Jaquote:
Niet flauw doen art, niet iedereen is smooth qua liefdequote:
Niet doen.quote:
Liefde kan leuk zijn, maaaaaaar :quote:
Waarom? Gaat toch prima met die Spaanse schone?quote:
Naja, ze laat me onzeker voelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? Gaat toch prima met die Spaanse schone?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet eigenlijk denken aan een sketch van Arie en Sylvester, als ze Lingo doen:
"Liefde: N-E-U-K-E-N."
Lekker natquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
En toen was het tijd voor een lekkere douche!
Mag ik een beetje (of heel veel) dan?quote:
Stuur maar doorquote:
Ok, vooruit dan maarquote:
Ahw thxsquote:
Hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat een bepaalde VIP dat niet zo op prijs zou stellen
Het zal je verbazen, maar niet iedereen wil met mij datenquote:
Nee hoor, gewoon gezellig weekendje doorbrengen enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahamaar wat ga je doen dan? Uitje met de vrouw?
nicequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gezellig weekendje doorbrengen enzo![]()
Als ik homofiel was geweest, had ik zeker op je vraag of je met me wou daten gewachtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar niet iedereen wil met mij daten
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik homofiel was geweest, had ik zeker op je vraag of je met me wou daten gewacht
Het is heel gezelligquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En met jou/jullie loopt het ook wel lekker?
Enjoy dan maarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is heel gezelligik verwacht haar ieder moment.
Nice!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus jullie geven het eindelijk toe ja?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat geef ik toe? Ik zeg nog niks. Je insinueert nu iets... Ken je die mooie, leuke dame waar ik mee afspreek?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jullie geven het eindelijk toe ja?
Ja...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat geef ik toe? Ik zeg nog niks. Je insinueert nu iets... Ken je die mooie, leuke dame waar ik mee afspreek?
Ik kan me wel voorstellen dat als het nog pril is, je liever de deur liever nog even dicht laat voor pottekijkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jullie geven het eindelijk toe ja?
Kennen is een groot woord.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat geef ik toe? Ik zeg nog niks. Je insinueert nu iets... Ken je die mooie, leuke dame waar ik mee afspreek?
Ik begluur art toch sowieso uit de bosjes. Dat weet hij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als het nog pril is, je liever de deur liever nog even dicht laat voor pottekijkersDeed ik ook
Dat is waar. Maar je weet niet wie ik zie vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord.
[..]
Ik begluur art toch sowieso uit de bosjes. Dat weet hij.
Pas op dat je niet door teken gebeten wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begluur art toch sowieso uit de bosjes. Dat weet hij.
Een hele week lang slapen. Hmm slapen.quote:
Dat kan er maar 1 zijn. Niet zo geheimzinnig artquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je weet niet wie ik zie vanavond
Je bent niet vies van een aardbeitje toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je weet niet wie ik zie vanavond
Nee ik heb een goed camouflagepak aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet door teken gebeten wordt
Wil je ruilen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Een hele week lang slapen. Hmm slapen.
Kunnen er best meer zijn. Wonen meer vrouwen in die regio.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn. Niet zo geheimzinnig art
Jep. Hele leuke.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen er best meer zijn. Wonen meer vrouwen in die regio.
We willen alles weten, ja, bij gebrek aan eigen interessant leven!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Laat ze lekker! Gezeur en verbitterdheid hier om niks.
ohwja, dat was ik even vergeten. Goed punt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
We willen alles weten, ja, bij gebrek aan eigen interessant leven!
Met?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent niet vies van een aardbeitje toch?
[..]
Nee ik heb een goed camouflagepak aan.
[..]
Wil je ruilen?
Waar haal jij het gezeur en verbitterdheid vandaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Laat ze lekker! Gezeur en verbitterdheid hier om niks.
Weet ik aequequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar haal jij het gezeur en verbitterdheid vandaan?
Stiekem plaag ik art alleen.
En je weet wat er achter steekt he. Art plagen is .... vragen.quote:
Dat zal heus wel, maar jij en yats klinken als zuurpruimen soms.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar haal jij het gezeur en verbitterdheid vandaan?
Stiekem plaag ik art alleen.
Que? Ik heb art net nog een fijne avond gewenstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal heus wel, maar jij en yats klinken als zuurpruimen soms.
yats moet z'n jaloezie nog een plekje geven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wat is uw aanbod?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn loon voor 1 week en werken met leuke collega's?quote:
Das ook wel wat waard jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn loon voor 1 week en werken met leuke collega's?
Verkocht!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn loon voor 1 week en werken met leuke collega's?
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Een hele week lang neuken. Hmm neuken.
He couldn't care less.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodra jij het met je baas geregeld hebt lijkt mij.
Dat jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
We willen alles weten, ja, bij gebrek aan eigen interessant leven!
Nee fax, deze is gewoon slecht.quote:
quote:
Pest Yvje is niet zo.quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vraag het morgen dan maar, kan ik maandag beginnen
Terecht overigensquote:
Ik was je ook niet aan het pesten. Ik hoop dat Feyenoord wint. Idem met PSV straks.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 1-1 alweer, dus dan nu mooi die 1-2 nog en gauw naar huis met de punten.
Ik durf niks meer te zeggen over PSV, te bang dat perro meeleest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was je ook niet aan het pesten. Ik hoop dat Feyenoord wint. Idem met PSV straks.
Dan waren ze het kortstondig even vergeten.quote:
Het zijn maar mensen, foutje kan gebeuren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan waren ze het kortstondig even vergeten.
quote:
Nou sorry hoor, maar dat leek met de 1-2 nergens op. En nu net weer niet echt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het zijn maar mensen, foutje kan gebeuren.
Niet te negatief.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat leek met de 1-2 nergens op. En nu net weer niet echt.
Tof!quote:
Het zijn net beesten.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het zijn maar mensen, foutje kan gebeuren.
Niet te negatief.
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen over PSV, te bang dat perro meeleest.
Gelukkig staan ze ook niet achter verder.quote:
Net of dat altijd maar wat zegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig staan ze ook niet achter verder.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef perro. het volgende:
[..]
jammer feyenoord. slecht veld zo te zien?
yviechickie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of dat altijd maar wat zegt.
[..]![]()
En ja, te veel regen geweest.
Nee maar uiteindelijk de wedstrijd verliezen wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of dat altijd maar wat zegt.
Ook niet (vraag maar aan Yats hoe vaak alleen dit seizoen dat al niet bij Vitesse zo was))quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar uiteindelijk de wedstrijd verliezen wel.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
Even klaarmaken om naar het vliegveld te gaan.
Eindelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
Yup.quote:
Neequote:
Eh...ik zou graag iets gevats zeggen nu maar ja...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook niet (vraag maar aan Yats hoe vaak alleen dit seizoen dat al niet bij Vitesse zo was))
Moest lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mensen
Was ik maar een alien
Nou ja, zeg nooit nooit he? Maar ik zie mezelf niet meer terug gaan naar Nederland, behalve als tourist.quote:
Doe haar de groeten van ons uit het topicquote:
Dus Samzz moet maar verplicht naar Malta verhuizen? Ik dacht nog wel dat jij zo'n gentleman was.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, zeg nooit nooit he? Maar ik zie mezelf niet meer terug gaan naar Nederland, behalve als tourist.
Misschien ben je dat wel...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mensen
Was ik maar een alien
Lekker breintjes etenquote:
Gelijk naar de muur gaan zeker voor een kroket?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, zeg nooit nooit he? Maar ik zie mezelf niet meer terug gaan naar Nederland, behalve als tourist.
Zal ik doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe haar de groeten van ons uit het topic
En veel plezier alvast!quote:
Nee, Hollandse nieuwe en/of erwtensoepquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker breintjes eten
[..]
Gelijk naar de muur gaan zeker voor een kroket?
Nee, Hollandse nieuwe en/of erwtensoepquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker breintjes eten
[..]
Gelijk naar de muur gaan zeker voor een kroket?
Als Samzz weer in dit topic is kun je haar vragen wat voor gentleman ik ben. Krijg je een eerlijker antwoordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus Samzz moet maar verplicht naar Malta verhuizen? Ik dacht nog wel dat jij zo'n gentleman was.
Misschien heeft Samzz wat voor je meegenomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Hollandse nieuwe en/of erwtensoep
Komt goed, thanks.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Hollandse nieuwe en/of erwtensoep
[..]
Als Samzz weer in dit topic is kun je haar vragen wat voor gentleman ik ben. Krijg je een eerlijker antwoord
Als ze dan nog kan lopen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als Samzz weer in dit topic is kun je haar vragen wat voor gentleman ik ben. Krijg je een eerlijker antwoord
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
www.kytesurfs(t)imulator.org
Nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou best een leuke wedstrijd nog gelukkig
Ik las kytesmurf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
www.kytesurfs(t)imulator.org
Slecht voetbal. Verdediging waardeloos.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, vond ik wel, over de hele wedstrijd gezien dan. Veel kansen. Spannend.
Oppassen voor degradatie dit jaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slecht voetbal. Verdediging waardeloos.
Slecht was het helemaal niet, middenveld stond wel oké, aanval zag en soms echt leuk uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slecht voetbal. Verdediging waardeloos.
Hé hé hé. Niet overdrijven nu jij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oppassen voor degradatie dit jaar.
Jullie spitsen lijken gewoon niet te willen scoren. Allemaal zo slap en intens slecht ingeschoten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hé hé hé. Niet overdrijven nu jij.
Ik ook niet, en ik heb geen voetbal (meer) opstaan. Er zijn meer dingen dan voetbal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Zij vervelen zich tenminste niet
Ik ook niet, tijd voor een co-op gamesessiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Zij vervelen zich tenminste niet
Welke game!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijd voor een co-op gamesessie
Later
Kale smurf, en vergeleken met mijn lengte is iedereen een smurf. Gekkie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Faxie is toch helemaal geen smurf, gekkie
Resident Evil 6 op Professional.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke game!
Goed plan wel *belletje pleegt*
Heyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kale smurf, en vergeleken met mijn lengte is iedereen een smurf. Gekkie.
quote:
Heb zelf ook even een co-op game geregeldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Resident Evil 6 op Professional.
Deze jongedame met lange haren weet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is gewoon een reus, dan is het de waarheid.
Ben je echt zo lang?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kale smurf, en vergeleken met mijn lengte is iedereen een smurf. Gekkie.
1.92m.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je echt zo lang?
(dan ben ik ook een smurfmaar niet een kale
)
Was ze zo'n lange vrouw of val je op mannen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net zo lang als een ex van mij dus, valt nog mee toch?
Ach weet je, je ziet een leuke vrouw die wat langer is dan jijzelf bent en wordt verliefd op elkaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was ze zo'n lange vrouw of val je op mannen?
Lengte maakt idd weinig uit, alleen ik was meer gewoon verrast omdat ik gewoon geen vrouwen van 1.92 ken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach weet je, je ziet een leuke vrouw die wat langer is dan jijzelf bent en wordt verliefd op elkaar
Lengte maakt mij dan ook niks meer uit, het gaat om de inhoud![]()
Die zijn ook zeer zeldzaamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lengte maakt idd weinig uit, alleen ik was meer gewoon verrast omdat ik gewoon geen vrouwen van 1.92 ken.
Weinig? Geloof me het maakt NIKS uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lengte maakt idd weinig uit, alleen ik was meer gewoon verrast omdat ik gewoon geen vrouwen van 1.92 ken.
Nja, veel kom je ze niet tegen nee. Supertoffe dame was is dat, heb nog steeds contact met haar, zij is ook alweer 2 jaartjes met een anderquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn ook zeer zeldzaamje mag als man van geluk spreken als je zo'n vrouw mag daten
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Gaat dan ook meer om de dikte toch?
Niet zo autistisch doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Dikte van wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het slecht. Het tempo te traag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slecht was het helemaal niet, middenveld stond wel oké, aanval zag en soms echt leuk uit.
Het enige jammere was, dat ondanks dat ze het al onderzocht hadden en het van te voren wisten, ze zich toch nog lieten verrassen door de snelle tegenval. Mja... over het algemeen vond ik het dus best een leuke wedstrijd.
Niet zo fatshamen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Nee, maar mn enorm dikke kop (gevuld met waardevolle grijze massa uiteraardquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dikte van wat?
Het roerstaafje van magnetronkoffie?
oke oke, vergeet je hart-medicatie niet op tijd in te nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het slecht. Het tempo te traag.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar mn enorm dikke kop (gevuld met waardevolle grijze massa uiteraard) helpt wel uiteraard
Mijn hart is niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oke oke, vergeet je hart-medicatie niet op tijd in te nemen.
PSV is lekker bezig trouwens, had niet verwacht dat die Depay al zo snel weer in goede doen zou zijn.
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn hart is niks mis mee hoor.
We hadden hier gewoon niet hoeven verliezen..
Was een fat failure andersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik kom net binnenvallen.
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar mn enorm dikke kop (gevuld met waardevolle grijze massa uiteraard) helpt wel uiteraard
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helemaal geen dikke faalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was een fat failure anders
hihaho
Nee man nog 4 dagen spelen en dan mag ik hem aan mijn collectie toevoegen. JA TOG?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geintje muhaha, heb je de tog al?
Ik reed 1 keer om een rots heen in mn su-100...staat er ineens een tog voor mn neusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man nog 4 dagen spelen en dan mag ik hem aan mijn collectie toevoegen. JA TOG?
En tog nog verliezen zeker, prutserquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reed 1 keer om een rots heen in mn su-100...staat er ineens een tog voor mn neus
1x raden wie er verloor
dat ding had iets van 1400hp ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En tog nog verliezen zeker, prutser
Gewoon in zn ballen schieten, werkt altijd. Ja tog?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat ding had iets van 1400hp ofzo
Ik en mn arme su-100
Dat ding heeft 1400 ballenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon in zn ballen schieten, werkt altijd. Ja tog?
Jij bent magnetron zijn ex?quote:
Je hebt je zeker even afgetrokken terwijl je dacht aan morgen.quote:
Wat doe je hier dan nog? Ga lekker pittenquote:
Kan bestquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent zeker diegene die alles als laatste hoort?
Nee, niet iedereen is zoals jou.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt je zeker even afgetrokken terwijl je dacht aan morgen.
Dat naar de sterren kijken was niet zo'n goed idee blijkbaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, komt goed uit. Kun je mooi uitrusten.
Ok. Klinkt veel belovend.quote:
Klopt het een klinkt alsof ze aan het poepen zijn, het andere alsof ze nog moetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t verschil tussen Koreans en Japans niet kunnen zien
Johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t verschil tussen Koreans en Japans niet kunnen zien
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt het een klinkt alsof ze aan het poepen zijn, het andere alsof ze nog moeten
Koreaans lijkt meer op mini-doolhofjes en Japans herken ik omdat ik dat een jaar gedaan hebquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt het een klinkt alsof ze aan het poepen zijn, het andere alsof ze nog moeten
Allemaal aan de celibaat? Dan geef ik de mensheid een generatie of 2.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was iedereen maar zoals mij.
Ik ben blij dat ik dat niet ben. No offence verder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was iedereen maar zoals mij.
En dat heb ik van iemand die Chinees studeertquote:
Check de url eens, staat toch echt .jpquote:
Een win-win situatie dusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allemaal aan de celibaat? Dan geef ik de mensheid een generatie of 2.
Duitserquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Check de url eens, staat toch echt .jp
Een Japanner voor Koreaan uitmaken is nog erger dan een Nederlander voor Fransman uitmaken
Als er geen mensen meer zijn? * tijnbrein belt de aivdquote:
tuut tuut tuuut tuuut .... ja niemand om op te nemen he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er geen mensen meer zijn? * tijnbrein belt de aivd
En voor mij, omdat dan niet de hele wereld meer om seks draait.quote:
Ach ja, wat maakt het uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
tuut tuut tuuut tuuut .... ja niemand om op te nemen he?
True truequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En voor mij, omdat dan niet de hele wereld meer om seks draait.
Nog genoeg gehuchten in bijv. Australië, Canada waar dat vast nog niet het geval is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En voor mij, omdat dan niet de hele wereld meer om seks draait.
Helemaal afgesloten van de wereldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog genoeg gehuchten in bijv. Australië, Canada waar dat vast nog niet het geval is.
Gelukkig is er internet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal afgesloten van de wereld
Ja, een van de weinige opties nog dan denk ik. Geen reclames met aanstootgevende afbeeldingen, geen glasvezel internet waar je non-stop vrouwen aangeboden krijgt en geen ongepaste situaties waar je per ongeluk terecht in kan komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal afgesloten van de wereld
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef perro. het volgende:
een goede eerste helft is het halve werk. depay de andere helft.
ja het loopt lekker. geen enkele keer in de problemen geweest.quote:
En Fok.quote:
Wat zou jij erop zetten dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het trouwens ook maar raar dat je gewoon je eigen naam op de achterkant van het shirt mag kiezen.
Want het zou iemand anders zijn naam moeten zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het trouwens ook maar raar dat je gewoon je eigen naam op de achterkant van het shirt mag kiezen.
Het Fok-elftal zou alle nicknames op de voorkant hebben en als nummer hun postcount (eenmalig).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want het zou iemand anders zijn naam moeten zijn?
Lastig he, multitaskenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Sorry, moet ook geen 3 dingen tegelijk doen.
Nee ik bedoelde, dat ik het raar vind dat je zelf mag kiezen wat je erop zet, schijnbaar.
Raar dat dat niet gewoon je eigen achternaam moet zijn.
AH zo. Bij James Rodriguez van onder andere het Colombiaanse nationale team is het wel begrijpelijk. Zijn achternaam komt zo vaak voor in Spaanstalige landen dat hij dus James op zijn shirt heeft staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Sorry, moet ook geen 3 dingen tegelijk doen.
Nee ik bedoelde, dat ik het raar vind dat je zelf mag kiezen wat je erop zet, schijnbaar.
Raar dat dat niet gewoon je eigen achternaam moet zijn.
James R.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
AH zo. Bij James Rodriguez van onder andere het Colombiaanse nationale team is het wel begrijpelijk. Zijn achternaam komt zo vaak voor in Spaanstalige landen dat hij dus James op zijn shirt heeft staan.
Natuurlijk niet. Ze hebben al een kwartier niks goed gedaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
En ik maar denken dat Feyenoord wat pech had.
Super zonde dit. Hopelijk scoren ze nog.
Eentje met tegenvallend succes helaas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Is het echt zo'n voetbalavond vandaag?
Lijkt het WK wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Is het echt zo'n voetbalavond vandaag?
Aw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eentje met tegenvallend succes helaas.
Afgelopen nu.
Dat was nog tenminste spannend.quote:
Het is droog, een hoop geloei en ik geniet van een paar dropjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu maar weer over het weer, koetjes en kalfjes en eten verder dan?
Welterusten Yvquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou als dit alles is, is het snel tijd om te slapen dan.
Welterusten!
De wat? Topic Chat?quote:
Nou weet ik nog niksquote:
Zinloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu ook voor mij? Of hoef ik al niet eens meer te wachten en is het zinloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |