Jaquote:
Niet flauw doen art, niet iedereen is smooth qua liefdequote:
Niet doen.quote:
Liefde kan leuk zijn, maaaaaaar :quote:
Waarom? Gaat toch prima met die Spaanse schone?quote:
Naja, ze laat me onzeker voelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? Gaat toch prima met die Spaanse schone?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet eigenlijk denken aan een sketch van Arie en Sylvester, als ze Lingo doen:
"Liefde: N-E-U-K-E-N."
Lekker natquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
En toen was het tijd voor een lekkere douche!
Mag ik een beetje (of heel veel) dan?quote:
Stuur maar doorquote:
Ok, vooruit dan maarquote:
Ahw thxsquote:
Hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat een bepaalde VIP dat niet zo op prijs zou stellen
Het zal je verbazen, maar niet iedereen wil met mij datenquote:
Nee hoor, gewoon gezellig weekendje doorbrengen enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahamaar wat ga je doen dan? Uitje met de vrouw?
nicequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gezellig weekendje doorbrengen enzo![]()
Als ik homofiel was geweest, had ik zeker op je vraag of je met me wou daten gewachtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar niet iedereen wil met mij daten
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik homofiel was geweest, had ik zeker op je vraag of je met me wou daten gewacht
Het is heel gezelligquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En met jou/jullie loopt het ook wel lekker?
Enjoy dan maarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is heel gezelligik verwacht haar ieder moment.
Nice!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus jullie geven het eindelijk toe ja?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat geef ik toe? Ik zeg nog niks. Je insinueert nu iets... Ken je die mooie, leuke dame waar ik mee afspreek?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jullie geven het eindelijk toe ja?
Ja...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat geef ik toe? Ik zeg nog niks. Je insinueert nu iets... Ken je die mooie, leuke dame waar ik mee afspreek?
Ik kan me wel voorstellen dat als het nog pril is, je liever de deur liever nog even dicht laat voor pottekijkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jullie geven het eindelijk toe ja?
Kennen is een groot woord.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat geef ik toe? Ik zeg nog niks. Je insinueert nu iets... Ken je die mooie, leuke dame waar ik mee afspreek?
Ik begluur art toch sowieso uit de bosjes. Dat weet hij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat als het nog pril is, je liever de deur liever nog even dicht laat voor pottekijkersDeed ik ook
Dat is waar. Maar je weet niet wie ik zie vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord.
[..]
Ik begluur art toch sowieso uit de bosjes. Dat weet hij.
Pas op dat je niet door teken gebeten wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begluur art toch sowieso uit de bosjes. Dat weet hij.
Een hele week lang slapen. Hmm slapen.quote:
Dat kan er maar 1 zijn. Niet zo geheimzinnig artquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je weet niet wie ik zie vanavond
Je bent niet vies van een aardbeitje toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je weet niet wie ik zie vanavond
Nee ik heb een goed camouflagepak aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet door teken gebeten wordt
Wil je ruilen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Een hele week lang slapen. Hmm slapen.
Kunnen er best meer zijn. Wonen meer vrouwen in die regio.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn. Niet zo geheimzinnig art
Jep. Hele leuke.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen er best meer zijn. Wonen meer vrouwen in die regio.
We willen alles weten, ja, bij gebrek aan eigen interessant leven!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Laat ze lekker! Gezeur en verbitterdheid hier om niks.
ohwja, dat was ik even vergeten. Goed punt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
We willen alles weten, ja, bij gebrek aan eigen interessant leven!
Met?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent niet vies van een aardbeitje toch?
[..]
Nee ik heb een goed camouflagepak aan.
[..]
Wil je ruilen?
Waar haal jij het gezeur en verbitterdheid vandaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Laat ze lekker! Gezeur en verbitterdheid hier om niks.
Weet ik aequequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar haal jij het gezeur en verbitterdheid vandaan?
Stiekem plaag ik art alleen.
En je weet wat er achter steekt he. Art plagen is .... vragen.quote:
Dat zal heus wel, maar jij en yats klinken als zuurpruimen soms.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar haal jij het gezeur en verbitterdheid vandaan?
Stiekem plaag ik art alleen.
Que? Ik heb art net nog een fijne avond gewenstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal heus wel, maar jij en yats klinken als zuurpruimen soms.
yats moet z'n jaloezie nog een plekje geven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wat is uw aanbod?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn loon voor 1 week en werken met leuke collega's?quote:
Das ook wel wat waard jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn loon voor 1 week en werken met leuke collega's?
Verkocht!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn loon voor 1 week en werken met leuke collega's?
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Een hele week lang neuken. Hmm neuken.
He couldn't care less.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodra jij het met je baas geregeld hebt lijkt mij.
Dat jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
We willen alles weten, ja, bij gebrek aan eigen interessant leven!
Nee fax, deze is gewoon slecht.quote:
quote:
Pest Yvje is niet zo.quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vraag het morgen dan maar, kan ik maandag beginnen
Terecht overigensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |