Eckte bazin, jijquote:
Ik bewaar mijne. Je weet immers maar nooit wanneer je ze nodig hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de mijne maar weggegooid. Ze waren nog een half jaar goed, maar ga ze toch niet gebruiken.
Oh jawel hoor. Als je seks wilt gaan hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bewaar mijne. Je weet immers maar nooit wanneer je ze nodig hebt
En die TT![]()
Yeah but they're woolyquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil helemaal niks. Ik ben tevreden zo
Ik woonde in Rijnsburg naar een kleine kinderboerderij. Dat was echt geweldig in de lente.quote:
Wat ben je serieus vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Als je seks wilt gaan hebben.
Dat is hoe ik ben. Pijnlijk serieus en terminaal ongrappig.quote:
Leuk ehquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woonde in Rijnsburg naar een kleine kinderboerderij. Dat was echt geweldig in de lente.![]()
Seksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Als je seks wilt gaan hebben.
Het balkon? In de trein?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef Dqod het volgende:
Zoveel plek in de trein en alsnog ga ik op t balkon zitten.
/Sociofobisch
Aww.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk eh
Buren van m'n ouders hadden lammetjes.Lang niet meer zo'n beestje geaaid. Het maakte me gelukkig en warmde m'n hart op
VA, pls. Jij wil niks liever.quote:
Knuffelen wil ik lieverquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Het zijn scheetjes. Al was ik er vroeger bang voor, omdat ze me altijd gingen stoten met hun kop en ik daardoor iedere keer viel.
[..]
VA, pls. Jij wil niks liever.
* TheGirlNextDoor knuffelt VAquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Knuffelen wil ik liever
Zo'n tussenstuk, bij de deurenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het balkon? In de trein?
Leuk jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk eh
Buren van m'n ouders hadden lammetjes.Lang niet meer zo'n beestje geaaid. Het maakte me gelukkig en warmde m'n hart op
Wel een rustige plek.quote:
Hahaha awwquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Het zijn scheetjes. Al was ik er vroeger bang voor, omdat ze me altijd gingen stoten met hun kop en ik daardoor iedere keer viel.
[..]
VA, pls. Jij wil niks liever.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor knuffelt VA
Ik weet het eigenlijk niet, maar iedereen zei dat altijdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heet dat zo ja?
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, heet dat zo ja?
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik van het weekend een afrodisiacum heb gegeten omdat ik maandag en woensdag redelijk opgewonden was.
Schavuit :$quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben alleen guilty aan #15
Was dat een onbewuste woordspeling?quote:
Soms heb ik honger maar geen zin in etenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schavuit :$
Ik ga nu ook een vreettent zoeken
Nee, ik zag hem daarna pas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat een onbewuste woordspeling?
Punt 7 is toch best handigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.girlscene.nl/p(...)mensen_gedaan_hebben
Dat snap ik dan wel. Moet sws niet teveel eten voor ik naar bed ga, want dan kan ik helemaal niet slapenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms heb ik honger maar geen zin in etenEn dan ga ik vaak inderdaad maar gewoon slapen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel. Moet sws niet teveel eten voor ik naar bed ga, want dan kan ik helemaal niet slapen
Kook wel een keer voor jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik eet op een dag volgens mij echt te weinig. Ik sla zo verschrikkelijk vaak mijn avondeten over ookOntbijt en lunch heb ik altijd wel zin in, maar avondeten..
Sinds wanneer kan jij koken?quote:
Dat heeft geen invloed op of ik zin heb in eten of nietquote:
quote:
touchequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heeft geen invloed op of ik zin heb in eten of niet
Ow!quote:
Oh nee hoor. Ik kook met regelmaat en dan ook vrij uitgebreidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow!
Ik dacht altijd dat je het niet zo breed omvattend bedoelde als je zei "Ik maak wel wat voor je klaar"
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kook met regelmaat en dan ook vrij uitgebreid
Mijn hersenen zijn te vaak van mening dat wat langer blijven liggen veel beter is. Dus dan moet ik weer haasten enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ontbijt sla ik dus nooit over. Belangrijkste maaltijd van de dag en 's ochtends verga ik altijd van de honger. Zeker als ik dus geen avondeten heb gehad
Amenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ontbijt sla ik dus nooit over. Belangrijkste maaltijd van de dag en 's ochtends verga ik altijd van de honger. Zeker als ik dus geen avondeten heb gehad
Ik sla juist meestal mijn ontbijt over (door te lang in bed te blijven liggen)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik eet op een dag volgens mij echt te weinig. Ik sla zo verschrikkelijk vaak mijn avondeten over ookOntbijt en lunch heb ik altijd wel zin in, maar avondeten..
Daar heb ik dan weer nooit last van. Maar ik zet mijn wekker dan vaak ook ruim een uur voor ik daadwerkelijk op moet staan. Dan kan ik nog een uur snoozen, omdraaien, het gevoel hebben dat ik uitslaap etc. Heerlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn te vaak van mening dat wat langer blijven liggen veel beter is. Dus dan moet ik weer haasten enzo.
Slim, maar jij gaat dan ook op tijd naar bed.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nooit last van. Maar ik zet mijn wekker dan vaak ook ruim een uur voor ik daadwerkelijk op moet staan. Dan kan ik nog een uur snoozen, omdraaien, het gevoel hebben dat ik uitslaap etc. HeerlijkMeestal ben ik daar na een half uur ook wel klaar mee en sta ik dus een half uur eerder op dan ik zou moeten
Ritmequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Slim, maar jij gaat dan ook op tijd naar bed.
Word je niet helemaal chaga van een snoozende wekker dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nooit last van. Maar ik zet mijn wekker dan vaak ook ruim een uur voor ik daadwerkelijk op moet staan. Dan kan ik nog een uur snoozen, omdraaien, het gevoel hebben dat ik uitslaap etc. HeerlijkMeestal ben ik daar na een half uur ook wel klaar mee en sta ik dus een half uur eerder op dan ik zou moeten
Same here. Ik ga er dan ook altijd direct uit zodat ik die kutwekker niet nog eens hoef te horenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Word je niet helemaal chaga van een snoozende wekker dan?
Ik vind dat wel het meest verschrikkelijke geluid in de ochtend![]()
Nee, maar ik heb dan ook geen irritante piep wekker. Mijn wekker maakt vogelgeluidjesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Word je niet helemaal chaga van een snoozende wekker dan?
Ik vind dat wel het meest verschrikkelijke geluid in de ochtend![]()
Die heb ik ook wel, maar dan dat ik pas rond 1 uur slaap.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn wekker zegt "Schat, we moeten praten"
En of ik dan wakker ben
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En of ik dan wakker ben
En of ik dan wakker ben
En of ik dan wakker ben
quote:
quote:
quote:
Score: 4/5quote:
Ik had je toch gewaarschuwd dat het bereik in mijn achtertuin slecht is?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
Ach, we zijn weer in the middle of nowhere hoor, waar bereik iets demonisch is
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had je toch gewaarschuwd dat het bereik in mijn achtertuin slecht is?
Verdomme, ik moet aan m'n camouflage-skillz werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had je toch gewaarschuwd dat het bereik in mijn achtertuin slecht is?
Niet te ver onder de grond he, daar is het bereik ook slecht.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verdomme, ik moet aan m'n camouflage-skillz werken
Mgoed, ik ben weg, later![]()
Er moet ook gewerkt worden tussen het fokken doorquote:
Niet heel bijzonder.quote:
Nice!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder.
Ow wacht, kan melden dat ik m'n drukker-examen heb gehad en ik zo goed als geslaagd ben
Hoezo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel mee wachten totdat ik jarig ben
Oke.. maar als je promoveert, krijg je toch sowieso meer geld, of dat nou voor of na je verjaardag is?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders moeten ze me 6 maanden lang meer salaris geven
Ze denken zeker; we slaan 2 vliegen in een klapquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders moeten ze me 6 maanden lang meer salaris geven
Dat wel jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.. maar als je promoveert, krijg je toch sowieso meer geld, of dat nou voor of na je verjaardag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |