gazastroken jodendoders mattiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij komen uit schilderswijk maar broertje woon nu leidschenveen broer
hoezo scheme015 in ondertitel? kom feunen danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hoezo scheme015 in ondertitel? kom feunen dan
Ozan moet gewoon met zijn rifaapklauwtjes van andermans spullen afblijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertje
nee, snitchen is veel ergerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Ozan moet gewoon met zijn rifaapklauwtjes van andermans spullen afblijven.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken die buiten boord motoren verkoopt....
....waar het net weer beter mee ging na zware periode gesloten opnamen, hij heeft eindelijk bijbaantje bij albert heijn in 070 en nu mss over aantal weken hoge boete of gevangenisstraf, hopelijk word ie snel weer los gelaten
Tot jouw heuptasje gestolen wordt, dan is het tranen met tuitenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef haan33 het volgende:
al die kkkazen die snitches aanmoedigen
Doen alsof je from the streetz bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef haan33 het volgende:
al die kkkazen die snitches aanmoedigen
Haan is meer van het in de fik steken van kinderspeelplaatsjes, best badass hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Doen alsof je from the streetz bent.
Voor een kaolo boeler.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Haan is meer van het in de fik steken van kinderspeelplaatsjes, best badass hoor
En intussen jezelf inschrijven voor een ICT studiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Doen alsof je from the streetz bent.
Gaat weer mislukken, net als die chemie van hemquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En intussen jezelf inschrijven voor een ICT studie
Anders kan ie altijd nog trouwen met topadvocate in spe Mapima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gaat weer mislukken, net als die chemie van hem![]()
Ik hoop dat hamburgers bakken hem een beetje ligt
Nog zo'n mislukking in progressquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Anders kan ie altijd nog trouwen met topadvocate in spe Mapima.![]()
we zopen alleen bier en rookten jonko, niks overlast ofsoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Haan is meer van het in de fik steken van kinderspeelplaatsjes, best badass hoor
Stoere boy wel...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
we zopen alleen bier en rookten jonko, niks overlast ofso
is gewoon waarheid,quote:
En dat praten erbij ook. Net apen, alleen allah had geen haar genoeg om ze een aap te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hee, een allochtoon die in aanraking met justitie komt. Hoe bijzonder.
Ik hoop dat ze je broertje helemaal de tyfus in meppen in de bakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n broertje op het bureau zit tot minimaal morgen.
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken die buiten boord motoren verkoopt voor motorboten die had hij verspreid liggen bij matties en dit heeft ie dus aan zn vriendin verteld, sinds 3 dagen zijn ze uit elkaar en heeft ze uit wraak alles tegen popo gezegd
mijn oom is al verhaal halen als het goed is bij die meid en mijn moeder helemaal overspannen op dit moment
klacht broertje die geen zaken en prive uit elkaar kan houden waardie nu de gevolgen voor oploopt
klacht 2 broertje gepakt waar het net weer beter mee ging na zware periode gesloten opnamen, hij heeft eindelijk bijbaantje bij albert heijn in 070 en nu mss over aantal weken hoge boete of gevangenisstraf, hopelijk word ie snel weer los gelaten
Verwachte reacties Free Ozan
Steun voor je broertje? Hij flikt het toch zelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertje
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je broertje helemaal de tyfus in meppen in de bakEn dat hij daarna 10 jaar mag zitten voor stelen.
Tering tuig
Fuck Ozan!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Gewoon klappen die chimi dit laat je je broertje niet geboren, nee toch?!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
sinds 3 dagen zijn ze uit elkaar en heeft ze uit wraak alles tegen popo gezegd
Dat zal indruk maken die stoere knokploegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:14 schreef mtchel112 het volgende:
Zullen we even de leden van de fok knokploeg bij elkaar roepen om een chimi te hitten
Met een beetje mazzel kopt zn oom ook een kogelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:05 schreef trucker3 het volgende:
Ozan moet maar op de blaren gaan zitten en met zijn klauwen van andermans spullen afblijven. Belachelijk trouwens dat die oom van je verhaal gaat halen bij die "chimeid".
Wat een teurigheid allemaal.
Ik denk niet dat Ozan wifi heeft in de bak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Durmada het volgende:
Ozan, als je dit leest, je komt sterker terug man
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Ozan, als je dit leest: blijf met je tengels van andermans spullen af. Malloot!!!
Spijtigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ozan wifi heeft in de bak.
En nu komt het in zijn familie voorquote:0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
SOmaliers pakistanen en yemenieten zijn minder ontwikkeld maar dat heeft niets met islam te maken kijk turkije en bijvoorbeeld dubai of gambia is niks aan de hand.
Ik ben meer in londen als nederland en daar wonen veel pakistanen en somaliers denk dat de meeste nederlanders dan toch liever turken hebben en mocro's paki's zijn wel chill alleen misplaatste trots en arrogantie
Maakt niet uit. Als hij gaat douchen logt er wel iemand in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ozan wifi heeft in de bak.
Ja zie je anders zelden, normaal zijn ze heel goed in wiskunde en hoor je nooit iets van ze, behalve als ze uitzonderlijk goed presteren, en dat is vrij vaak...quote:
lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als hij gaat douchen logt er wel iemand in.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, Turken die bovengemiddeld op school scoren?
Nee zijn broertje is gesnitcht, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk naar mijn tweede comment, hypocriet, dat is hij.
Gesnitcht of niet, dief blijft dief. Dat hij gesnitcht is is juist wat had moeten gebeuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee zijn broertje is gesnitcht, dat is heel wat anders.
Nee, als jouw Nederlandse(?) broertje was gesnitcht om zo'n lullig misdaadje had je ook geklaagd. En omdat ie Nederlands is, is het dan wel rechtvaardig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gesnitcht of niet, dief blijft dief. Dat hij gesnitcht is is juist wat had moeten gebeuren.
Uithuwelijken voor geld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef KaoloJoeka het volgende:
Wat moet een Turk überhaupt met een vriendin.
'Lullig misdaadje'...? Buitenboordmotoren stelen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, als jouw Nederlandse(?) broertje was gesnitcht om zo'n lullig misdaadje had je ook geklaagd. En omdat ie Nederlands is, is het dan wel rechtvaardig.
Nee, want als mijn broertje een dief was, dan zag ik die lul niet als broer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, als jouw Nederlandse(?) broertje was gesnitcht om zo'n lullig misdaadje had je ook geklaagd. En omdat ie Nederlands is, is het dan wel rechtvaardig.
Nee, misschien werd Ozan wel gedwongen tot dit misdaadje? Misschien deed hij wel een beetje stoer over de misdaad en viel het mee..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, want als mijn broertje een dief was, dan zag ik die lul niet als broer.
Daarbij, heb ik geen broertje, dus welke drugs zit jij nu te gebruiken?
En sorry maar de wet gaat boven jouw sentiment. Misdaad goedpraten omdat hij gesnitcht is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, misschien werd Ozan wel gedwongen tot dit misdaadje? Misschien deed hij wel een beetje stoer over de misdaad en viel het mee..
Waarom moet je mij trouwens direcht beschuldigen van het gebruik van drugs? Hoe moet ik nou weten of jij een broertje heb of niet? Je kunt het je dus blijkbaar niet voorstellen hoe het is om een broertje te hebben, hoe kun je dan weten dat je 'die lul' niet als broer zou zien?
de streetcode is never snitch , zij wist toch al heel lang dat hij af en toe dit soort dingen doet, en altijd mond gehouden en altijd lekker uit eten en mooie kleding die hij betaalde en nu opeens aangeven als je zoiets verbreekt kan je ondanks je gewoon chimeid bent zwaar in de problemen komen, nu zal het niet vaart lopen ,omdat mijn familie geen criminelen zijn en me broertje ook niet, maar gewoon veel problemen , maar hoe erg je relatie ook was, zoiets is echt schande ., ooit zal ze spijt krijgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:42 schreef agter het volgende:
Ik vind een compliment voor de dame wel op zijn plaats!
klopt me oom is hoogbegaafd en heeft contacten met beste advocaten in nederland, als hij advocaat regelt, kan die misschien vragen voor een boete ipv gevangenisstraf aangeven dat als hij in jillia paar weken of maanden hij zn baan kwijt raakt en als ie dat kwijt is misschien nog verder gaat in verkeerde dingen, Turken en turkije in geheel heeft 1 van de beste economieën op dit moment Ondanks ik geen erdogan fan ben heeft is hij op dat vlak een goede leider.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja zie je anders zelden, normaal zijn ze heel goed in wiskunde en hoor je nooit iets van ze, behalve als ze uitzonderlijk goed presteren, en dat is vrij vaak...
Nou, dan geef je haar toch even aan? Het willens en wetens aannemen van gestolen goederen is namelijk ook strafbaar. Als je dan ook nog die hoogbegaafde oom eens aan jouw broertje duidelijk laat maken dat hij van andermans spullen af moet blijven, ziet de wereld er over een tijdje heel wat zonniger uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de streetcode is never snitch , zij wist toch al heel lang dat hij af en toe dit soort dingen doet, en altijd mond gehouden en altijd lekker uit eten en mooie kleding die hij betaalde en nu opeens aangeven als je zoiets verbreekt kan je ondanks je gewoon chimeid bent zwaar in de problemen komen, nu zal het niet vaart lopen ,omdat mijn familie geen criminelen zijn en me broertje ook niet, maar gewoon veel problemen , maar hoe erg je relatie ook was, zoiets is echt schande ., ooit zal ze spijt krijgen
bedankt voor de steun als hij vrij is laat ik wel weten ik hoop op morgen
idd nu loopt zij op high class pumps en met gucci tas, terwijl hij door haar gesnitch weer op de bodem komtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, dan geef je haar toch even aan? Het willens en wetens aannemen van gestolen goederen is namelijk ook strafbaar. Als je dan ook nog die hoogbegaafde oom eens aan jouw broertje duidelijk laat maken dat hij van andermans spullen af moet blijven, ziet de wereld er over een tijdje heel wat zonniger uit.
Je broertje is gewoon een crimineel. Simpel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de streetcode is never snitch , zij wist toch al heel lang dat hij af en toe dit soort dingen doet, en altijd mond gehouden en altijd lekker uit eten en mooie kleding die hij betaalde en nu opeens aangeven als je zoiets verbreekt kan je ondanks je gewoon chimeid bent zwaar in de problemen komen, nu zal het niet vaart lopen ,omdat mijn familie geen criminelen zijn en me broertje ook niet, maar gewoon veel problemen , maar hoe erg je relatie ook was, zoiets is echt schande ., ooit zal ze spijt krijgen
bedankt voor de steun als hij vrij is laat ik wel weten ik hoop op morgen
Die Britneycheers is mij er eentjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
idd nu loopt zij op high class pumps en met gucci tas, terwijl hij door haar gesnitch weer op de bodem komt
Hahaha en volgens mij komt die britney ook nog uit Den haagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die Britneycheers is mij er eentje
Wat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, want als mijn broertje een dief was, dan zag ik die lul niet als broer.
Racist van het zuiverste water gespot.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef Eyip het volgende:
[..]
En dat praten erbij ook. Net apen, alleen allah had geen haar genoeg om ze een aap te maken.
Zo hoort het ook. Eerst die sloeber uitmelken en hem dan discarden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
idd nu loopt zij op high class pumps en met gucci tas, terwijl hij door haar gesnitch weer op de bodem komt
Daar was hij zelf ook bij. Als je oom hem nu even uitlegt dat dit niet de bedoeling is, dan hoeft hij in de toekomst niet meer op de bodem te komen. Het is niet dat hij goed bezig was. Integendeel. Haar aangeven voor heling en dan leert zij misschien ook haar lesje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Je kent z'n geschiedenis niet eens, en dan ga je praten over hemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Eerst die sloeber uitmelken en hem dan discarden.
En maar beweren "wij zijn braaf".
"Dit is maar iets kleins".
Kijk als je een brood steelt omdat je jaren op straat woont en je gezin niet kan voeden is wel even wat anders dan een luie turk die niet wil werken.
thanks voor je inhoudelijke advies, hierna blijft hij op het witte pad 100% alleen dat lukt alleen als hij zn baan houd, anders heeft hij weer niks, hopelijk neemt de rechter dit mee in zn besluit...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar was hij zelf ook bij. Als je oom hem nu even uitlegt dat dit niet de bedoeling is, dan hoeft hij in de toekomst niet meer op de bodem te komen. Het is niet dat hij goed bezig was. Integendeel. Haar aangeven voor heling en dan leert zij misschien ook haar lesje.
Dan is het helemaal niet slim dat hij dat op het spel zet voor een golddigger.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
maar als je hem kende zal je trots zijn wat hij nu is en bereikt heeft (eigen huis, een baan voor een paar uur per week).
Hij heeft net zoals mij gedragsproblemen soms agressief, heeft tijdje reclassering gehad, zelfs tijdje gesloten geweest, en nu een eigen huis ipv zweven van mattie naar familie weer terug naar mattie
Leg hem dat dan een keer goed uit. Desnoods samen met je oom. Familie heeft vaak toch veel invloed. Misschien dat dat nu even vervelend voor hem is, maar uiteindelijk ziet hij ook wel in dat dat voor zijn bestwil was.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
thanks voor je inhoudelijke advies, hierna blijft hij op het witte pad 100% alleen dat lukt alleen als hij zn baan houd, anders heeft hij weer niks, hopelijk neemt de rechter dit mee in zn besluit...
Hij is jonger als ik dus hij hoort te luisteren maar de praktijk is dat hij niks van me aanneemt, als ik hem op iets zou aanspreken word hij achterdochtig of wantrouwend, en sluit hij je juist af van zn leven, hij is heel wantrouwend sowieso naar iedereen. heeft te maken wat hij allemaal heeft meegemaakt.. maar we zijn er iig voor hem, dat hij weet dat ondanks wat zij heeft geflikt hij altijd welkom is, en wij aan zijn kant staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leg hem dat dan een keer goed uit. Desnoods samen met je oom. Familie heeft vaak toch veel invloed. Misschien dat dat nu even vervelend voor hem is, maar uiteindelijk ziet hij ook wel in dat dat voor zijn bestwil was.
goudvisplein zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hij is dus een geval dat niet geschikt is voor deze samenlevingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Je kent z'n geschiedenis niet eens, en dan ga je praten over hem![]()
even vergeten dat een Nederlander een ton wou wegdoen van het ALS fonds terwijl allemaal mensen voor die ziekte hadden gedoneerd, dat is puur schande, inbraak krijg je via de verzekering terug. Niet dat je het goed kan praten, maar als je hem kende zal je trots zijn wat hij nu is en bereikt heeft (eigen huis, een baan voor een paar uur per week).
Hij heeft net zoals mij gedragsproblemen soms agressief, heeft tijdje reclassering gehad, zelfs tijdje gesloten geweest, en nu een eigen huis ipv zweven van mattie naar familie weer terug naar mattie
Dus ik kan jouw spullen komen jatten? Je hebt immers toch een verzekering.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Je kent z'n geschiedenis niet eens, en dan ga je praten over hem![]()
even vergeten dat een Nederlander een ton wou wegdoen van het ALS fonds terwijl allemaal mensen voor die ziekte hadden gedoneerd, dat is puur schande, inbraak krijg je via de verzekering terug. Niet dat je het goed kan praten, maar als je hem kende zal je trots zijn wat hij nu is en bereikt heeft (eigen huis, een baan voor een paar uur per week).
Jouw broertje breekt ergens in, overtreed de wet, zijn ex is gewoon eerlijk geweest en nu gaat jouw oom ook lopen janken tegen haar en haar ouders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
mijn oom is al verhaal halen als het goed is bij die meid en mijn moeder helemaal overspannen op dit moment
quote:
kk goed nummer manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lobi voor al MN braddas locked up
Nooit Rechter kan alleen dingen met harde Bewijzen straffen zolang je gewoon zwijgt kan je mss later schadevergoeding vragen voor onterecht vast zitten Lissaaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef LissaZuid het volgende:
Gulmez broer denk je dat Ozan praat tegen de kkr ibahesj?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:24 schreef Trollscience het volgende:
geen goede verhaal a fatih we blijve strijde (A)' free palestina
Ben wel is in de problemen gekomen dat ik foto van me zelf had gepost en ik werd herkend door een collega maar gelukkig had opa bakkebaard volgens mij toen het topic in z n geheel verwijderd hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:36 schreef zarGon het volgende:
Zoveel informatie posten over familieleden op het internet..
Dat zou ik heel kwalijk vinden. Maar wij kunnen niet zien wat jij ziet als mod.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
. Het blijven " vermakelijke" klonen dit, ik zou echt aangifte doen als ik allochtoon was tegen deze trollaccounts, hoe zet je een hele bevolkingsgroep in een slecht daglicht zeg
.
Ja want FOK! omvat hele bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
. Het blijven " vermakelijke" klonen dit, ik zou echt aangifte doen als ik allochtoon was tegen deze trollaccounts, hoe zet je een hele bevolkingsgroep in een slecht daglicht zeg
.
Hij zegt ook dat Haan een pvv'er is terwijl haan never heeft gezegd dat hij allochtoon isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zou ik heel kwalijk vinden. Maar wij kunnen niet zien wat jij ziet als mod.
en djoek die meid neer #eerwraakquote:
Oké Gulmez, nou ja goed, ik hoop dat je geen grappen uithaalt of zo. Zolang je niemand voor de gek houdt vind ik je gezellig op FOK! En wat HeatWave ziet of denkt te zien, ik weet het niet. Ik hoop dat ie dat zelf toelicht dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat Haan een pvv'er is terwijl haan never heeft gezegd dat hij allochtoon is![]()
die mod is zelf een troll ik post al vanaf 2011 hier op fok en heb meerdere keren foto' s van mezelf genomen met mn naam, en ook van mn bmw die ik toen had, dus als iemand daar niet van beschuldigd moet worden dan ben ik het,
'denkt te zien'' mijn respect voor jouw is ook vanaf nu weg,quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké Gulmez, nou ja goed, ik hoop dat je geen grappen uithaalt of zo. Zolang je niemand voor de gek houdt vind ik je gezellig op FOK! En wat HeatWave ziet of denkt te zien, ik weet het niet. Ik hoop dat ie dat zelf toelicht dan.
Gulmez, ik snap je niet. Mods hebben toch een kloonscan? Als jij ook hier onder een andere naam post en dan niet zoveel straattaal gebruikt, dan klopt er toch iets niet? Dat is dus wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
'denkt te zien'' mijn respect voor jouw is ook vanaf nu weg,zelfs als ik een foto post van mezelf zegt hij ''photoshop'' dus zelfs als ik met bewijzen kom, geeft ie niks toe ,enige die een troll is is hij en wat jij verder vind boeit me echt niks
Ik kan normaal typen en met straattaal in serieuzere topics schrijf ik toch normaal dus wat is je facking punt ik heb toch ook gewoon op school gezeten vanaf groep 2?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gulmez, ik snap je niet. Mods hebben toch een kloonscan? Als jij ook hier onder een andere naam post en dan niet zoveel straattaal gebruikt, dan klopt er toch iets niet? Dat is dus wat ik bedoel.
Ik probeer ook maar uit te vinden wat waar is en wat niet.
laat je niet kisten fuck haters toch free ozanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan normaal typen en met straattaal in serieuzere topics schrijf ik toch normaal dus wat is je facking punt ik heb toch ook gewoon op school gezeten vanaf groep 2?![]()
ik mag zelf weten hoe ik typ , als ik op klaagbaak of onzin wel praten met chimeid doe ik dat klaarrrr
Gulmez, het gaat erom dat je niet alleen onder 'Gulmez' zou posten maar ook bijvoorbeeld onder 'Henk' uit Ommen. En die Henk zou via jouw usernaam 'Gulmez' dingen posten die Turken in een slecht daglicht stellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan normaal typen en met straattaal in serieuzere topics schrijf ik toch normaal dus wat is je facking punt ik heb toch ook gewoon op school gezeten vanaf groep 2?![]()
ik mag zelf weten hoe ik typ , als ik op klaagbaak of onzin wel praten met chimeid doe ik dat klaarrrr
90% van klaagbaak is fake. Deze pino, of tenminste dit topic, ook. Moet dit nog uitgelegd worden? Lees die OP gewoon, dat is al genoeg tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gulmez, het gaat erom dat je niet alleen onder 'Gulmez' zou posten maar ook bijvoorbeeld onder 'Henk' uit Ommen. En die Henk zou via jouw usernaam 'Gulmez' dingen posten die Turken in een slecht daglicht stellen.
Dit zou theoretisch kunnen.
Dan hou je dus FOK!kers voor de gek maar ook beledig je de Turken met verzonnen topics over stelende Turken, toch al zo'n gevoelig onderwerp.
Als dit niet zo is: prima!
Is dit wel zo is het dus niet prima, dan belazer je de boel.
Nu stop ik erover, iemand anders moet maar ff helpen hier.
Ik vind jou schattigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik probeer ook maar uit te vinden wat waar is en wat niet.
Oh dat wist ik niet. Nou oké. Thx.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
90% van klaagbaak is fake. Deze pino, of tenminste dit topic, ook. Moet dit nog uitgelegd worden? Lees die OP gewoon, dat is al genoeg toch
In topics over hoofdpijn en de belastingdienst typte hij wel normaal. Waarschijnlijk omdat hij snapt dat als hij in straattaal typt hij weinig serieuze reacties krijgt op zijn vragen in die topics.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gulmez, het gaat erom dat je niet alleen onder 'Gulmez' zou posten maar ook bijvoorbeeld onder 'Henk' uit Ommen. En die Henk zou via jouw usernaam 'Gulmez' dingen posten die Turken in een slecht daglicht stellen.
Dan hou je dus FOK!kers voor de gek maar ook beledig je de Turken met verzonnen topics over stelende Turken, toch al zo'n gevoelig onderwerp.
Oh, zo lang volg ik 'm nog niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
In topics over hoofdpijn en de belastingdienst typte hij wel normaal. Waarschijnlijk omdat hij snapt dat als hij in straattaal typt hij weinig serieuze reacties krijgt op zijn vragen in die topics.
Is dat heel moeilijk te bedenken?
Ik zag 2 topics. Gewoon netjes geschreven. Hier schrijft hij anders, maar dat dat er mee te maken heeft dat het KLB is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, zo lang volg ik 'm nog niet.
Je komt wel schattig overquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Nou oké. Thx.
Ozan moet met zijn jatten van andermans spullen afblijven. Prima gehandeld dus.quote:
Vandaar je username?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:33 schreef Manke het volgende:
Vroegah, als je dit deed, mocht je rollen in een rolstoel omdat papa je poten had gebroken. Nu neemt familie wraak voor daders.
Oh. Dan was het een beetje een ongepaste opmerking van me, sorry.quote:
maakt niks uit, moet kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh. Dan was het een beetje een ongepaste opmerking van me, sorry.
Heb je ook een buitenboordmotor gestolen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:33 schreef Manke het volgende:
Vroegah, als je dit deed, mocht je rollen in een rolstoel omdat papa je poten had gebroken. Nu neemt familie wraak voor daders.
heb wel gejat vroeger, ben ik snel afgeleerd, nu jat ik alleen nog maar copyrighted shizzle.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:39 schreef Gelser het volgende:
[..]
Heb je ook een buitenboordmotor gestolen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
idd mattie jij snapt hetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
In topics over hoofdpijn en de belastingdienst typte hij wel normaal. Waarschijnlijk omdat hij snapt dat als hij in straattaal typt hij weinig serieuze reacties krijgt op zijn vragen in die topics.
Is dat heel moeilijk te bedenken?
Ik ben echt beledigd nu. Steek je nu je middelvinger naar mij op? Waar heb ik dat nou aan verdiend? Kan het nou niet wat vriendelijker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja idd henk uit ommen
en ga niet zeggen ja gulmez hoort in spiegelbeeld te staan als je foto maakt ik heb hem gedraaid via paint
Kun je een foto maken met mijn username en dan wijzen dat ik swagboy ben??quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja idd henk uit ommen
en ga niet zeggen ja gulmez hoort in spiegelbeeld te staan als je foto maakt ik heb hem gedraaid via paint
Waarom is dit precies het soort mens dat ik verwachttequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja idd henk uit ommen
negro, por favorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja idd henk uit ommen
Dan zal ik het maar doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je een foto maken met mijn username en dan wijzen dat ik swagboy ben??
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar doen
[ afbeelding ]
Excuseer mijn handschrift
Weer iets van mijn bucket list kunnen doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]ik zet hem in m'n fobo
Staat ie in mn fobo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weer iets van mijn bucket list kunnen doen
hehehquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar doen
[ afbeelding ]
Excuseer mijn handschrift
Hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen tags staan, maar niet de foto zelf
gewoon zijn handen afhakken zoals jullie gewend zijn. en dan komplimenten voor de ex.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n broertje op het bureau zit tot minimaal morgen.
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken die buiten boord motoren verkoopt voor motorboten die had hij verspreid liggen bij matties en dit heeft ie dus aan zn vriendin verteld, sinds 3 dagen zijn ze uit elkaar en heeft ze uit wraak alles tegen popo gezegd
klacht broertje die geen zaken en prive uit elkaar kan houden waardie nu de gevolgen voor oploopt
klacht 2 broertje gepakt waar het net weer beter mee ging na zware periode gesloten opnamen, hij heeft eindelijk bijbaantje bij albert heijn in 070 en nu mss over aantal weken hoge boete of gevangenisstraf, hopelijk word ie snel weer los gelaten
Verwachte reacties Free Ozan
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak ook eens ene voor mij![]()
Broer kom keer feunen danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Bedankt, baasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken
klacht broertje die geen zaken en prive uit elkaar kan houden
Helemaal een foto maken en alles.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja idd henk uit ommen
Oh, dat klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heel goed we gaan vanavond all you can eat wokken bij coolsingel in rotterdam
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
altijd he die wijven met hun stembanden he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gulmez baasquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja idd henk uit ommen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |