quote:Chick crack
Betekenis: Elk spiritueel of psychologisch onderwerp dat de meeste vrouwen aanspreekt maar de meeste mannen niet interesseert, zoals astrologie, tarotkaarten en persoonlijkheidstests.
Oorsprong: Tyler Durden.
Visie van MasterFlirt: MasterFlirt is geen voorstander van het instuderen van trucjes. Dit vooral omdat situaties vaak net even anders lopen dan voorzien. Daarnaast is het zo dat trucjes je niet verder helpen dan de uitkomst van dit trucje. Vanuit interesse ontstaan echter vele verrassende zaken. Alleen om in contact met vrouwen te komen je ontwikkelen, op welk gebied dan ook, zal je geen vooruitgang in je leven bieden. MasterFlirt richt zich voornamelijk op duurzame ontwikkeling.
quote:Driehoekig staren
Betekenis: een techniek die vlak voor een poging om een vrouw te zoenen wordt gebruikt, waarbij een man, terwijl hij oogcontact maakt, verscheidene vluchtige, suggestieve blikken op haar lippen werpt.
Oorsprong: Mystery.
Visie van MasterFlirt: Non verbale communicatie en suggestie helpen bij het bereiken van de doelstelling.
quote:Holenmangedrag
Betekenis: Op een directe en agressieve manier fysiek contact uitlokken, en op seks aansturen, met een toestemmende vrouw; gebaseerd op het idee dat de eerste mensen geen intelligentie en woorden maar instinct en kracht gebruikten om te paren.
Oorsprong: Neil Strauss
Visie van masterFlirt: Duidelijkheid in communicatie zorgt ervoor dat ruis geminimaliseerd wordt. Vooral mannen draaien vaak om de boodschap die zij willen overbrengen heen. Agressiviteit en overrompelen is niet de aanpak die MasterFlirt nastreeft. Doelgericht en effectief communiceren is dat wel.
Oh nee tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pick Up Artist, heb ik net opgezocht. Een groepering die flirten aanpakt als een zeer trieste wetenschap. Lees onder andere dit soort triestheid: http://www.masterflirt.nl/pua/
Kooptemperatuurquote:
Samzz, nu mag je weepen for mankind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik word hier echt verdrietig vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Betekenis: De mate waarin een vrouw bereid is intiem fysiek contact met een man te maken. In tegenstelling tot aantrekking verschijnt en verdwijnt een hoge kooptemperatuur over het algemeen snel. Om het niveau van de fysieke interesse van een vrouw gedurende een langere tijdsperiode te handhaven, probeert een versierkunstenaar haar kooptemperatuur met rappe routines op te pompen.
Als mijn vent dit ooit gaat proberen gaat ie linea recta bij 't grof vuil.quote:
Ik ookquote:
Holy shit, wat verdrietigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Betekenis: De mate waarin een vrouw bereid is intiem fysiek contact met een man te maken. In tegenstelling tot aantrekking verschijnt en verdwijnt een hoge kooptemperatuur over het algemeen snel. Om het niveau van de fysieke interesse van een vrouw gedurende een langere tijdsperiode te handhaven, probeert een versierkunstenaar haar kooptemperatuur met rappe routines op te pompen.
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookDat mannen dan echt dit zitten te lezen en leren en onderling overleggen en dan als ze praten met een vrouwelijk wezen dat vet bewust gaat uitproberen en toepassen, ik moet zo hard lachen bij het idee
Ja, tuurlijk. Nu helder genoeg dat is de sterren kan zien tussen wat lichte bewolking door. Wordt zo hopelijk nog iets beter.quote:
Ben ik vergeten om je over je wang te aaien in Utrecht?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebben.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van mij favorieten, de moeite van het lezen waard.Mweh, totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik zou reageren op die dingen... Of ik het überhaupt door zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn vent dit ooit gaat proberen gaat ie linea recta bij 't grof vuil.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt...wtf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kooptemperatuur
Hoe laat zet jij je wakker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nu helder genoeg dat is de sterren kan zien tussen wat lichte bewolking door. Wordt zo hopelijk nog iets beter.
Waar zit je verstand als je zoiets probeert. En dat er nog vrouwen zijn die erin trappen, is ook best erg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zetten
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik vergeten om je over je wang te aaien in Utrecht?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]Wat is hier nu het doel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Terecht!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand dit ooit bij mij bemerkt mag diegene mij bij het grof vuil zetten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Whehehehequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Jeetje, wist niet dat dat PUA zo erg was.
Niet? Kan nu al sterren zien, en in de opbouw/afbouw uren zou er ook genoeg te zien moeten zijn.quote:
Maar eens proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een vrouw mentaal zo afbreken en manipuleren dat ze met je naar bed gaat.
Ik vond het al zo raar dat je niet reageerde. Maar dat lag dus daar aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat is hier nu het doel van?
[..]
Terecht!
Als je dat doet heb je totaal geen respect.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een vrouw mentaal zo afbreken en manipuleren dat ze met je naar bed gaat.
Het is nog niet gebeurd gelukkigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Wat is hier nu het doel van?
[..]
Terecht!
Zou het dat zijn... Faxie tikte op m'n schouder, is dat ook een PUA? Of moet ik daar niks achter zoeken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je niet reageerde. Maar dat lag dus daar aan.
Ik had gepland om om 5 uur de uiterwaarden in te gaan met een dekentje en wat wijn. Maar wellicht is jouw optie beter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Kan nu al sterren zien, en in de opbouw/afbouw uren zou er ook genoeg te zien moeten zijn.
Dus straks lekker met een kopje thee op mijn vensterbank zitten
Ik denk het niet, anders had je Fax wel mee naar je hotel genomen. Succes is gegarandeerd bij PUA he.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het dat zijn... Faxie tikte op m'n schouder, is dat ook een PUA? Of moet ik daar niks achter zoeken?
Kende je dit echt niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
Er gaat echt een wereld voor me open. En ik denk dat ik feminist word.
Ik ben veel te bang om om 5uur aan de rand van Utrecht ergens te gaan zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had gepland om om 5 uur de uiterwaarden in te gaan met een dekentje en wat wijn. Maar wellicht is jouw optie beter.
Ah oké. Dan zal het een platonische tik op de schouder zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had je Fax wel mee naar je hotel genomen. Succes is gegarandeerd bij PUA he.
Gohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
Ik ook niet hoor. En je mist er niks aan, al is het mooi vermaak.quote:
Of Fax is nog niet connected met zijn inner core.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Dan zal het een platonische tik op de schouder zijn.
Of misschien was hij slechts zijn routine aan het opbouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had je Fax wel mee naar je hotel genomen. Succes is gegarandeerd bij PUA he.
maar dan is de vraag, hoe weet je of je dat bent? Fas?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Fax is nog niet connected met zijn inner core.
Je eigen tumblr openen en white knighten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
Of het was gewoon platonischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of Fax is nog niet connected met zijn inner core.
En rapte hij niet genoeg?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of misschien was hij slechts zijn routine aan het opbouwen?
Loop je weer de male supremacist uit te hangen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je eigen tumblr openen en white knighten?
White male supremacist zelfquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Loop je weer de male supremacist uit te hangen?
Zeg mij dat dit niet waar is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet platonisch zijn naar vrouwen.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet platonisch zijn naar vrouwen.
Ik weet het niet, ik ben geen PUA gelukkigquote:
Jij was erbij dat je dat zo stellig kunt zeggenquote:
Sorry, ik zal kijken of ik er de volgende keer een meet van kan maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang om om 5uur aan de rand van Utrecht ergens te gaan zitten.
Dat is het ook niet.quote:
Nee, ik heb faxie wel een aantal maal gesproken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was erbij dat je dat zo stellig kunt zeggen?
Je moet het niet zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust/hoop, hoop ik dat het niet waar is wat je zei.quote:
Geloof dat het met Fok!kers er niet minder eng op wordt hoor, zeker nu niet, aangezien ze deze PUA zooi meelezen en alles altijd 'ja' is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik zal kijken of ik er de volgende keer een meet van kan maken.
Ik denk dat het niet waar is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het niet zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust/hoop, hoop ik dat het niet waar is wat je zei.
Ah ja, ik kan mensen na en aantal maal spreken ook goed inschatten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb faxie wel een aantal maal gesproken.
Denk dat ik hem wel goed genoeg kan inschatten dat hij geen pua gebruikt.
Ja zeker alleen omdat hij web uit zijn polsen spuit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet waar is.
Maar ja, wie ben ik he, ik denk ook dat Spiderman de tofste van allemaal is.
Echt? Spiderman?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet waar is.
Maar ja, wie ben ik he, ik denk ook dat Spiderman de tofste van allemaal is.
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou kunnen hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het niet zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust/hoop, hoop ik dat het niet waar is wat je zei.
wehehehequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, ik kan mensen na en aantal maal spreken ook goed inschatten.
Ik denk dat dit inderdaad waar isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een man geen platonische vriendschap met een vrouw zou hebben, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit als je zegt dat een man seks met een vriendin zelden zou weigeren als de vriendin dat aanbiedt en de omstandigheden verder normaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |