Het valt wel op jaquote:
Hij speelt die bal ook weer breed op Manu waar een echte spits doelgericht zou zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:02 schreef Haringkop het volgende:
Normaal sta je gewoon 0 3 voor als je speelt zoals vandaag. Rutten mag alleen wel sneller wisselen, Kazim staat al twee wedstrijden compleet te schutteren. Je moet dan alleen wel durven ingrijpen.
Komt gewoon doordat je jezelf vaak vergeet te belonen. We hebben de meeste doelpogingen dit seizoen en de minste goas gemaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Bovendien zie ik grote verschillen qua niveau in een kort tijdsbestek. Zo wisselt men geregeld een goede helft af met een verschrikkelijk bagger tweede helft. Zie eerst maar een reeks aan goed resultaat/veldspel te brengen.
Die eerste pass van Manu had een gewone spits er gewoon ingegleden, nu krijg je een verdediger die hem nog net voor de lijn weghaalt omdat Kazim verkeerd staat opgesteld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelt die bal ook weer breed op Manu waar een echte spits doelgericht zou zijn
En ook nog de minste schoten op doel tegen gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat je jezelf vaak vergeet te belonen. We hebben de meeste doelpogingen dit seizoen en de minste goas gemaakt.
vergeet te belonen? onkunde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat je jezelf vaak vergeet te belonen. We hebben de meeste doelpogingen dit seizoen en de minste goas gemaakt.
Die bal op de lat vanavond was illustratief, mijns inziens. Het was gewoon echt zo'n typische kutwedstrijd.quote:
Lastig zonder spits, echt pleur dan die Te Vrede er maar in tegen Cambuur met al zijn beperkingenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan moet je een knoop in je zakdoek leggen, of een 'x' op je hand zetten. En op het moment dat je alleen op de keeper afgaat of het goal leeg is en de bal ligt aan je voeten, dan voel je die knoop in je zakdoek of zie je die 'x' en dan weet je weer wat je vooral niet moet vergeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit. Feyenoord had echt geen idee hoe ze tegen de formatie van Rijeka moesten voetballen. Ze zijn een tegenstander gewend die 4-3-3 speelt. Uit de jeugd, uit de competitie. Voetballend kan het dan best goed gaan, maar als je verdedigend geen idee hebt wat te doen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Neem een club als Sparta Praag.. hebben zij een groter budget als Feyenoord? Nee. Hebben zij een betere selectie? Ik betwijfel het. Maar doorgaans doen zij het goed in Europa. Waar ligt dat aan? Nederlandse clubs hebben geen vechtlust en qua speelwijze is de Hollandse School allang achterhaald
tsja, na volgende wedstrijd Sevilla 8, Feyenoord 6, Rijeka en Luik 4 als wij en Sevilla winnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. maar als je door wil gaan moet je ook punten pakken in uitwedstrijden en dat wordt lastig
Inzet was gewoon prima hoor, positiespel ook maar niemand die een kool kan maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Neem een club als Sparta Praag.. hebben zij een groter budget als Feyenoord? Nee. Hebben zij een betere selectie? Ik betwijfel het. Maar doorgaans doen zij het goed in Europa. Waar ligt dat aan? Nederlandse clubs hebben geen vechtlust en qua speelwijze is de Hollandse School allang achterhaald
Met jongetjes win je de oorlog niet. We doen het qua veldspel al verrassend goed, maar je mist ijzervreters en een afmaker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Manu in de spits? De Coca Cola Kid heb ik voorlopig wel genoeg van met zn praatjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef Wicky15 het volgende:
Tijd voor Toornstra op 10 en Bilal/JP op rechts
Coca cola kid?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Manu in de spits? De Coca Cola Kid heb ik voorlopig wel genoeg van met zn praatjes.
Is ook een gebrek aan kwaliteit. Zo bal voor rust die van de lijn wordt gevist, een beetje spits is daar een stuk doortastender. Ook die 1 op 1 van Manu was ronduit bedroevend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef Muto het volgende:
Als je zo vaak zoveel kansen mist dan is het geen pech of 'vergeten jezelf te belonen'. Dan gaat het gewoon over kwaliteit tekort komen. Zo simpel is dat.
Kazim mag er ook uit ja, of dat dan voor Manu of Te Vrede is maakt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Manu in de spits? De Coca Cola Kid heb ik voorlopig wel genoeg van met zn praatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |