quote:
Net zoiets als Fok dusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
Quora is een platform waar men vragen kan stellen over uiteenlopende onderwerpen. Anderen geven weer antwoord op vragen. Het kunnen experts zijn maar ook mensen die denken een goed antwoord te hebben op de vraag. Enorm leuk en interessant om te lezen
Als je bijvoorbeeld een vraag hebt over een bedrijf kan het wel eens zijn dat een medewerker van het desbetreffende bedrijf een antwoord geeft, superhandig!
Haha echt wel! Te herkenbaar allemaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
Idd ja! Deze is er ook een van:
http://clientsfromhell.net/
Zodra je in je dieet eiwitten te kort komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
Vanaf wanneer is het gebruik van whey/eiwit/weet ik wat voor shakes eigenlijk nuttig?
Ik zie een hoop mensen om me heen 1 keer een sportschoolselfie maken en daarna meteen shakes naar binnen werken alsof dat nog belangrijker is dan het eigenlijke trainen.
hey een blauwequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
Vanaf wanneer is het gebruik van whey/eiwit/weet ik wat voor shakes eigenlijk nuttig?
Ik zie een hoop mensen om me heen 1 keer een sportschoolselfie maken en daarna meteen shakes naar binnen werken alsof dat nog belangrijker is dan het eigenlijke trainen.
Dit idd. Als je het niet direct na je trainen doet word het opgeslagen als vet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey een blauwe
Het heeft de voorkeur een Eiwitshake binnen 30 minuten na je training te nemen ivm de zogeheten anabolic window
Voegt het voor het gros van de mensen ook wat toe of is het vooral voor mensen die tot het uiterste gaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey een blauwe
Het heeft de voorkeur een Eiwitshake binnen 30 minuten na je training te nemen ivm de zogeheten anabolic window
nouja het gaat om een stukje effectiviteit. Eiwitshakes zijn als het ware een eiwitbom (in de positieve zin) voor je lichaam en worden snel opgenomen door het lichaam en zijn uiteraard voor spierherstel. En juist om dit laatste is het belangrijk het na het trainen te doen, omdat je spieren dan beginnen met herstellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voegt het voor het gros van de mensen ook wat toe of is het vooral voor mensen die tot het uiterste gaan?
Alleen moet je er wel mee oppassen dat je niet te veel shakes neemt en daardoor te gespierd word. Sommige whey-fabrikanten voegen stoffen/supplementen toe met anabolische werking.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja het gaat om een stukje effectiviteit. Eiwitshakes zijn als het ware een eiwitbom (in de positieve zin) voor je lichaam en worden snel opgenomen door het lichaam en zijn uiteraard voor spierherstel. En juist om dit laatste is het belangrijk het na het trainen te doen, omdat je spieren dan beginnen met herstellen.
Net zoals bij creatine bedoel je? Genoeg verhalen gehoord over mensen die denken dat ze creatine in nemen icm met wheyshakes en die in het ziekenhuis belanden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:39 schreef no1uknow het volgende:
Maar die kans is klein hoor, dat kan je vergelijken met XTC, waar mogelijk ook rotzooi in zit maar kleine kans.
Inb4 zou prikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:10 schreef IrCute het volgende:
http://instagram.com/sandraprikker
Nl chick
Tattoo'squote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:44 schreef THEFXR het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #100
Speel maar weer met je leven vriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:39 schreef no1uknow het volgende:
Maar die kans is klein hoor, dat kan je vergelijken met XTC, waar mogelijk ook rotzooi in zit maar kleine kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |