Zeker, haten op andere nederlandse clubs in Europaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]''DIE REALISME'' HAHAHAHAHA.
[..]
Het zit diep, ze zijn mad, ze zijn jelly.
Bij een gemiddelde wedstrijd van Ajax tegen Barça/Real Madrid is dit forum wel erg vermakelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, haten op andere nederlandse clubs in Europa
Behoorlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar 9 uur?
Bert is een emotieloos krakkemikkig hobbelpaardquote:
Dat zei ik over Erwin van de Looi.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bert is een emotieloos krakkemikkig hobbelpaard
Ik vond dat hier ook wel gepast.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik over Erwin van de Looi.
Bert heeft wel emotie. Hij kijkt altijd alsof hij in zijn broek gescheten heeft omdat hij 24/7 onder hoogspanning staat.quote:
Hey Cavaliers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Gaf Adrie niet zo lang geleden nog een interview in de VI waarin hij zei dat er uit Jong Oranje zoveel meer te halen valt?
Prima jongen, blij om je terug te zien.quote:
Zeg dat, en dan is CR7 qua looks ook nog eens een 11/10. Messi moet er gewoon mee stoppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Seam het volgende:
Jajaja Cristiano heeft een veel mooiere persoonliijkheid dan Messi
Messi is gewoon een saaie grijze rat, terwijl CR7 meer charisma heeft dan Obama.
Wes Newton v Ian Whitequote:
Benito gaat voor een verrassing zorgen, dat voel ik. En even Jelle L. uitlachen, goed man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wes Newton v Ian White
Vincent van der Voort v Robert Wagner
Rowby-John Rodriguez v Robert Thornton
Jamie Caven v Mensur Suljovic
Brendan Dolan v Michael Smith
Dave Chisnall v Jyhan Artut
Dean Winstanley v Kim Huybrechts
Christian Kist v Mervyn King
Peter Wright v Benito van de Pas
Andy Hamilton v Stephen Bunting
Gary Anderson v Terry Jenkins
James Wade v Ronny Huybrechts
Adrian Lewis v Jelle Klaasen
Michael van Gerwen v Justin Pipe
Phil Taylor v Steve Beaton
Simon Whitlock v Raymond van Barneveld
Barney tegen middernacht zien verliezen van de lieveling van de Duitsers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benito gaat voor een verrassing zorgen, dat voel ik. En even Jelle L. uitlachen, goed man.
Tuurlijk Stijn, in je droompjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney tegen middernacht zien verliezen van de lieveling van de Duitsers.
Zoooo. Daar blijven de mensen wel voor thuis .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen kan je ook VI of ADO - Dordt kijken, wat een keus jongens.
Ben je je Gewiss-Ballan shirt kwijt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Krijg opeens zin om voor de trein te springen.
Daar ga ik zo in hardlopen #proudquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je je Gewiss-Ballan shirt kwijt?
sliept gister rond 2-3 uur in de avond en werd rond 14uur wakker. Ik ben nog steeds moequote:
3 uur in de avond?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sliept gister rond 2-3 uur in de avond en werd rond 14uur wakker. Ik ben nog steeds moe
Weer maakt je ook lamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sliept gister rond 2-3 uur in de avond en werd rond 14uur wakker. Ik ben nog steeds moe
ja, kutweer plus nog wintertijd volgende week. Depressieve neigingen in de ochtend en in de middag.quote:
Ja, ik hoorde geen vogels dus ik ging ervan uit dat het toch avond was.quote:
Vanavond gaat het niet beter worden met die wedstrijden vrees ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja, kutweer plus nog wintertijd. Depressieve neigingen in de ochtend en in de middag.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |