abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145863755
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
ArmedResearch twitterde op donderdag 23-10-2014 om 17:54:45 The Before & After Series of #ISIS on Tall Sheir hill near #Kobane. Photos by @Kilicbil @AFP http://t.co/fEOlNWGicj reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy shit. Je ziet hoe bij die persoon onderaan de kleren van zijn lijf worden gerukt.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:35:26 #152
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145863887
PetoLucem twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:28:08 After the fall of #Tell_Latmin, #Lataminah is de facto encircled. #Hama #Syria reageer retweet
Anti-Turkije
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:36:37 #153
421524 SadPanda
pi_145863970
Anti-Turkije
pi_145864307
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:57 schreef UpsideDown het volgende:
ArmedResearch twitterde op donderdag 23-10-2014 om 17:54:45 The Before & After Series of #ISIS on Tall Sheir hill near #Kobane. Photos by @Kilicbil @AFP http://t.co/fEOlNWGicj reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehe *O*
pi_145864347
quote:
Hmm hij is geblokkeerd..
pi_145864378
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_145864391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm hij is geblokkeerd..
doorklikken ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:45:16 #159
421524 SadPanda
pi_145864423
Anti-Turkije
pi_145864424
quote:
99s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

doorklikken ;)
Gahaha dat had ik kunnen zien:P
pi_145864686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:52 schreef SadPanda het volgende:
ArjDnn twitterde op donderdag 23-10-2014 om 19:01:40 [1] @Ozgur_Amed: ”Bullets from when ISIS fired at Boyde village on the ”Turkish” side yesterday evening http://t.co/SiO5DLBuQW#TwitterKurds reageer retweet
ArjDnn twitterde op donderdag 23-10-2014 om 19:02:56 [2] @Ozgur_Amed: ”Villagers asked the Turkish soldiers why they didnt fire back at ISIS. Soldiers answered: ”Such things happen[its normal]" reageer retweet
ArjDnn twitterde op donderdag 23-10-2014 om 19:04:22 [3] @Ozgur_Amed ”Villagers: ´Fine, then we will fire back [at ISIS] since such things happens’. Soldiers replied:No that wouldn’t be normal. reageer retweet
En als Koerden terecht boos zijn is het niet "such things happen". :')
pi_145864695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:10 schreef SadPanda het volgende:
Ik weet zeker dat de hele Arabische wereld binnen 1 jaar door de Ba'ath-partij wordt geregeerd, ik zou alvast Tunesië verlaten als ik jou was.
Wij Noord-Afrikanen roven dan wel alles wat los en vast zit als minderheid in Europa maar in onze thuislanden (Grande Maghreb) vallen we niet voor dit soort zieke ideologieen :7 Slechts die Oosterlingetjes uit de Levant worden heet van die baath-show of andere arabistische ideologieen :{w

En je ziet het resultaat.....
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_145864729
zijn de vs nou ook elders in syrie bezig met bombardementen? want het lijkt wel alsof het momenteel gefocust is op kobani en op isis, dit terwijl het in het begin op veel fornten was en ook op nusra bv
-Rabia Al-Basri
pi_145865265
Hahahahaha die baardapen zullen nog wel een paar keer nadenken als ze de volgende keer weer die heuvel willen veroveren _0_.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 21:14:58 #167
421524 SadPanda
pi_145866007
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Wij Noord-Afrikanen roven dan wel alles wat los en vast zit als minderheid in Europa maar in onze thuislanden (Grande Maghreb) vallen we niet voor dit soort zieke ideologieen :7
Vandaar dat Daffi met steun van de bevolking aan de macht was gekomen. :{w
Al die landen in de Grande Maghreb zijn slaafjes van de zionisten. :r Tevens bezetten jullie de Westelijke Sahara. :r
Anti-Turkije
  donderdag 23 oktober 2014 @ 21:37:27 #168
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145867148
quote:
Incoming _O_

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145872083
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:14 schreef SadPanda het volgende:
Vandaar dat Daffi met steun van de bevolking aan de macht was gekomen. :{w
Al die landen in de Grande Maghreb zijn slaafjes van de zionisten. :r Tevens bezetten jullie de Westelijke Sahara. :r
Libiers :'( WTF dude, niemand neemt die gasten serieus :{w Ongeciviliseerd zoals die dikke golfarabs, allemaal slapend op olie en lekker met autotje rondrijden en luxe telefoontje spelen ;(
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_145872908
5 bommen om 2 IS terroristen te vermoorden.
pi_145872969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafez1234 het volgende:
Niet zo zeuren. Moet je kijken hoe vet die beelden zijn.
pi_145872987
quote:
6s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dus dat.
pi_145873085
quote:
6s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit.

Plus dode hakbars --> altijd goed!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 23:30:25 ]
pi_145877560
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Omdat je leugens post.
Je post zelf leugens :D Wanneer assad dood is, zal je wel weer een conspiracy verzinnen over hoe hij nog in Antartica leeft tussen eskimo's.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_145877903
Nieuwe outfit voor de FSA
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:05:35 #176
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_145878820
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:01 schreef koosfransoos het volgende:
Hahahahaha die baardapen zullen nog wel een paar keer nadenken als ze de volgende keer weer die heuvel willen veroveren _0_.
Welke heuvel? :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:15:34 #177
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_145880220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:26 schreef hafez1234 het volgende:
Inderdaad een investering van 300.000 tot 500.000 euro tegen de kosten van drie maaltijden per dag en een AK47 of een RPG.

Waarbij ISIS flink wat geld buit maakt en flink wat materiaal inpikt, spenderen de bondgenoten hun te goeden of het water is wat ze naar beneden gooien.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145880317
Erdogan: "Olie belangrijker dan mensen voor anti-IS-coalitie"
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft de door de VS aangevoerde coalitie tegen de terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) beticht van economische motieven. De door de Amerikanen geleide alliantie is pas opgetreden tegen de IS in Irak en Syrië toen de jihadisten oliebronnen bedreigden. Dat zei Erdogan volgens het gezagsgetrouwe Turkse persbureau Anadolu tijdens een werkbezoek aan Riga. "Hun bezorgdheid gaat niet zozeer uit naar de mensen, maar naar de olie".
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ti-IS-coalitie.dhtml

Hij raakt geirriteerd, dat is een goed teken.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:21:24 #179
421524 SadPanda
pi_145880372
Relics for rifles: Syrian rebels trade antique treasures for weapons
Not only is Syria’s future at stake as the civil war rages on, but now also its past. The black market flourishing in the conflict now sees relics - some as ancient as 1,200 years - traded by rebels for AK-47s.

Free Syrian Army (FSA) soldier Abu Mustafa, as he called himself, illegally crossed the Lebanese border with relics he looted on the outskirts of Damascus, following fighting there. The rebels usually come at night, when it’s harder to catch them. Trading is done quickly and quietly.

Mustafa says he looted Syria’s precious antiquities, some of which are several thousand years’ old, to trade them for money. He plans to use it to buy weapons and armory to fight Syrian government forces.

“I brought them to buy weapons for the Syrian rebels. I am proud to help them,” he tells RT’s Maria Finoshina in a hushed voice.

The rebel was planning to make nearly $3,000- $6,000 out of the relics - enough to return to Syria with a couple of Kalashnikovs, or even a rocket-propelled grenade (RPG), an anti-tank weapon system.

“I care about antiquities of my country. But there are priorities. We are forced to sell them to buy weapons. This is nothing to compare the sacrifices of the rebels and the country,” he says.

There are surely customers in this kind of venture. A man who asks to call him Abu Ghsein is an antiquity expert and a merchant, whose hobby is collecting antiquities. But the Syrian civil war, raging for its third year and so far claiming about 200,000 people, according to UN estimates, has changed his business.

“I receive everyday four of five people from the Free Syrian Army and Al-Nusra Front to sell the relics to help the Free Syrian Army,” Abu Ghsein told RT.

His collection is now full of unique objects: gold, silver, bronze coins, stone - some of them dating back to the era of Phoenicia, an ancient Semitic civilization that lived 1,200-800 BC.

“I receive merchants from Turkey, from Jordan, from the UK, France and also some Syrian merchants. And todays these antiquities smuggled from Syria now form up to 50 percent of the European markets,” he added.

Syria has six UN world heritage sites, including the capital, Damascus, and the ancient city of Aleppo, which were placed in 2013 on a UN list of endangered sites. Many treasures from Syria’s museums and ancient cities are being looted and destroyed, mostly by rebels since the start of the civil war in 2011.
http://rt.com/news/198496-syria-rebels-antiquities-trade/
Anti-Turkije
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:26:00 #180
421524 SadPanda
pi_145880443
Hama Battle Map Update: Syrian Army Captures Tal Itmeen
Following the loss of Morek, the militants from Liwaa Al-Suqour Al-Sham (Falcons of the Levant Brigade) retreated southwest to Tal Itmeen, where they were confronted by a contingent from the National Defense Forces (NDF) and the Syrian Arab Army’s 11th Tank Division. The 11th Division was able to push through the rugged terrain and secure the hill around 4 P.M. Damascus Time. According to a military source, militants from Liwaa Suqour Al-Sham are attempting to regroup and counter the SAA’s success; however, it is unlikely that they will be able to hill.

The one week long (Morek was previously besieged for months) military operation led by the 11th Tank Division netted over 200 Islamic Front causalities, including 4 field commanders (2 from Liwaa Suqour Al-Sham) at the city of Morek in the Hama Governorate. The SAA suffered 27 casualties (unconfirmed), while the NDF lost 32 men (unconfirmed) during this operation.
http://www.almasdarnews.c(...)captures-tal-itmeen/
Anti-Turkije
pi_145880523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Loekie1 het volgende:
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft de door de VS aangevoerde coalitie tegen de terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) beticht van economische motieven. De door de Amerikanen geleide alliantie is pas opgetreden tegen de IS in Irak en Syrië toen de jihadisten oliebronnen bedreigden. Dat zei Erdogan volgens het gezagsgetrouwe Turkse persbureau Anadolu tijdens een werkbezoek aan Riga. "Hun bezorgdheid gaat niet zozeer uit naar de mensen, maar naar de olie".

Eigenlijk bizar dat een NATO bondgenoot tijdens cruciale momenten zoals deze alleen maar openlijk kritiek uit en de coalitie tegenwerkt. Erdogan's non-coöperatieve houding gaat hem terugbijten. Bovendien heeft ISIS al heel lang olie-bronnen in handen gehad voordat ze Mosul innamen en Amerika er direct bij betrokken.
Ik vraag me af waarop de spanningen tussen de VS en Erdogan's sultanaat gaan uitlopen.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:35:33 #182
433749 Konijntjuh
pi_145880675
quote:

Een goed teken voor wie ? Dat Erdogan gewoon zegt waar het op staat dat Oorlogen voornamelijk gevoerd worden om economische belangen. Dat is al iets van de oudheid. Als men dit nog niet weet en denkt dat Oorlogen alleen gevoerd worden vanuit een zogenaamd maatschappelijk belang. Die heeft het boek van Sun tzu nog niet gelezen wat 2500 jaar geleden al zijn introductie indeed.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145880801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Een goed teken voor wie ? Dat Erdogan gewoon zegt waar het op staat dat Oorlogen voornamelijk gevoerd worden om economische belangen. Dat is al iets van de oudheid. Als men dit nog niet weet en denkt dat Oorlogen alleen gevoerd worden vanuit een zogenaamd maatschappelijk belang. Die heeft het boek van Sun tzu nog niet gelezen wat 2500 jaar geleden al zijn introductie indeed.
Voor een poeslieve Erdogan moet je oppassen, nu hij geirriteerd raakt, betekent dat dat Isis aan de verliezende hand is. :P
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:05:48 #184
421524 SadPanda
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:17:18 #185
365082 IPA35
Patriarch
pi_145881630
quote:
99s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

why?
Issam
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145881708
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Issam
was da?
-Rabia Al-Basri
pi_145881719
quote:

Hij doet wel hele risicovolle uitspraken de laatste tijd. Eerst over Israel, toen over de VN, en nu over de VS en haar partners. Veel Turkse politici trouwens.

Ik denk dat ze onderschatten wat de CIA in staat is te doen met een land/regering die vijandig probeert te zijn.
pi_145881733
Ik heb de indruk dat Erdogan vooral een conspiray theorist is. Op dit moment heeft de VS beschikking over veel eigen olie. Het is vooral IS zelf die met onthoofdingen, stenigingen en verdrijvingen en verslaven van volken het gehele westen shockeerd en dat blijft niet zonder reacie. De aanslagen in Canada zal de canadezen bijv nog meer overtuigen te moeten optreden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_145881879
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef Digi2 het volgende:
Ik heb de indruk dat Erdogan vooral een conspiray theorist is. Op dit moment heeft de VS beschikking over veel eigen olie. Het is vooral IS zelf die met onthoofdingen, stenigingen en verdrijvingen en verslaven van volken het gehele westen shockeerd en dat blijft niet zonder reacie. De aanslagen in Canada zal de canadezen bijv nog meer overtuigen te moeten optreden.
Hij heeft wel gelijk, hoor. Hoe rijker ISIS, hoe machtiger ISIS. ISIS kan dan makkelijk uitbreiden en na Irak en Syrie, zal de volgende target vanzelfsprekend Saudi Arabie zijn, VS' sterkste bondgenoot. SA is erg gevoelig voor ISIS aangezien Saudi's ideologie gelijk staat aan die van ISIS, alleen heeft ISIS geen koninkrijk maar een schijnkalifaat, die heel veel fundamentalisten aantrekt. De VS en EU zijn natuurlijk voor een groot deel afhankelijk van de goedkope olie in SA, dus als ISIS SA verovert, heeft ISIS niet alleen een heel groot deel van de olie in handen, maar staan de VS en EU ook hoge olieprijzen te wachten en zullen ze dus ISIS moeten erkennen als organisatie of een totale oorlog verklaren aan hen(en ondertussen zal ISIS een sterke macht worden die niet meer zoals nu te bedwingen is).

Alle leiders weten dit, alleen Erdogan moet zo nodig het publiek vertellen, en dat is gevaarlijk. Bondgenoten verraden elkaars plannen normaal gesproken niet.
pi_145881928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef Digi2 het volgende:
Erdogan zit vooral te trollen eigenlijk. Hij wil toch vooral Assad weg hebben, stoort zich kennelijk aan de VS, maar weet heel goed dat hij daar niet veel tegen moet doen.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:32:23 #191
433749 Konijntjuh
pi_145882003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:27 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]).

Alle leiders weten dit, alleen Erdogan moet zo nodig het publiek vertellen, en dat is gevaarlijk. Bondgenoten verraden elkaars plannen normaal gesproken niet.
Ik mag toch aannemen dat meeste van jullie en meeste van de Westerse mensen hier toch wel bekend zijn met Sun tzu "Art of War". Dus het lijkt mij dat Erdogan niet iets nieuws verteld of schrikbarend, waar een gedeelte van deze Oorlog omdraait.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145882016
Stel Turkije zit achter Isis en Turkije verklaart de oorlog aan de VS, wat dan?
pi_145882052
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Loekie1 het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_145882068
Turkije heeft atoomwapens?
pi_145882100
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:32 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat meeste van jullie en meeste van de Westerse mensen hier toch wel bekend zijn met Sun tzu "Art of War". Dus het lijkt mij dat Erdogan niet iets nieuws verteld of schrikbarend, waar een gedeelte van deze Oorlog omdraait.
Denk jij dat 90% v/d bevolking dat weet? Tuurlijk niet. Die zitten niet op forums of op internet alles uit te zoeken, die zetten de TV aan en luisteren naar de NOS of RTL. Dat is hun nieuwsgaring. Vervolgens zetten ze weer Facebook op, luisteren ze liedjes en kopen ze hun tickets voor het volgende feestje.

Het is naief van jou om er vanuit te gaan dat iedereen interesse heeft in politiek. Vooral ook nog eens in deze tak van de politiek, internationale betrekkingen.
pi_145882142
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:34 schreef Loekie1 het volgende:
Turkije heeft atoomwapens?
Turkije heeft geen atoomwapens. Een paar atoomwapens van de VS zitten in Turkije om in geval van een VS oorlog met Rusland, een goede positie te hebben om aan te vallen.

De atoomwapens van de VS zijn niet te gebruiken door Turkije, te weinig kennis voor het ontsteken e.d.

Ohja, als Turkije een oorlog verklaart aan de VS(en dus ook aan de EU), zal Oost-Anatolie binnen 5 jaar Koerdistan heten.
pi_145882224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Hij doet wel hele risicovolle uitspraken de laatste tijd. Eerst over Israel, toen over de VN, en nu over de VS en haar partners. Veel Turkse politici trouwens.

Ik denk dat ze onderschatten wat de CIA in staat is te doen met een land/regering die vijandig probeert te zijn.
allemaal uitspraken voor de binnenlandse consumptie, hij werkt nu wel mooi mee met de peshmerga richting kobani, dat is een enorme knieval voor hem en iets waar zijn achterban niet blij mee is, feitelijk steunt ook erdogan nu indirect de pkk
-Rabia Al-Basri
pi_145882281
quote:
sterke fantasie heb je :Y
-Rabia Al-Basri
pi_145882360
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

allemaal uitspraken voor de binnenlandse consumptie, hij werkt nu wel mooi mee met de peshmerga richting kobani, dat is een enorme knieval voor hem en iets waar zijn achterban niet blij mee is, feitelijk steunt ook erdogan nu indirect de pkk
Precies. Hij maakt een gedwongen knieval (terecht m.i.) en roept nu vanuit zijn rol en uitgangspunt wat dingen. Vanuit zijn rol, heel begrijpelijk allemaal. Vergelijk het met een politieke partij die met 3 zetels meedoet aan de regeringscoalitie en dan vanuit de 2e kamer wat kritische opmerkingen maakt en vragen stelt.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:47:46 #200
365082 IPA35
Patriarch
pi_145882442
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

was da?
Bebaarde bazen commandant.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')