quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik van het weekend een afrodisiacum heb gegeten omdat ik maandag en woensdag redelijk opgewonden was.
Schavuit :$quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben alleen guilty aan #15
Was dat een onbewuste woordspeling?quote:
Soms heb ik honger maar geen zin in etenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schavuit :$
Ik ga nu ook een vreettent zoeken
Nee, ik zag hem daarna pas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat een onbewuste woordspeling?
Punt 7 is toch best handigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.girlscene.nl/p(...)mensen_gedaan_hebben
Dat snap ik dan wel. Moet sws niet teveel eten voor ik naar bed ga, want dan kan ik helemaal niet slapenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms heb ik honger maar geen zin in etenEn dan ga ik vaak inderdaad maar gewoon slapen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel. Moet sws niet teveel eten voor ik naar bed ga, want dan kan ik helemaal niet slapen
Kook wel een keer voor jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik eet op een dag volgens mij echt te weinig. Ik sla zo verschrikkelijk vaak mijn avondeten over ookOntbijt en lunch heb ik altijd wel zin in, maar avondeten..
Sinds wanneer kan jij koken?quote:
Dat heeft geen invloed op of ik zin heb in eten of nietquote:
quote:
touchequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heeft geen invloed op of ik zin heb in eten of niet
Ow!quote:
Oh nee hoor. Ik kook met regelmaat en dan ook vrij uitgebreidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow!
Ik dacht altijd dat je het niet zo breed omvattend bedoelde als je zei "Ik maak wel wat voor je klaar"
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kook met regelmaat en dan ook vrij uitgebreid
Mijn hersenen zijn te vaak van mening dat wat langer blijven liggen veel beter is. Dus dan moet ik weer haasten enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ontbijt sla ik dus nooit over. Belangrijkste maaltijd van de dag en 's ochtends verga ik altijd van de honger. Zeker als ik dus geen avondeten heb gehad
Amenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ontbijt sla ik dus nooit over. Belangrijkste maaltijd van de dag en 's ochtends verga ik altijd van de honger. Zeker als ik dus geen avondeten heb gehad
Ik sla juist meestal mijn ontbijt over (door te lang in bed te blijven liggen)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik eet op een dag volgens mij echt te weinig. Ik sla zo verschrikkelijk vaak mijn avondeten over ookOntbijt en lunch heb ik altijd wel zin in, maar avondeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |