maar die moet ook wel heel vaak piesen die tong80quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dat effe piessen van tong
Kleine blaas hoorde ik toch ? Boss!! Jij weet dat soort dingenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
maar die moet ook wel heel vaak piesen die tong80
Dat wordt dan ook door niemand beweerd...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
FAnn heeft geen kids dus geen Mother ...
Het is een Nederlands forum hier, graag de vertaling...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef just me het volgende:
"Mother I'd Like (to) Fuck"
mothers, whether married, separated or divorced, that a male individual sees as physical attractive enough to want to have sexual intercourse with them. Just cuz their moms doesn't mean that they don't need a spark in their love life. If they've ever breastfed,they have really responsive nipples and a core of erectile tissue in their breasts. The ones in good shape have worked at regaining control over their vaginas (Kegel exercises).MILFs are usually real careful about birth control, they know accidents happen but they take responsible steps. They want to fuck with abandon, with no romantic complications for their under-19 family.
A MILF is any mother that is sexually desirable.
Waar ging je ook al weer naar toe? Mother fucking USA?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een Nederlands forum hier, graag de vertaling...
I know en ze is niet lekker ook, zegt ze.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
FAnn heeft geen kids dus geen Mother ...
Ze ziet er niet uit ,,, Dus weer eens tijd om dr weer te zien .. Ze kan er alleen maar op vooruit faanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know en ze is niet lekker ook, zegt ze.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit ,,, Dus weer eens tijd om dr weer te zien .. Ze kan er alleen maar op vooruit faan
ow verrek dat zie ik nu pasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel van die vette joints delen ze uit?
Ik heb geen idee, vond de kleur wel leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel van die vette joints delen ze uit?
ik zit aan mijn Maxquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem nog wat van die Chinese thee.
Met paddo's erin .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem nog wat van die Chinese thee.
Nah, kan ze Donald toch bespringenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ff niet volgens mij ,... ZE is toch op vakantie
Drink jij Chinese groene thee? Wat is daar het nut van? Heb je een linkje ofzo?quote:
En op vakantie zie ik er niet uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu ff niet volgens mij ,... ZE is toch op vakantie
Had ik ergens al neergezet, ik weet niet of ik die nog kan vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drink jij Chinese groene thee? Wat is daar het nut van? Heb je een linkje ofzo?
we hebben je benen wel op vakantie gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op vakantie zie ik er niet uit?
Ik neem aan dat de kids niet mee zijn dus dat.. Verder zie je er as charming as ever uit natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op vakantie zie ik er niet uit?
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik ergens al neergezet, ik weet niet of ik die nog kan vinden![]()
Dit is een deel van de zooi die erin zit, voor als je effe niks te doen hebtquote:
Nee!quote:
Die vielen toch best mee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben je benen wel op vakantie gezien
sttttttttttt, dat wist ik wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!Op mijn oude UI stond Katrien, dus noemde ik mijn man Donald, maar toen kwam ik hier terecht waar chufi ook met een Donald postte, wat nogal eens tot verwarring leidde.
Ook al zijn mijn kinderen niet in de buurt, moeder ben ik altijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kids niet mee zijn dus dat.. Verder zie je er as charming as ever uit natuurlijk
Teringquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is een deel van de zooi die erin zit, voor als je effe niks te doen hebt![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Hu%C3%A1ng_b%C7%8Ei
http://tcmdiscovery.com/2007/12-30/2007123010591.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Codonopsis_pilosula
http://www.tcmwiki.com/wiki/rhizoma-imperatae
http://en.wikipedia.org/wiki/Alisma_plantago-aquatica
http://en.wikipedia.org/wiki/Salvia_miltiorrhiza#Uses
http://www.tcmtreatment.com/herbs/0-niuxi.htm
http://patents.jiehe.org/drug/0525/5490/01129161.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Scutellaria
http://en.wikipedia.org/wiki/Hu%C3%A1ng_b%C7%8Ei
http://www.tcmwiki.com/wiki/caulis-spatholobi
http://www.tcmtreatment.com/herbs/0-mudanpi.htm
http://www.tcmtreatment.com/herbs/0-chishao.htm
de rest moest ik nog opzoeken, maar ja... vergeten
die zagen er keurig netjes uit hoor! Mooie kleur nagellakquote:
Maar Piet niet, dus ik had eigenlijk Piet moeten quoten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
sttttttttttt, dat wist ik wel natuurlijk
ik wilde Piet effe pestenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Piet niet, dus ik had eigenlijk Piet moeten quoten.
Dank je, ik moest zelf even wennen aan die kleurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
die zagen er keurig netjes uit hoor! Mooie kleur nagellak
Volgens mij was het tijdens DGK ook al zo .. Maar goed .. OK niet zo intensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!Op mijn oude UI stond Katrien, dus noemde ik mijn man Donald, maar toen kwam ik hier terecht waar chufi ook met een Donald postte, wat nogal eens tot verwarring leidde.
Precies, op het DGK forum viel dat minder op, omdat daar 10 x zoveel users postten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het tijdens DGK ook al zo .. Maar goed .. OK niet zo intens
Maar eigenlijk wil ik mijn UI niet kwijt .... Ik vind hem geniaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, op het DGK forum viel dat minder op, omdat daar 10 x zoveel users postten.
Ja, so what?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ging je ook al weer naar toe? Mother fucking USA?
Dan hou jij je UI toch lekker, ik was alleen dat gezeik over onze ui's, vandaar dat ik een andere heb gezocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil ik mijn UI niet kwijt .... Ik vind hem geniaal
Zelf gemaakt en aangepast door Sensoue
Ach ja OKquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, so what?
Dat doet niks af aan het feit dat dit een Nederlands forum is...
kheb net toastjes zitten vr(eten..)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb honger, ga nog ff bak nasi in de magnetron zetten.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Die in botsing met Donald is nog leuker
quote:
Laat ik maar niet één doen waar Donald op staat, dat wordt weer zo verwarrend hierquote:
Was duidelijk Dees.. Ik hou hem gewoon .. Het leven is hard ik weet het .. Nogmaals sorry voor het ongemak ..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hou jij je UI toch lekker, ik was alleen dat gezeik over onze ui's, vandaar dat ik een andere heb gezocht.
ga door, ga doorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
Die Thee doet rare dingen me mijn fantasie
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Was duidelijk Dees.. Ik hou hem gewoon .. Het leven is hard ik weet het .. Nogmaals sorry voor het ongemak ..
Het leven is heel hardquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Was duidelijk Dees.. Ik hou hem gewoon .. Het leven is hard ik weet het .. Nogmaals sorry voor het ongemak ..
Welja, lekker belangrijk zo'n uiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms hebben we ook kunnen lachen ..
Er zijn meerdere Donalds en Daisys hier volgens mij ... We waren niet alleen .. Ik zoek wel een anderquote:
een andere Daisy ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Donalds en Daisys hier volgens mij ... We waren niet alleen .. Ik zoek wel een ander
Succesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Donalds en Daisys hier volgens mij ... We waren niet alleen .. Ik zoek wel een ander
en iedere vrouw haar eigen Donaldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
Nah, iedere man heeft recht op zijn eigen Dees
ook datquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
en iedere vrouw haar eigen Donald
Heb jij van de thee van Fann gedronken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of iets anders Just Me, je voelt je wel weer gelijk aangesproken ...
aangesproken, ik trek het me aan, ik jank de ogen uit mijn hoofdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of iets anders Just Me, je voelt je wel weer gelijk aangesproken ...
Met de nadruk op 'eigen'quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
en iedere vrouw haar eigen Donald
ik ben niet van het eerlijk delenquote:
Nee de wikky van MMquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
aangesproken, ik trek het me aan, ik jank de ogen uit mijn hoofd
quote:
Je wilt de kus op mn oog ..?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben niet van het eerlijk delen
op je andere oogquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
J M stel je niet zo aan ... Als het zo erg is kom je me dit weekend maar verzorgen
Ik vrees van niet...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ben ik nog op tijd terug om jou uit te zwaaien?
Vooral als chufi haar een aansteller noemtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
Je weet nooitmisschien bloeit er wel iets moois op
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
Ik zit in mijn eigen totaal autistische wereld nu
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
Je weet nooitmisschien bloeit er wel iets moois op
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ook weer terug...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer nou, het spandoek lag al klaar.
Ik ben een en al positiviteitquote:
welkom terug tongquote:
komt die door thee denk ikquote:
Wel vaker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd gaat dat niet zo snel meer, hč...
dezelfde als Fann volgens mij maar ik ga nu twijfelenquote:
Vaarwel MMquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Goede reis, MM!' krijgt bij aankomst inderdaad een vreemde betekenis...
Ik had ooit een eigen Chufi spandoek in Spanjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer nou, het spandoek lag al klaar.
"Veel plezier, geniet ervan!" ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Goede reis, MM!' krijgt bij aankomst inderdaad een vreemde betekenis...
Die had je zelf gemaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een eigen Chufi spandoek in Spanje
Als niemand anders het doet, moet je toch wat...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een eigen Chufi spandoek in Spanje
Het zou me niets verbazen als het dezelfde is, misschien moet ik het ook eens proberenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
dezelfde als Fann volgens mij maar ik ga nu twijfelen
Als jij daarmee staat, weet ik dat nog zo net niet...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Veel plezier, geniet ervan!" ook
Gevaarlijk spul die groene thee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het dezelfde is, misschien moet ik het ook eens proberen
Ik hoop dat mijn ex nog even wacht met een spandoek "vaarwel j m"quote:
Dat wordt heel anders uitgelegd bij vertrek dan bij aankomstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij daarmee staat, weet ik dat nog zo net niet...
Ja denk het ook... Was feest materiaal ..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, zal wel verdwenen zijn dan.
Dat snap ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk het ook... Was feest materiaal ..
Zoiets...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat: Laat ze naar de kloten lopen in het Nederlands?
quote:Hijo de...
De uitdrukking hijo de puta wordt in het Spaans veelvuldig gebruikt in de betekenis van klootzak, hufter, klerenlijer, hoerenjong... Ook in Latijns-Amerika en met name in Mexico, worden samenstellingen met hijo gebruikt als scheldwoorden. Enkele voorbeelden zijn: hijo de la chingada, hijo de la guayaba, hijo de la maņana, hijo de la pelona en hijo de maíz.
de mijnese komt van een chinees medisch centrum hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
dezelfde als Fann volgens mij maar ik ga nu twijfelen
is zelfs een topic over geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat: Laat ze naar de kloten lopen in het Nederlands?
Ligt er aan wat je voor kleding draagt...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt heel anders uitgelegd bij vertrek dan bij aankomst
30 Euro voor een potje thee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
de mijnese komt van een chinees medisch centrum hoor![]()
30 euro een potje
yep doe je een week of drie mee dus valt best meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
30 Euro voor een potje thee?
Dat ligt eraan waar je vandaan komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je voor kleding draagt...
denk het niet... maar ik weet het nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Groeien die planten ook op balkon in NL?
Niet mijn kleding, jouw kleding in combinatie met dat doek...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je vandaan komt.
Hoeveel gram zit er in zo'n potje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
denk het niet... maar ik weet het niet
dan moet ik opstaan, heb ik geen zin inquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel gram zit er in zo'n potje?
Dat weet ik, maar als jij uit een koud land komt moet ik niet te warm aangekleed zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn kleding, jouw kleding in combinatie met dat doek...
Ik heb niets met Spanje, alleen met Sinterklaasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij spreekt al jaren vloeiend Spaans
Het is 's nachts altijd kouder dan buiten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als jij uit een koud land komt moet ik niet te warm aangekleed zijn
Nooit geweest?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niets met Spanje, alleen met Sinterklaas
Ja daar wordt je niet vrolijk van ..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Spanje ken ik nog van vroeger op vakantie met mijn ouders en vouwcaravan.
1200 Km rijden en dan sta je op camping met allemaal bouwvakkers uit Tilburg.
Ja, vroeger met mijn ouders, mijn tante had een appartement ergens in Spanje.quote:
Op Ibiza kraakte we vakantiewoningen van gozers die vastzaten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, vroeger met mijn ouders, mijn tante had een appartement ergens in Spanje.
Maar waar ben je vergeten ...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, vroeger met mijn ouders, mijn tante had een appartement ergens in Spanje.
Dat waren er vast wel veel ...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Ibiza kraakte we vakantiewoningen van gozers die vastzaten.
sant antoni de calonge geloof ikquote:
Hier kan ik echt van genietenquote:
Als het maar hartverwarmend is...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als jij uit een koud land komt moet ik niet te warm aangekleed zijn
Ben een keer in Finland geweest, raar land de kerels liggen halverwege de avond dronken in de hoek en de vrouwen willen wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die erna komt is natuurlijk geniaal: Verliefde tuinierenden Finse stellen ,...
Ik ben er 1 keer geweest en heb er 2 keer een paar dames over de vloer gehadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een keer in Finland geweest, raar land de kerels liggen halverwege de avond dronken in de hoek en de vrouwen willen wel.
Misschien wat voor jou sjoef?
Ja dan snap je alles ineens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat er met 3 stoned op mn balkon en toen leek of ik het bijna begon te begrijpen
Ja maar zijn watjes ...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zuipen echt als gekken daar.
De taal der liefdequote:
En ze spreken goed Engelsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
De taal der liefdeis toch internationaal ?
We hadden er stel op bezoek met ombouw van papiermachine, die mochten na 2 dagen al geen kroeg meer in omdat ze steeds omvielen en dan niet meer wakker te krijgen waren.quote:
das wel heftig!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hadden er stel op bezoek met ombouw van papiermachine, die mochten na 2 dagen al geen kroeg meer in omdat ze steeds omvielen en dan niet meer wakker te krijgen waren.
Het was wel lachen hoor wanneer dat spul dan 's morgens aan het werk ging.quote:
Ach... hoeveel mensen stappen er niet in de auto 's morgens terwijl ze dat eigenlijk nog niet mochten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel lachen hoor wanneer dat spul da 's morgens aan het werk ging.
De Arbo ambtenaren hadden hartverzakking gekregen.
Heb je die ooit gezien? Die beginnen pas om 1 uurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel lachen hoor wanneer dat spul dan 's morgens aan het werk ging.
De Arbo ambtenaren hadden hartverzakking gekregen.
LOLquote:
Een alcoholcontrole op de ochtend na belangrijke voetbalwedstrijd doen ze nooit?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ach... hoeveel mensen stappen er niet in de auto 's morgens terwijl ze dat eigenlijk nog niet mochten...
Ik zou het niet weten! Ik had gisterenavond een etentje met mijn collega's en 'n klein glaasje wijn gedronken maar ik had vanmorgen niet aangehouden moeten worden denk ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een alcoholcontrole op de ochtend na belangrijke voetbalwedstrijd doen ze nooit?
Ik moest ze aansturen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die ooit gezien? Die beginnen pas om 1 uur
Nuchter rally rijden ook nooit ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een alcoholcontrole op de ochtend na belangrijke voetbalwedstrijd doen ze nooit?
Want toen je thuis kwam gooide je de liters bier er achteraan ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten! Ik had gisterenavond een etentje met mijn collega's en 'n klein glaasje wijn gedronken maar ik had vanmorgen niet aangehouden moeten worden denk ik..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Want toen je thuis kwam gooide je de liters bier er achteraan ?
Je zal wel moe zijn geweest dan ipv ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:11 schreef just me het volgende:
[..]ik las vanmorgen de appjes terug die ik naar mijn favoriete collega had verstuurd, stonden toch wel wat typo's in
Slaap lekker... Hoop lekker lang te kunnen slapen morgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:15 schreef just me het volgende:
laten we het daar maar op houden!
Laatste biertje is op, tijd om te gaan slapen
Welterusten, slaap lekker
Met al die kneuzingen moet je goed rusten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker... Hoop lekker lang te kunnen slapen morgen
Slaapt alleen kut PPquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met al die kneuzingen moet je goed rusten.
Stuur door de wang op mijn 4equote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]Ik vind het goed.. Maar het ging over slaap oplossingen man ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzuipen totdat je omvalt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het goed.. Maar het ging over slaap oplossingen man ...
Denk dat ik eerder van mn fiets val PPquote:
Het is ook lastig fietsen met al die tramrails onderweg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder van mn fiets val PP![]()
Ik kan slapen wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:48 schreef just me het volgende:
Vroeg naar bed gaan en dan lekker slapen was voor mij een illusie
quote:
als dat maar geen nachtmerrie gaat worden!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga binnenkort een merrie uit Duitsland halen.
Dan kan PP op zoek naar een nieuwe stalquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
als dat maar geen nachtmerrie gaat worden!
heb je 'n beetje kunnen slapen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kan PP op zoek naar een nieuwe stal
Jawel, maar ribben zijn pijnlijk dus ik kan eigenlijk maar op 1 kant liggen, dus draaien is niet nodigquote:
Neen, Kijfhoek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt dat naast schubbenkuttenveen?
Die naam blijft me intrigeren.quote:
elke dag een stukje beterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar ribben zijn pijnlijk dus ik kan eigenlijk maar op 1 kant liggen, dus draaien is niet nodig
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef just me het volgende:
Wow, ziet er wel mooi uit
dat is beter dan mijn uitzicht momenteel.
Dat is hier vlakbij...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef just me het volgende:
Wow, ziet er wel mooi uit
dat is beter dan mijn uitzicht momenteel.
Wel mooi, maar daar kunnen heel wat lijken gedumpt worden zo te zien...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:11 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurgebied 'De Devel' bij Kijfhoek
er is een klooster vernield tijdens de beeldenstrormquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel mooi, maar daar kunnen heel wat lijken gedumpt worden zo te zien...
kom je er vaak?quote:
wel vlakbij daar is een parkquote:
Is dat de park die Alberto ging checken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:20 schreef Treehut362 het volgende:
wel vlakbij daar is een park
[ afbeelding ]
wie is albertoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat de park die Alberto ging checken?
De moeite van het teruglezen waard dat hele Albertoe gedoequote:
Als je "Alberto checkt de park" niet kent, dan ben je geen echte FOK!ker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef just me het volgende:
De moeite van het teruglezen waard dat hele Albertoe gedoe
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je "Alberto checkt de park" niet kent, dan ben je geen echte FOK!ker.
Een mooie swing zit er bij mij voorlopig niet meer in ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn golfschoenen aantrekken en lekker fris naar buiten (ik ben eigenlijk ook wel hartstikke gek..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |