutje geweest.
Ik heb een keertje een Joho gehaald voor elementair internationaal publiekrechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet zeggen dat hoe verder ik in de studie kom hoe minder ik aan samenvattingen heb. Mijn propedeuse cijfers zouden waarschijnlijk een stuk hoger zijn als ik ze nooit had gebruikt
WHAT THE FUCKquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Blistering het volgende:
nou en.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
Die van slimstuderen staan ook wel redelijk wat spelfouten in hoor. Dat houd je toch.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat dat overal mocht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat het niet in groningen mag en als fraude wordt gezien
ach in Groningen gebeuren ook dingen die niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat het niet in groningen mag en als fraude wordt gezien
nouja, geluk... de werkgevers zullen het heus wel wetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat dat overal mocht.
Nou dan heb ik maar mooi geluk.
vind het opzich wel meevallenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
ach in Groningen gebeuren ook dingen die niet door de beugel kunnen.
Vorig jaar strafrecht 1 hadden veel mensen een onvoldoende, tweede kans was het slagingspercentage bijna 3x zo hoog en iedereen maar zeggen hoeveel makkelijker hij wel niet was.
Of van die corrupte mensen die huilende meisjes bij inzage een punt extra geven
Klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
Blijf het wel suf vinden om gewoon bij menig vak 70+ arresten mee te nemen als tentamenstof en dat je dan niet eens de arrestenbundel mag raadplegen. Die regel bij Europees is wel chill namelijk, mag ook wel met 100 arresten
Dit mag dus niet volgens de nieuwe fraude regeltjes, zelfde als bepaalde letters onderstrepenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
wat ik doe, is bij een bepaald artikel een cirkeltje met mn markeerstift zetten ofzo, dan weet ik dat er een arrest van de 293829387 die ik moet kennen, erbij hoort
mag gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |