Wat voor gesprekken heb jij met je moeder joh? Of zit je stiekem in haar telefoon te neuzen? Smeerlap.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef Montelly het volgende:
Toch wel benieuwd, bijna alle vrouwen die ik ken hebben een vorm van nudes selfies (borsten, billen, vagijn). Volgens mij heeft elke vrouw wel een nude van zichzelf op haar phone staan.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Niet alle, maar ze zijn wel zo ver te krijgen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik denk wel dat ze gemaakt worden maar dat veel vrouwen ze niet bewaren.
TS is duidelijk puber. Elke vrouw is bereid om een selfie van zich zelf te versturen! Hoe meer jij player of Casanova ben hoe meer je er krijgt. Een nerd als jij krijgt er waarschijnlijk 0.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef Montelly het volgende:
Toch wel benieuwd, bijna alle vrouwen die ik ken hebben een vorm van nudes selfies (borsten, billen, vagijn). Volgens mij heeft elke vrouw wel een nude van zichzelf op haar phone staan.
quote:Stelling
Je bent wel jaloers op hem denk ik zo? Waarom niet voor jou dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:10 schreef James_R het volgende:
Van chicks in mijn directe omgeving alleen al weet ik van 5 van hen dat ze zich een keer voor de webcam gevingerd hebben voor een maat van mij![]()
Maar jij bent ook apartquote:
Dit soort jemoeder grappen zijn echt al op 1000 verschillende manieren door 1000 verschillende mensen gedaan. Net als je moeder...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken heb jij met je moeder joh? Of zit je stiekem in haar telefoon te neuzen? Smeerlap.
picsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:12 schreef Cat22 het volgende:
Why? Als ik een nude van mezelf wil zien kijk ik wel tijdens het douchen naar beneden.
Mag ik ook in jouw spiegel kijken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:54 schreef vera166 het volgende:
Nee. Ik vind het simpelweg te riskant![]()
Kijk in de spiegel voor/na het douchen, dat hoef ik niet op foto.
Jawel mijn spiegel is mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:54 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Mag ik ook in jouw spiegel kijken?
Het gaat denk ik wel steeds meer voorkomen dat ze toch weer ergens opduiken helaas. Je hebt tegenwoordig steeds meer clouddiensten die automatisch een backup maken van je foto's. In Google+ is dat een optie bijvoorbeeld en ook bij iCloud. Veel mensen zetten dat denk ik per ongeluk aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Gemaakt ja, nog op mijn telefoon nee. Kan me niet voorstellen dat het gros die foto's bewaard.
Leuk als die partner later een boze ex wordt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:56 schreef Floccinaucinihilipilifica het volgende:
Dat is geen stelling, maar een vraag.
En ja, ik wel. Als iemand tevreden is over zijn/haar lichaam, en een leuke speelse relatie heeft, kan zullen er vast wel af en toe nudes gestuurd worden naar de partner.
En dan heb je natuurlijk de domme mensen die ze naar iedereen sturen.
Jij hebt een spiegel je douchebak?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:12 schreef Cat22 het volgende:
Why? Als ik een nude van mezelf wil zien kijk ik wel tijdens het douchen naar beneden.
Nou, wat een schande! Opknopen die hap.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:10 schreef James_R het volgende:
Het valt me wel op, als ik verhalen hoor van vrienden, dat er heel veel chicks zijn die in de scharrelfase of aan het begin van een relatie, als alles nog spannend is, naaktfoto's van zichzelf sturen.
Van chicks in mijn directe omgeving alleen al weet ik van 5 van hen dat ze zich een keer voor de webcam gevingerd hebben voor een maat van mij![]()
Altijd zo naïef die wijven, denken dat ze dat best in vertrouwen kunnen doen, wordt natuurlijk over geluld maar dat beseffen ze nooit.
Ja, als je 13 bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Leuk als die partner later een boze ex wordt.
Of die maat van je heeft gewoon stoere praatjes, dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:10 schreef James_R het volgende:
begin ze te sturen danquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Gemaakt ja, nog op mijn telefoon nee. Kan me niet voorstellen dat het gros die foto's bewaart.
450+ is echt fantastisch XDquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:50 schreef Inunah het volgende:
om eerlijk te zijn ben ik zelf een meisje en heb oneveer 2000 naaktfotos XD
Verstandig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:09 schreef schrijfveer het volgende:
Ik niet, voor de simpele reden dat er makkelijk misbruik van kan worden gemaakt.
Nou ja, dat kan wel van meer zaken. Ik denk dat veel mensen nudes sturen naar een geliefde en in een relatie is vertrouwen heel belangrijk. Als je er geeneens op kan vertrouwen dat je partner die foto's voor zichzelf houdt, dan lijkt me de relatie niet echt sterk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:09 schreef schrijfveer het volgende:
Ik niet, voor de simpele reden dat er makkelijk misbruik van kan worden gemaakt.
Ik wil je wel zien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:13 schreef Sarasi het volgende:
Nee, waarom zou ik? Voor mezelf hoef ik het niet te doen en als een eventuele partner me graag naakt wil zien, komt 'ie maar gewoon langs.
Ik vind dat het maken van Nudes meer met gezond verstand te maken heeft dan dat het een graadmeter van vertrouwen is. Als achteraf blijkt dat je vriend er op een nogal onvolwassen manier met de breuk omgaat, mag je maar hopen dat hij niks met je foto's gaat doen. Of nog erger ze onder de omgeving gaat verspreiden. Plus dat dat soort foto's altijd ergens in de krochten van het internet blijven rondzweven, ook al zijn ze verwijderd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan wel van meer zaken. Ik denk dat veel mensen nudes sturen naar een geliefde en in een relatie is vertrouwen heel belangrijk. Als je er geeneens op kan vertrouwen dat je partner die foto's voor zichzelf houdt, dan lijkt me de relatie niet echt sterk.
Denk dat dat in de praktijk nogal meevalt. Doorgaans heb je ook dergelijke foto's van de andere partij, dus dat zou je dan als een soort pressiemiddel kunnen zien. Bovendien kom je zelf nogal als een debiel over als je zulke intieme foto's met anderen gaat delen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik vind dat het maken van Nudes meer met gezond verstand te maken heeft dan dat het een graadmeter van vertrouwen is. Als achteraf blijkt dat je partner er op een nogal onvolwassen manier met de breuk omgaat, mag je maar hopen dat hij niks met je foto's gaat doen. Of nog erger ze onder de omgeving gaat verspreiden. Plus dat dat soort foto's altijd ergens in de krochten van het internet blijven rondzweven, ook al zijn ze verwijderd.
Heb je ook blootfoto's van je handen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Het enige naakte wat er op mijn mobiel staat is mijn hoofd.
Wat een onzin. Ik denk dat maximaal 3% van de vrouwen zo onnozel is dat ze hun naaktfoto op hun eigen telefoon hebben staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef Montelly het volgende:
Morgen maak ik ze van jequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:21 schreef DE_krumpel het volgende:
Nee, en ik zou ze al zeker niet op een telefoon bewaren als ik ze had.
Ik hou het lekker bij mijn mooie spiegelreflexcamera mochten ze ooit komen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik denk wel dat ze gemaakt worden maar dat veel vrouwen ze niet bewaren.
Van jezus? TS is niet gelovig volgens mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:10 schreef imikethat het volgende:
Hoe ben je daar achter gekomen?
En stuur die van je zus even door
Ik pieker er niet overquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef Montelly het volgende:
Omdat geil. Haha ja tog laters.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik pieker er niet over![]()
waarom zou je dat willen trouwens
Kan bijna niet mis gaan dusquote:
De kans is dan weliswaar klein, maar de impact is groot. Het is zacht gezegd, gênant als je omgeving de foto's of video's te zien krijgen. Iedereen heeft ineens een mening over je en die zijn doorgaans niet positief.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat dat in de praktijk nogal meevalt. Doorgaans heb je ook dergelijke foto's van de andere partij, dus dat zou je dan als een soort pressiemiddel kunnen zien. Bovendien kom je zelf nogal als een debiel over als je zulke intieme foto's met anderen gaat delen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |