Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Er gaan voor mij dit jaar geen loopjes meer bijkomen. Ik heb er nog maar vier met de 7^^ als afsluiter van mijn eerste loopjaar die eigenlijk heel gemoedelijk is verlopen . Het echte geweld gaat volgend jaar pas losbarsten.
Over meeten bij de 7^^: ik stel voor om al aan te vangen in Utrecht door met een FOK!king grote groep dezelfde trein te nemen. Schoolreisjegevoel Volgens mij reizen er redelijk wat mensen via Utrecht toch?
Op donderdag 23 oktober 2014 16:45 schreef Serinde het volgende: Over meeten bij de 7^^: ik stel voor om al aan te vangen in Utrecht door met een FOK!king grote groep dezelfde trein te nemen. Schoolreisjegevoel Volgens mij reizen er redelijk wat mensen via Utrecht toch?
ben ik bij!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef YUR het volgende: Zaterdagochtend eerst maar eens kijken of mijn benen en voeten weer een beetje willen hardlopen
Heb je nog geen kleine stukjes in huis geoefend achter die kleine man aan?
Het bemachtigen van een zitplaats zal een grotere prestatie zijn dan het uitlopen van de 7HL
Overigens, ik klaag wel veel de laatste tijd, maar ondanks alles heb ik ook veel goede herinneringen aan de 7HL. Het Nijmeegse centrum is echt een soort reservaat voor hardlopers en het is grappig om in een parkeergarage om te kleden. Verder was het gewoon erg gezellig met Corniel en Jeroen (geen fokker).
Ik heb vandaag dat filmpje van het parcours bekeken en ik ben nog steeds verbaasd dat het een snel parcours kan zijn. Heuvels vertragen je netto toch altijd, ook al is het laatste stuk afwaarts..?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op donderdag 23 oktober 2014 17:25 schreef La_Tramposa het volgende: Ik heb vandaag dat filmpje van het parcours bekeken en ik ben nog steeds verbaasd dat het een snel parcours kan zijn. Heuvels vertragen je netto toch altijd, ook al is het laatste stuk afwaarts..?
De laatste 4 km gaan omlaag, al is er rond het 11 km-punt nog een venijnig heuveltje. De Postweg vond ik het zwaarst. Het mooiste komt halverwege. Jij gaat omlaag, de deinende mensenmassa gaat in de verte al weer omhoog. Hardlopen
Het lijkt me zeker leuk om naderhand ergens af te spreken in Nijmegen. Dat is nog moeilijk overigens met bomvolle kroegen. Vooraf afspreken is dan wel een must (tijd en kroeg), want vorig jaar was mobiel bereik niet best
Ik ga weer met vaste bezetting daarheen. Meneer, zwager en een vriend. Eén van hun is nogal van 'mijn vrouw zit met de piepers te wachten, dus ik wil op tijd naar huis' dus een spagaatje gaat het sowieso wel weer worden.
Op donderdag 23 oktober 2014 17:25 schreef La_Tramposa het volgende: Ik heb vandaag dat filmpje van het parcours bekeken en ik ben nog steeds verbaasd dat het een snel parcours kan zijn. Heuvels vertragen je netto toch altijd, ook al is het laatste stuk afwaarts..?
Zo hoog zijn de heuvels nou ook weer niet.
Eerder in een interview had Gebreselassi nog gezegd over de eerste keer toen hij meedeed, dat z'n trainer hem had gewaarschuwd. Dus hij had een beetje ingehouden, wachtend op de heuvels. Die maar niet kwamen. En toen was hij al bij de finish.
Heuvels zijn enorm relatief.
Ja, het is niet de vlakste route die je kan verzinnen, maar de hoeveelheid "klimwerk" is neit zodanig dat er niet alsnog hard gelopen kan worden.
Zwabber zal zijn bezoekje binnenkort aan de UK nog lang heugen... en vervolgens nooit meer z'n hardloopschoenen meenemen als hij nog eens in de buurt komt.
Stiekem loopt er een mooie route met niet al te veel hoogteverschil in onze achtertuin.