Zeker, haten op andere nederlandse clubs in Europaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]''DIE REALISME'' HAHAHAHAHA.
[..]
Het zit diep, ze zijn mad, ze zijn jelly.
Bij een gemiddelde wedstrijd van Ajax tegen Barça/Real Madrid is dit forum wel erg vermakelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, haten op andere nederlandse clubs in Europa
Behoorlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar 9 uur?
Bert is een emotieloos krakkemikkig hobbelpaardquote:
Dat zei ik over Erwin van de Looi.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bert is een emotieloos krakkemikkig hobbelpaard
Ik vond dat hier ook wel gepast.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik over Erwin van de Looi.
Bert heeft wel emotie. Hij kijkt altijd alsof hij in zijn broek gescheten heeft omdat hij 24/7 onder hoogspanning staat.quote:
Hey Cavaliers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Gaf Adrie niet zo lang geleden nog een interview in de VI waarin hij zei dat er uit Jong Oranje zoveel meer te halen valt?
Prima jongen, blij om je terug te zien.quote:
Zeg dat, en dan is CR7 qua looks ook nog eens een 11/10. Messi moet er gewoon mee stoppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Seam het volgende:
Jajaja Cristiano heeft een veel mooiere persoonliijkheid dan Messi
Messi is gewoon een saaie grijze rat, terwijl CR7 meer charisma heeft dan Obama.
Wes Newton v Ian Whitequote:
Benito gaat voor een verrassing zorgen, dat voel ik. En even Jelle L. uitlachen, goed man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wes Newton v Ian White
Vincent van der Voort v Robert Wagner
Rowby-John Rodriguez v Robert Thornton
Jamie Caven v Mensur Suljovic
Brendan Dolan v Michael Smith
Dave Chisnall v Jyhan Artut
Dean Winstanley v Kim Huybrechts
Christian Kist v Mervyn King
Peter Wright v Benito van de Pas
Andy Hamilton v Stephen Bunting
Gary Anderson v Terry Jenkins
James Wade v Ronny Huybrechts
Adrian Lewis v Jelle Klaasen
Michael van Gerwen v Justin Pipe
Phil Taylor v Steve Beaton
Simon Whitlock v Raymond van Barneveld
Barney tegen middernacht zien verliezen van de lieveling van de Duitsers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benito gaat voor een verrassing zorgen, dat voel ik. En even Jelle L. uitlachen, goed man.
Tuurlijk Stijn, in je droompjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney tegen middernacht zien verliezen van de lieveling van de Duitsers.
Zoooo. Daar blijven de mensen wel voor thuis .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen kan je ook VI of ADO - Dordt kijken, wat een keus jongens.
Ben je je Gewiss-Ballan shirt kwijt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Krijg opeens zin om voor de trein te springen.
Daar ga ik zo in hardlopen #proudquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je je Gewiss-Ballan shirt kwijt?
sliept gister rond 2-3 uur in de avond en werd rond 14uur wakker. Ik ben nog steeds moequote:
3 uur in de avond?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sliept gister rond 2-3 uur in de avond en werd rond 14uur wakker. Ik ben nog steeds moe
Weer maakt je ook lamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sliept gister rond 2-3 uur in de avond en werd rond 14uur wakker. Ik ben nog steeds moe
ja, kutweer plus nog wintertijd volgende week. Depressieve neigingen in de ochtend en in de middag.quote:
Ja, ik hoorde geen vogels dus ik ging ervan uit dat het toch avond was.quote:
Vanavond gaat het niet beter worden met die wedstrijden vrees ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja, kutweer plus nog wintertijd. Depressieve neigingen in de ochtend en in de middag.
[..]
Samenvattingen zijn wel leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vanavond gaat het niet beter worden met die wedstrijden vrees ik
Daarom half 12 inschakelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van elke competitie zijn de samenvattingen leuk
Der hund ist Weißquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over. Maak ons enthousiast.
Je kan in perfect Duits kenbaar maken welke kleur de hond heeft. Ik vind dat nogal wat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier word ik niet enthousiast van.
Hier word ik wel enthousiast van:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan in perfect Duits kenbaar maken welke kleur de hond heeft. Ik vind dat nogal wat.
Een zee vol met accuzuurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze Maijer niet in de zee gooien? Die is nu toch lekker dichtbij.
Niemand die hem ooit terugvindt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
fopneus op en daarna 40-45 laten kotsen
Marcel heeft een dubbele bodem.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In zijn grasmaaier peuteren
Doodstraf voor vd Voort aubquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand die hem ooit terugvindt.
Ik denk niet dat hij tevreden is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft Kieft ooit Te Vrede zien voetballen?
Stalen tandenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marcel heeft een dubbele bodem.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat voor Ebola-grap hebben ze gemaakt?
Nou nou nou .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doodstraf voor vd Voort aub
En constant op de tong bijten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou .
Morgen weer lekker nee schudden. #depressief.
Jordy Clasie werd in Kroatie gisteren geruime tijd afgescheiden van de ploeg gehouden. De middenvelder was ziek en Feyenoord wilde voorkomen dat hij de rest zou aansteken. Gevraagd naar de ziekte bagetalliseerde Rutten een en ander op geheel eigen wijze. " Hij is niet kiplekker, maar heeft geen ebola." 's Avond kon Clasie de training alweer in zijn geheel afwerken met de groep.quote:
Ik hoop het, dan is dat nu al de wedstrijd van de avond.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Straks weer Sierd de Vos bij PSV. Topshow.
Lekker zweten terwijl zijn tegenstander erin stikt door de stankquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou .
Morgen weer lekker nee schudden. #depressief.
Sierd poept PSV helemaal onder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Iedereen krijg wat hij verdient.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jordy Clasie werd in Kroatie gisteren geruime tijd afgescheiden van de ploeg gehouden. De middenvelder was ziek en Feyenoord wilde voorkomen dat hij de rest zou aansteken. Gevraagd naar de ziekte bagetalliseerde Rutten een en ander op geheel eigen wijze. " Hij is niet kiplekker, maar heeft geen ebola." 's Avond kon Clasie de training alweer in zijn geheel afwerken met de groep.
Fred
Alles uit de mond van Fred klinkt gewoon raar, als Gijp het gezegd hadden we allemaal krom gelegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jordy Clasie werd in Kroatie gisteren geruime tijd afgescheiden van de ploeg gehouden. De middenvelder was ziek en Feyenoord wilde voorkomen dat hij de rest zou aansteken. Gevraagd naar de ziekte bagetalliseerde Rutten een en ander op geheel eigen wijze. " Hij is niet kiplekker, maar heeft geen ebola." 's Avond kon Clasie de training alweer in zijn geheel afwerken met de groep.
Fred
Uh, okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sierd poept PSV helemaal onder.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fred
Ik bij je zusjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ok, en wie scoren er in de tweede helft dan?
Fred is best wel grappig tijdens partijtjes trouwens. Als je hem verstaat tenminste.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fred
RELLENquote:
14-18quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel kansen zal Manu vanavond gaan missen?
Derksen moet commentaar doen, maar hij moet ook weg? Hier gaat iets fout..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:05 schreef Nober het volgende:
Waarom doen Genee, Kieft en Derksen niet gewoon commentaar, die Derksen kan wel met pensioen.
Is dit humor om te lachen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Derksen moet commentaar doen, maar hij moet ook weg? Hier gaat iets fout..
LeoEbolaDriessen voor je.
In dat bezemhok staat sinds kort een EbolaStofzuiger. Volgens mij lekt ie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ebola voor het commentaarhokje.
Bewuste sabotage.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In dat bezemhok staat sinds kort een EbolaStofzuiger. Volgens mij lekt ie.
kanker op joh met je ebola opmerkingen daar gaan mensen dood aan jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In dat bezemhok staat sinds kort een EbolaStofzuiger. Volgens mij lekt ie.
hhahahhahaha jij hebt duidelijk nog nooit osm gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Collide het volgende:
Wat lult die verslaggever nu over spionnen.
Feyenoord heeft gewoon iemand van de technische staf een keertje naar Kroatië gestuurd.
oke holmaatjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
kanker op joh met je ebola opmerkingen daar gaan mensen dood aan ja
Alleen de beste kunnen blijven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen sterven vroeg of laat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan kanker.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zak in elkaar gek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef Tyron het volgende:
whahahahah niemand snapt de grap
ik zeg dat hij moet stoppen met ebola maar gebruik zelf dan het woord kanker
whahahahahahahaha
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
willems zn kin zit niet goed onder de schmink bij je avatar
Zouden Vilhena, Boetius en Bilal het gezellig hebben daar op de bank? Ze zitten er al een tijdje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Fred eens passievol zitten in de dug-out.
gayquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic staat stijf van de spanningen.
Boëtius is het buitenbeentje want die mag nog wel eens invallen. Bilal is de vedette van de bank want daar zit hij al sinds Feyenoord 1-1 Heerenveen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zouden Vilhena, Boetius en Bilal het gezellig hebben daar op de bank? Ze zitten er al een tijdje.
En dan die Feyenoorders in hun topic die club maar ophemelen. Dit moet toch gewoon eenvoudig gewonnen worden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:14 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Die rots is nog een best goede plek om vanaf te kijken.
Dat wief is zelf het vretenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Kijk ik heb mijn handen gewassen, vóór het eten."
Waarom je vriendin promoten?quote:
013 finest.quote:
Fred zei net van nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht HNK Rijeka winnen, dan zal door Feyenoord ongetwijfeld het matige veld worden gebruikt als excuus.
We kunnen ook gaan zeggen dat we over de gehele wedstrijd de betere waren terwijl we dat niet waren #FdB.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht HNK Rijeka winnen, dan zal door Feyenoord ongetwijfeld het matige veld worden gebruikt als excuus.
Daar zeg je wat, ze domineren wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan zeggen dat we over de gehele wedstrijd de betere waren terwijl we dat niet waren #FdB.
Of de onsportiviteit van de andere ploeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan zeggen dat we over de gehele wedstrijd de betere waren terwijl we dat niet waren #FdB.
Lekker nieuwe FM proberenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of de onsportiviteit van de andere ploeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
waren we ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De echte Feyenoordmentaliteit kunt u alleen zien bij HNK Rijeka.
Dit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Mooi dat ze gewacht hebben met voetballen tot ik kon kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |