quote:Chick crack
Betekenis: Elk spiritueel of psychologisch onderwerp dat de meeste vrouwen aanspreekt maar de meeste mannen niet interesseert, zoals astrologie, tarotkaarten en persoonlijkheidstests.
Oorsprong: Tyler Durden.
Visie van MasterFlirt: MasterFlirt is geen voorstander van het instuderen van trucjes. Dit vooral omdat situaties vaak net even anders lopen dan voorzien. Daarnaast is het zo dat trucjes je niet verder helpen dan de uitkomst van dit trucje. Vanuit interesse ontstaan echter vele verrassende zaken. Alleen om in contact met vrouwen te komen je ontwikkelen, op welk gebied dan ook, zal je geen vooruitgang in je leven bieden. MasterFlirt richt zich voornamelijk op duurzame ontwikkeling.
quote:Driehoekig staren
Betekenis: een techniek die vlak voor een poging om een vrouw te zoenen wordt gebruikt, waarbij een man, terwijl hij oogcontact maakt, verscheidene vluchtige, suggestieve blikken op haar lippen werpt.
Oorsprong: Mystery.
Visie van MasterFlirt: Non verbale communicatie en suggestie helpen bij het bereiken van de doelstelling.
quote:Holenmangedrag
Betekenis: Op een directe en agressieve manier fysiek contact uitlokken, en op seks aansturen, met een toestemmende vrouw; gebaseerd op het idee dat de eerste mensen geen intelligentie en woorden maar instinct en kracht gebruikten om te paren.
Oorsprong: Neil Strauss
Visie van masterFlirt: Duidelijkheid in communicatie zorgt ervoor dat ruis geminimaliseerd wordt. Vooral mannen draaien vaak om de boodschap die zij willen overbrengen heen. Agressiviteit en overrompelen is niet de aanpak die MasterFlirt nastreeft. Doelgericht en effectief communiceren is dat wel.
Oh nee tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pick Up Artist, heb ik net opgezocht. Een groepering die flirten aanpakt als een zeer trieste wetenschap. Lees onder andere dit soort triestheid: http://www.masterflirt.nl/pua/
Kooptemperatuurquote:
Samzz, nu mag je weepen for mankind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik word hier echt verdrietig vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Betekenis: De mate waarin een vrouw bereid is intiem fysiek contact met een man te maken. In tegenstelling tot aantrekking verschijnt en verdwijnt een hoge kooptemperatuur over het algemeen snel. Om het niveau van de fysieke interesse van een vrouw gedurende een langere tijdsperiode te handhaven, probeert een versierkunstenaar haar kooptemperatuur met rappe routines op te pompen.
Als mijn vent dit ooit gaat proberen gaat ie linea recta bij 't grof vuil.quote:
Ik ookquote:
Holy shit, wat verdrietigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Betekenis: De mate waarin een vrouw bereid is intiem fysiek contact met een man te maken. In tegenstelling tot aantrekking verschijnt en verdwijnt een hoge kooptemperatuur over het algemeen snel. Om het niveau van de fysieke interesse van een vrouw gedurende een langere tijdsperiode te handhaven, probeert een versierkunstenaar haar kooptemperatuur met rappe routines op te pompen.
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookDat mannen dan echt dit zitten te lezen en leren en onderling overleggen en dan als ze praten met een vrouwelijk wezen dat vet bewust gaat uitproberen en toepassen, ik moet zo hard lachen bij het idee
Ja, tuurlijk. Nu helder genoeg dat is de sterren kan zien tussen wat lichte bewolking door. Wordt zo hopelijk nog iets beter.quote:
Ben ik vergeten om je over je wang te aaien in Utrecht?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebben.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van mij favorieten, de moeite van het lezen waard.Mweh, totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn vent dit ooit gaat proberen gaat ie linea recta bij 't grof vuil.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt...wtf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Hoe laat zet jij je wakker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nu helder genoeg dat is de sterren kan zien tussen wat lichte bewolking door. Wordt zo hopelijk nog iets beter.
Waar zit je verstand als je zoiets probeert. En dat er nog vrouwen zijn die erin trappen, is ook best erg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zetten
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik vergeten om je over je wang te aaien in Utrecht?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]Wat is hier nu het doel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Terecht!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zetten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Whehehehequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Jeetje, wist niet dat dat PUA zo erg was.
Niet? Kan nu al sterren zien, en in de opbouw/afbouw uren zou er ook genoeg te zien moeten zijn.quote:
Maar eens proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een vrouw mentaal zo afbreken en manipuleren dat ze met je naar bed gaat.
Ik vond het al zo raar dat je niet reageerde. Maar dat lag dus daar aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat is hier nu het doel van?
[..]
Terecht!
Als je dat doet heb je totaal geen respect.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een vrouw mentaal zo afbreken en manipuleren dat ze met je naar bed gaat.
Het is nog niet gebeurd gelukkigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat is hier nu het doel van?
[..]
Terecht!
Zou het dat zijn... Faxie tikte op m'n schouder, is dat ook een PUA? Of moet ik daar niks achter zoeken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je niet reageerde. Maar dat lag dus daar aan.
Ik had gepland om om 5 uur de uiterwaarden in te gaan met een dekentje en wat wijn. Maar wellicht is jouw optie beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Kan nu al sterren zien, en in de opbouw/afbouw uren zou er ook genoeg te zien moeten zijn.
Dus straks lekker met een kopje thee op mijn vensterbank zitten
Ik denk het niet, anders had je Fax wel mee naar je hotel genomen. Succes is gegarandeerd bij PUA he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het dat zijn... Faxie tikte op m'n schouder, is dat ook een PUA? Of moet ik daar niks achter zoeken?
Kende je dit echt niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
Er gaat echt een wereld voor me open. En ik denk dat ik feminist word.
Ik ben veel te bang om om 5uur aan de rand van Utrecht ergens te gaan zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had gepland om om 5 uur de uiterwaarden in te gaan met een dekentje en wat wijn. Maar wellicht is jouw optie beter.
Ah oké. Dan zal het een platonische tik op de schouder zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had je Fax wel mee naar je hotel genomen. Succes is gegarandeerd bij PUA he.
Gohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
Ik ook niet hoor. En je mist er niks aan, al is het mooi vermaak.quote:
Of Fax is nog niet connected met zijn inner core.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Dan zal het een platonische tik op de schouder zijn.
Of misschien was hij slechts zijn routine aan het opbouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had je Fax wel mee naar je hotel genomen. Succes is gegarandeerd bij PUA he.
maar dan is de vraag, hoe weet je of je dat bent? Fas?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Fax is nog niet connected met zijn inner core.
Je eigen tumblr openen en white knighten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
Of het was gewoon platonischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Fax is nog niet connected met zijn inner core.
En rapte hij niet genoeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of misschien was hij slechts zijn routine aan het opbouwen?
Loop je weer de male supremacist uit te hangen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je eigen tumblr openen en white knighten?
White male supremacist zelfquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Loop je weer de male supremacist uit te hangen?
Zeg mij dat dit niet waar is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet platonisch zijn naar vrouwen.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet platonisch zijn naar vrouwen.
Ik weet het niet, ik ben geen PUA gelukkigquote:
Jij was erbij dat je dat zo stellig kunt zeggenquote:
Sorry, ik zal kijken of ik er de volgende keer een meet van kan maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang om om 5uur aan de rand van Utrecht ergens te gaan zitten.
Dat is het ook niet.quote:
Nee, ik heb faxie wel een aantal maal gesproken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was erbij dat je dat zo stellig kunt zeggen?
Je moet het niet zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust/hoop, hoop ik dat het niet waar is wat je zei.quote:
Geloof dat het met Fok!kers er niet minder eng op wordt hoor, zeker nu niet, aangezien ze deze PUA zooi meelezen en alles altijd 'ja' is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik zal kijken of ik er de volgende keer een meet van kan maken.
Ik denk dat het niet waar is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het niet zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust/hoop, hoop ik dat het niet waar is wat je zei.
Ah ja, ik kan mensen na en aantal maal spreken ook goed inschatten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb faxie wel een aantal maal gesproken.
Denk dat ik hem wel goed genoeg kan inschatten dat hij geen pua gebruikt.
Ja zeker alleen omdat hij web uit zijn polsen spuit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet waar is.
Maar ja, wie ben ik he, ik denk ook dat Spiderman de tofste van allemaal is.
Echt? Spiderman?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet waar is.
Maar ja, wie ben ik he, ik denk ook dat Spiderman de tofste van allemaal is.
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou kunnen hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het niet zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust/hoop, hoop ik dat het niet waar is wat je zei.
wehehehequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, ik kan mensen na en aantal maal spreken ook goed inschatten.
Ik denk dat dit inderdaad waar isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.
Nee, hij is gewoon tof.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja zeker alleen omdat hij web uit zijn polsen spuit.
Ja, dus alles is okay TOT er seksuele insinuaties zijn gemaakt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.
Ze zijn nu bezig met Spider-Verse.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, representing the webhead to the fullest.
Het een sluit het ander niet uit he? Mannen en vrouwen kunnen heel goed een gewone platonische vriendschap hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dit inderdaad waar is.
Ook daarna kan het nog ok zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dus alles is okay TOT er seksuele insinuaties zijn gemaakt?
Hangt af van de vriendin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou kunnen hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.
Ik ben met de oude begonnen nu, jaren 70.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met Spider-Verse.
Alle Spiders ooit gepubliceerd ongeveer zitten erin. En er gaan er veel dood.
Nederlandse Spider-Man is voorlopig nog niet gezien.
Dat zeg ik ook letterlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he? Mannen en vrouwen kunnen heel goed een gewone platonische vriendschap hebben.
Dat staat er toch ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he? Mannen en vrouwen kunnen heel goed een gewone platonische vriendschap hebben.
Door wie zijn die geschreven en getekend?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben met de oude begonnen nu, jaren 70.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geloof dat het met Fok!kers er niet minder eng op wordt hoor, zeker nu niet, aangezien ze deze PUA zooi meelezen en alles altijd 'ja' is.
Ja, ik las te snelquote:
Dat is amazing toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie zijn die geschreven en getekend?
Ik ben maar bekend tot nummer 110 ofzo. Vlak na Morbius en 6 armige Spidey.
Ja, dat staat er dus ookquote:
Truste Samzzquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. M'n oogleden vallen dicht.
Toedels, vriendjes.
Slaap lekker, en mocht ik je niet meer spreken voor je vertrekt, natuurlijk een super fijne vakantie gewenst!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
Toedels, vriendjes.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
Toedels, vriendjes.
Ja, Amazing.quote:
Maltaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
Slaap lekker Samzz. En veel plezier in Spanje (want ik neem aan dat dat de bestemming is?).
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
Slaap lekker Samzz. En veel plezier in Spanje (want ik neem aan dat dat de bestemming is?).
Ben nog niet ver.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Amazing.
Spectaculair ben ik niet bekend mee. Goodwin komt me wel bekend voor.
Wat voor verhalen vallen er onder?
Fijne vakantie!quote:
Ik krijg ze niet eens naar Boven-leeuwenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Barb, de echte PUA, krijgt het gewoon voor elkaar dat vrouwen voor hem het vliegtuig in stappen
How come?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
MJ is de reden dat ik spiderman niks vind denk ik.
Volgende keer niet te hoog inzetten en ze gewoon naar Leeuwen laten komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet eens naar Boven-leeuwen
Dat kent de TomTom nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer niet te hoog inzetten en ze gewoon naar Leeuwen laten komen.
Ik ben geen PUA!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Barb, de echte PUA, krijgt het gewoon voor elkaar dat vrouwen voor hem het vliegtuig in stappen
Nou ze zal vast in de comics heel anders zijn dan in de films. Maar die twee zijn zo dom samen. Irriteert mij gewoon.quote:
Gwen is nog niet dood? Wat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nog niet ver.
Ben nu met Tarantula, Kraven the Hunter, En Vulture tegengekomen en nu 4 verhalen met Morbius en The Human Torch er in.
Peter date Gwen Stacy en is bevriend met Flash en MJ.
Bordje op de rotonde staat gewoon Leeuwen hoor. Ze moeten natuurlijk wel een beetje moeite voor je doen en niet alleen op de TomTom vertrouwen.quote:
Ze is in de comics wel anders ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ze zal vast in de comics heel anders zijn dan in de films. Maar die twee zijn zo dom samen. Irriteert mij gewoon.
Staat daar Leeuwen ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bordje op de rotonde staat gewoon Leeuwen hoor. Ze moeten natuurlijk wel een beetje moeite voor je doen en niet alleen op de TomTom vertrouwen.
Ahh, dus toch.quote:
Ja, moest toen aan je denken toen ik er voorbij reed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat daar Leeuwen ja?
Is me eigenlijk nog nooit opgevallen.
Dat is de acteur zelf, kan je dat niet los zien? Als we naar acteurs kijken vind ik beide MJ's juist een verbetering van de films.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is in de comics wel anders ja.
Maar ik erger me meer aan Maguire.
Hey, welcome to the party, deze maand ook al 4 gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
SNOTVERKUTNOGANTOE.
Weer een Blue Screen
Ja ik vind Maguire Peter te slap neerzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, moest toen aan je denken toen ik er voorbij reed.
[..]
Dat is de acteur zelf, kan je dat niet los zien? Als we naar acteurs kijken vind ik beide MJ's juist een verbetering van de films.
Nja ik vind die andere ook niet veel beter eigenlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vind Maguire Peter te slap neerzetten.
Ja. Hardware of driver fout. Toch maar eens op de pijnbank leggen, of mijn pc heeft zijn langste tijd wel gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, welcome to the party, deze maand ook al 4 gehad.
Ik vind je lief!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
Ik wil graag dat iemand iets oppeppends zegt.
Nee ik ook niet, die is weer te hip.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik vind die andere ook niet veel beter eigenlijk.
Watisser?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
Ik ben verschrikkelijk moe, nog lang niet klaar met studeren en heb een tentamen over 9 uur en 41 minuten.quote:
Coke.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:17 schreef Tchock het volgende:
Koffie en energydrank genoeg dus doe de echte maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat het meest oppeppend is voor Tsjok.
No drugs pleasequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koffie en energydrank genoeg dus doe de echte maar.
Owshitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk moe, nog lang niet klaar met studeren en heb een tentamen over 9 uur en 41 minuten.
's Ochtends kan ik me altijd verschrikkelijk slecht concentreren. Als het donker en stil is juist heel erg goed. Gisternacht tussen 12 en 4 bijvoorbeeld ook bergen verzet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owshit
Ik studeerde nooit tot laat, ging vaak zelfs vroeg naar bed om vroeg in de ochtend te studeren. Misschien iets voor jou?
Uitloggen van Fok! is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
's Ochtends kan ik me altijd verschrikkelijk slecht concentreren. Als het donker en stil is juist heel erg goed. Gisternacht tussen 12 en 4 bijvoorbeeld ook bergen verzet.
Maar ja. Als je tentamen dan om 9:00 is kom je in de problemen.
Welterusten yatsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:22 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens naar de sterren. Welterusten!
Oppeppende muziek dan maar?quote:
Werkte dat voor jou?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uitloggen van Fok! is altijd een goed idee.
En mocht je aantrekkelijk zijn is gewoon falen en het later proberen goed te maken met je leraren ook altijd nog een optie.
Succes! Hier is net iets meer bewolkt geworden, schiet niet op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:22 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens naar de sterren. Welterusten!
Wilde net zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En mocht je aantrekkelijk zijn is gewoon falen en het later proberen goed te maken met je leraren ook altijd nog een optie.
Haha.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thxs, jij ook! Ik hoop dat het hier wel kan...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes! Hier is net iets meer bewolkt geworden, schiet niet op.
Want toen was je nog cute?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha.Op de middelbare kon dat nog, nu niet meer
![]()
Planning is key, young padawan!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
's Ochtends kan ik me altijd verschrikkelijk slecht concentreren. Als het donker en stil is juist heel erg goed. Gisternacht tussen 12 en 4 bijvoorbeeld ook bergen verzet.
Maar ja. Als je tentamen dan om 9:00 is kom je in de problemen.
Bedankt voor deze korte edoch educatieve lezing "How to become a successful manwhore 1 on 1".quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk.quote:
Uiteraard. Tenzij je met je docenten naar bed wil.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef muhahaha het volgende:
PUa is slecht maar je charmes gebruiken voor persoonlijk gewin is wel goed?
Wie zei dat het slecht is dan? Het is treurig en beledigend. Niet slecht toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef muhahaha het volgende:
PUa is slecht maar je charmes gebruiken voor persoonlijk gewin is wel goed?
Dat is niet goed, dat is nice.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Tenzij je met je docenten naar bed wil.
Nee, dat hangt van de docent af.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is niet goed, dat is nice.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is niet goed, dat is nice.
quote:
Mooi daarquote:
Hm true truequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie zei dat het slecht is dan? Het is treurig en beledigend. Niet slecht toch?
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij leest die NWS-topics dus ook altijd
Jij bent zo charmant dat het toch wel zou kunnen werken?quote:
En als het een man betreft dan moet 'ie aan de hoogste boom, maar als het een lerares betreft die een 15 jarig jochie ontmaagd is het bienvenue a Nicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De TT's worden ook elke keer potsierlijkerIk vind het wel een mooie traditie
Je moest wel heel lang nadenken over dit enigszins fatsoenlijke argument of niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent zo charmant dat het toch wel zou kunnen werken?
Pro's en con's afwegen, das delicaat werk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moest wel heel lang nadenken over dit enigszins fatsoenlijke argument of niet?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moest wel heel lang nadenken over dit enigszins fatsoenlijke argument of niet?
Het is vaak ook wel heel erg fout, maar niet echt gedwongen. Daar zit nog wel een soort van nuance bij al die gevallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als het een man betreft dan moet 'ie aan de hoogste boom, maar als het een lerares betreft die een 15 jarig jochie ontmaagd is het bienvenue a Nice
Nuance is voor linksche gutmenschen in NWSquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is vaak ook wel heel erg fout, maar niet echt gedwongen. Daar zit nog wel een soort van nuance bij al die gevallen.
Komt een beetje bits over dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iets anders eiste mijn aandacht opquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pro's en con's afwegen, das delicaat werk.
Nja vond de 'beschuldiging' anders ook niet mals.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt een beetje bits over dit.
Dan is het goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of iets anders eiste mijn aandacht op
Ik probeerde slechts te helpen kerel.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of iets anders eiste mijn aandacht op
Ik zou je toch nooit zomaar een belediging in de schoenen schuiven om er vervolgens hard om te lachen. Zo ben ik niet, dat weet jequote:
Ik waardeer de hulp, maar in dit geval was het echt zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeerde slechts te helpen kerel.....
Ik geloof je, kerel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik waardeer de hulp, maar in dit geval was het echt zo.
I never lie. Ever. Honest to a fault I am.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:44 schreef Barbusse het volgende:
Het is een prachtige avond met een heerlijk windje trouwens. En aangezien ik ookvakantie
heb, ga ik zo even een wandeling maken.
[ afbeelding ]
Daar geloof ik dan weer niks van. Iedereen liegt wel eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I never lie. Ever. Honest to a fault I am.
Nou ja, soms een leugentje om bestwilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niks van. Iedereen liegt wel eens.
Hier niet hoorquote:
Hier is het droog, maar bewolkt. Lang niet zo onstuimig als net of gisteren.quote:
Ik ben geil..quote:
Ouderdom of iets anders?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
Meh een van de husky's van mn ouders kan bijna niet meer lopen
Kan hier ook, alleen kunnen we er niks mee denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben geil..
Ow, wacht, verkeerde SC
That's not nice...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
Meh een van de husky's van mn ouders kan bijna niet meer lopen
Perfect Uitmuntend Afrikaansquote:
Of Politiek Uitermate Actief.quote:
Morgen bellen ze de dierenarts...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
That's not nice...
Mijn ouders hebben ook een 'oudje' gaat ook steeds harder achteruit.
Om te kijken wat er aan de hand is of that what shall not be named...quote:
Als het bij jou niet bewolkt is kan je misschien nog een wens doen als je een vallende ster zietquote:
Kijken of er nog iets mogelijk isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Om te kijken wat er aan de hand is of that what shall not be named...
Whehehequote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het bij jou niet bewolkt is kan je misschien nog een wens doen als je een vallende ster ziet
Nee hoor ik ben te rationeelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was serieus. Jij bent toch nog wel onschuldig genoeg om daarin te geloven?
Wellicht komt er een ster door de wolken. Alleen zou ik dan wel dekking zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Het wordt hier met de minuut meer bewolkt. Had begin van de avond moeten kijken. Echt stom. Verkeerd gegokt.
Kan best, maar het is wel mooiquote:
Ik denk wel alleen aan de mooie kant als je het niet erg vindt, geen steven spielberg scenario's vanaf mijn vensterbank graag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan best, maar het is wel mooi
Helemaal als je bedenkt dat het nu mooi is, maar als het ding groter is en op de Aarde afkoerst, het weer recept is voor een ramp...
Oude driver teruggezet. Kijken of The New Order wel zonder problemen draait.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles gelukt? Of morgen maar weer verder?
Welterusten!!
Oh, ik wordt er niet meteen angstig van.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk wel alleen aan de mooie kant als je het niet erg vindt, geen steven spielberg scenario's vanaf mijn vensterbank graag.
Ik ga niet altijd van het ergste uit, maar ben soms wel wat extra op mijn hoede.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, ik wordt er niet meteen angstig van.
Met weinig eigenlijk, in het vliegtuig verwacht ik ook niet neer te storten of dat er een kaping plaats gaat vinden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik geef het op. Volgende keer weer wat meer geluk qua vallende sterren hoop ik.
Fax werkse, de rest welterusten!
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijk wijfje ben je ook, he.
Bij elke vriendin ja? Zoiets is toch een smet op de vriendschap als je dat doet terwijl je haar eigenlijk helemaal niet zo heel aantrekkelijk vindt, maar puur om te neukuh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou kunnen hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.
Eh...Right...Hoe zie je dat voor je?Ik ben heel succesvol bij vrouwen?quote:
Hier viel het wel mee. Ik zag niet veel, maar toch nog iets gezien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Het wordt hier met de minuut meer bewolkt. Had begin van de avond moeten kijken. Echt stom. Verkeerd gegokt.
Hier was het ook te bewolktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik geef het op. Volgende keer weer wat meer geluk qua vallende sterren hoop ik.
Fax werkse, de rest welterusten!
Ik werd midden in de nacht nog wakker, dus even snel naar buiten gekeken, maar toen ook nog bewolkt helaas. Volgende keer beterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:18 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
Hier was het ook te bewolkt
Zeker, zullen nog vele keren volgenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik werd midden in de nacht nog wakker, dus even snel naar buiten gekeken, maar toen ook nog bewolkt helaas. Volgende keer beter
Zie je zo! Ik stap zo de trein in.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:01 schreef Samzz het volgende:
Oeh, bijna op vakantie. Nou ja, over vier uur vertrek ik richting Antwerpen
.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie je zo! Ik stap zo de trein in.
Volgens mij is dat het gevolg van de marktwerking op het spoor in NL.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat het in België 5 euro kost om van Antwerpen Centraal naar Brussel te komen (reistijd, kleine drie kwartier). Terwijl in Nederland een traject van ongeveer dezelfde lengte het dubbele kost.
Ja, uiteraard. Maar het geeft wel weer aan hoe achterlijk duur de NS isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het gevolg van de marktwerking op het spoor in NL.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar het geeft wel weer aan hoe achterlijk duur de NS is.
Alles in Nederland is duur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat het in België 5 euro kost om van Antwerpen Centraal naar Brussel te komen (reistijd, kleine drie kwartier). Terwijl in Nederland een traject van ongeveer dezelfde lengte het dubbele kost.
Turnhout - Antwerpen kost drie euroquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:07 schreef yats het volgende:
Sowieso is België qua openbaar vervoer stukken beter dan Nederland. Er zijn overal bushaltes en een ritje van Maastricht naar Hasselt (vergelijkbaar met Utrecht-Amsterdam) kost nog geen 2 euro. Ik denk dat dit komt omdat het in België nog niet geprivatiseerd is.
p.s. fijne vakantie samzz, neem je de zon op de terugweg mee hierheen?
Levensmiddelen zijn goedkoper in Nederlandquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles in Nederland is duur.
Niet op stroom?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:12 schreef Samzz het volgende:
Toch rijden de treinen in België altijd op tijd.
2,50 voor een biertje vind ik anders niet goedkoop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levensmiddelen zijn goedkoper in Nederland. Wil je weten wat ik betaal voor m'n zorgverzekering hier in België
?
18 euro per kwartaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2,50 voor een biertje vind ik anders niet goedkoop.
Hoeveel is je zorg dan?
Jezus.quote:
Dat is alleen maar omdat je zorgtoeslag krijgt. Zou je dat niet krijgen dan zou je er ook niks op toe krijgen (ik had hetzelfde toen ik nog in NL woonde, maar dan had ik wel een idioot hoog eigen risico, die je in België niet hebt).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg geld toe op mijn zorgverzekering, beat that.
Geen idee. In België wordt een groot deel door de werkgever betaald, en je hebt wel een eigen bijdrage. Zo was ik voor de snee in m'n kop die behandeld is in het ziekenhuis 15 euro kwijt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.
Ik vraag me af waarom wij er dan zo verschrikkelijk veel meer aan kwijt zijn.
Heel simpel: in België worden zorgkosten betaald via een heffing op de lonen. In Nederland betaal je zorgpremie ná ontvangst van je netto loon.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus.
Ik vraag me af waarom wij er dan zo verschrikkelijk veel meer aan kwijt zijn.
Tevens betaalt de werkgever in NL ook deels voor de zorgkosten, dacht ik toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel simpel: in België worden zorgkosten betaald via een heffing op de lonen. In Nederland betaal je zorgpremie ná ontvangst van je netto loon.
In Nederland gaat 't van je nettoloon afquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:22 schreef Tchock het volgende:
Even opgezocht: in België gaat 13,07% van je brutoloon naar de sociale zekerheidsbijdrage. In Nederland is dat voor inkomens boven de 33.000 bruto 0%.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Nederland gaat 't van je nettoloon af.
Ja, ja, I know. Ik denk dat het Belgische systeem goedkoper is. Maar goed, dat doet er ook niet toe, eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?Ik bepleit niet dat het ene systeem beter is dan het andere, alleen waar het verschil vandaan komt.
Sowieso lastig vergelijken hè. In België zijn de levenskosten goedkoper, maar de lonen ook. Belastingdruk is veel hoger, maar accijns en zorgkosten zijn veel lager. Enzovoorts.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, I know. Ik denk dat het Belgische systeem goedkoper is. Maar goed, dat doet er ook niet toe, eigenlijk. Feit blijft dat ik maar 18 euro per kwartaal betaal
.
Belgen zijn rijker volgens onderzoekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso lastig vergelijken hè. In België zijn de levenskosten goedkoper, maar de lonen ook. Belastingdruk is veel hoger, maar accijns en zorgkosten zijn veel lager. Enzovoorts.Denk dat het helemaal onderaan de streep niet zo gek veel zal schelen.
Ik duim met je mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
Mogelijke vacature voor 5 maanden in Etten Leur. Motivatie weg gedaan en nu maar duimen.
Hoop voor je dat het lukt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
Mogelijke vacature voor 5 maanden in Etten Leur. Motivatie weg gedaan en nu maar duimen.
duimenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
Werk is werk, geld is geld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
Thanks. 5 maanden is eigenlijk niks maar in een tijd als deze heb je niet veel te kiezen
Thanksquote:
Dat uiteraard. Alleen is het detachering dus ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn. Maar dat is in ieder geval de derde mogelijkheid zo verquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk is werk, geld is geld.
Wie weet bevalt het en kan je zo maar er langer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 12:22:44 ]
Ik zit ook in de detachering, heb al eens ergens 4,5 jaar gezeten terwijl het max. 3 maanden zou duren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
Dat uiteraard. Alleen is het detachering dus ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn. Maar dat is in ieder geval de derde mogelijkheid zo ver
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook mogelijkhedenMaakt zelfs J. er niet gebruik van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Werk en privé gescheiden houden he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit ook in de detachering, heb al eens ergens 4,5 jaar gezeten terwijl het max. 3 maanden zou duren.
Zit nu ook weer 2 jaar ergens waar het ook maar 4 maanden zou duren.
[..]
Maakt zelfs J. er niet gebruik van?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook mogelijkhedenHier ben je gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou het mooiste zijn inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit ook in de detachering, heb al eens ergens 4,5 jaar gezeten terwijl het max. 3 maanden zou duren.
Zit nu ook weer 2 jaar ergens waar het ook maar 4 maanden zou duren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja maar ik krijg er niet voor betaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werk en privé gescheiden houden he?
Altijd goed.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef zeefje het volgende:
Maar ach ik ben een sukkel in de liefde heeuuh
quote:
Is t zo erg? Zal toch wel meevallen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:12 schreef zeefje het volgende:
Maar ach ik ben een sukkel in de liefde heeuuh
No commentsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Is t zo erg? Zal toch wel meevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |