PIJNLIJK DEZEquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ach laat gaan joh, zijn wel ergere dingen om je druk over te maken. Feyenoord bijvoorbeeld.
Ajax werd dan ook volledig weggespeeld toen barca nog compleet was, wij missen onze eigen kansenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Altijd lastig jongens, misschien volgende keer iets minder hoog van de toren blazen als Ajax verliest van Barça, nogal beschamend als je vervolgens met dezelfde cijfers klop krijgt van fuckin Rijeka.
Laat je club maar in de steekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
+ een ex-Feyenoorder die nu voor PEC is
Laat je niet zo opnaaien Arie, morgen gaan we weer dartsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
+ een ex-Feyenoorder die nu voor PEC is
Whahahhahahaa XD goeiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ach laat gaan joh, zijn wel ergere dingen om je druk over te maken. Feyenoord bijvoorbeeld.
Onmogelijk om überhaupt een weerwoord te geven. Feit blijft dat je al jaren geen fatsoenlijke veldspel op de mat legt en geen reet meer voorstelt, maar dankzij Guidetti en Pelle nog enigszins 2/3e heb kunnen woorden in een genivelleerde mickey-mouse league. Gewoon lekker blij zijn als je de komende decennia structureel tweede, derde of vierde wordt en je nog wat van Europe kan zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren
Sevilla 5, Rijeka en Luik 4 en Feyenoord 3 punten. Kan allemaal nog, zeker met twee thuiswedstrijden. Bal is rond ditdat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het kan nog maar geloof er niet echt in.. te weinig scorend vermogen en goed beschouwd zijn Nederlandse clubs gewoon kut.. in tijden dat Van Gastel en Van Bronckhorst nog speelden wonnen we dit soort potjes.. nu niet meer.. gewoon te veel onervaren spelers
Barca en Rijeka zijn dan ook beiden europese grootmachten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ajax werd dan ook volledig weggespeeld toen barca nog compleet was, wij missen onze eigen kansen
Dat is dit jaar dus meer dan oké. Dat jij alleen PEC kijkt kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Onmogelijk om überhaupt een weerwoord te geven. Feit blijft dat je al jaren geen fatsoenlijke veldspel op de mat legt en geen reet meer voorstelt, maar dankzij Guidetti en Pelle nog enigszins 2/3e heb kunnen woorden in een genivelleerde mickey-mouse league. Gewoon lekker blij zijn als je de komende decennia structureel tweede, derde of vierde wordt en je nog wat van Europe kan zien.
Helemaal top.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja hij lult je wel keihard uit, feyenoord is nog slechter dan ajax joh
Het veldspel is dit seizoen anders stukken beter dan de afgelopen jaren onder Koeman. Maar als je geen spits hebt...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Onmogelijk om überhaupt een weerwoord te geven. Feit blijft dat je al jaren geen fatsoenlijke veldspel op de mat legt en geen reet meer voorstelt, maar dankzij Guidetti en Pelle nog enigszins 2/3e heb kunnen woorden in een genivelleerde mickey-mouse league. Gewoon lekker blij zijn als je de komende decennia structureel tweede, derde of vierde wordt en je nog wat van Europe kan zien.
Toen had Ajax ook z'n mogelijkheden. Maar Barca en Rijeka kan je nooit vergelijken hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ajax werd dan ook volledig weggespeeld toen barca nog compleet was, wij missen onze eigen kansen
Ik vind van niet. Bovendien zie ik grote verschillen qua niveau in een kort tijdsbestek. Zo wisselt men geregeld een goede helft af met een verschrikkelijk bagger tweede helft. Zie eerst maar een reeks aan goed resultaat/veldspel te brengen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Dat is dit jaar dus meer dan oké. Dat jij alleen PEC kijkt kan ik ook niet helpen.
Klopt.. maar als je door wil gaan moet je ook punten pakken in uitwedstrijden en dat wordt lastigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sevilla 5, Rijeka en Luik 4 en Feyenoord 3 punten. Kan allemaal nog, zeker met twee thuiswedstrijden. Bal is rond ditdat.
Met dat veldspel werd Ajax wel gewoon even scheelgetikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Bovendien zie ik grote verschillen qua niveau in een kort tijdsbestek. Zo wisselt men geregeld een goede helft af met een verschrikkelijk bagger tweede helft. Zie eerst maar een reeks aan goed resultaat/veldspel te brengen.
Kazim is een wanhoopskoop geweest van Van Geel, die zich heeft laten ompraten door een Pierre van Hooijdonk die met zijn 'goede contacten' in Istanbul het voor mekaar heeft gekregen om met een uitgerangeerde spits uit de koker te komen, die het nooit ergens heeft laten zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Kazim viel vandaag overigens pas echt door de mand. Met al z'n ervaring.
Coca cola kidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kazim is een wanhoopskoop geweest van Van Geel, die zich heeft laten ompraten door een Pierre van Hooijdonk die met zijn 'goede contacten' in Istanbul het voor mekaar heeft gekregen om een uitgerangeerde spits aan te bevelen, die het nooit ergens heeft laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |