Ik zou wel updaten, want Mavericksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan hoef ik niet te updaten, thanks
wat is er zo erg aan dan?
culpa en opzet is toch het meeste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
Er is wel meer dan alleen voorwaardelijk opzet.
bestuurs2 is dan ook een 10 puntsvak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
culpa en opzet is toch het meeste.
Ik vind het gewoon weinig vergelijken met bestuursrecht 2
Eerste 2 weken van SR2 is herhaling met opzet,culpa en strafuitsluitingsgrondenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
bestuurs2 is dan ook een 10 puntsvak.
die met strafuitsluitingsgronden is wel ietsje uitgebreider dan dat je bij straf1 hebt gehad hoor (boze buurman/taxichauffeur/van doorslaggevend belang/tolbert)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:03 schreef Henrys het volgende:
[..]
Eerste 2 weken van SR2 is herhaling met opzet,culpa en strafuitsluitingsgronden
Daarna poging,voorbereiding en daderschap dat ook vrij simpel is op arresten na en vervolgens wordt er 3 weken besteed aan deelneming wat ook niet super lastig is. Alleen al die daderschap arresten zijn wel pittig omdat er zoveel voorwaarden zijn die je moet kennen
wat vind je van deze held dan? Op het laatste moment je vrouw en stiefkinderen ontervenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:36 schreef Etsu het volgende:
Alles van erfrecht gedaanMorgen en maandag de werkgroepen en legitieme portie nog eens doorlezen (vind dat echt heel moeilijk
).
Niet compos mentisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat vind je van deze held dan? Op het laatste moment je vrouw en stiefkinderen onterven
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
vertel dan wat compos metis betekent.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat vind je van deze held dan? Op het laatste moment je vrouw en stiefkinderen onterven
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:00 schreef Ties02 het volgende:
Yreal is ook niet helemaal compos mentis volgens mij
Waarom luister nou niemand naar mequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
En ik weet weer waarom ik geen Joho's meer koopHet staat vol met typefouten en spelfouten
Gelukkig heb ik ze niet zelf gekocht, maar ik lees ze wel gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom luister nou niemand naar me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |