gazastroken jodendoders mattiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij komen uit schilderswijk maar broertje woon nu leidschenveen broer
hoezo scheme015 in ondertitel? kom feunen danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij komen uit schilderswijk maar broertje woon nu leidschenveen broer
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hoezo scheme015 in ondertitel? kom feunen dan
Ozan moet gewoon met zijn rifaapklauwtjes van andermans spullen afblijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertje
nee, snitchen is veel ergerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Ozan moet gewoon met zijn rifaapklauwtjes van andermans spullen afblijven.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken die buiten boord motoren verkoopt....
....waar het net weer beter mee ging na zware periode gesloten opnamen, hij heeft eindelijk bijbaantje bij albert heijn in 070 en nu mss over aantal weken hoge boete of gevangenisstraf, hopelijk word ie snel weer los gelaten
Tot jouw heuptasje gestolen wordt, dan is het tranen met tuitenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef haan33 het volgende:
al die kkkazen die snitches aanmoedigen
Doen alsof je from the streetz bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef haan33 het volgende:
al die kkkazen die snitches aanmoedigen
Haan is meer van het in de fik steken van kinderspeelplaatsjes, best badass hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Doen alsof je from the streetz bent.
Voor een kaolo boeler.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Haan is meer van het in de fik steken van kinderspeelplaatsjes, best badass hoor
En intussen jezelf inschrijven voor een ICT studiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Doen alsof je from the streetz bent.
Gaat weer mislukken, net als die chemie van hemquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En intussen jezelf inschrijven voor een ICT studie
Anders kan ie altijd nog trouwen met topadvocate in spe Mapima.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gaat weer mislukken, net als die chemie van hem![]()
Ik hoop dat hamburgers bakken hem een beetje ligt
Nog zo'n mislukking in progressquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:18 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Anders kan ie altijd nog trouwen met topadvocate in spe Mapima.![]()
we zopen alleen bier en rookten jonko, niks overlast ofsoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Haan is meer van het in de fik steken van kinderspeelplaatsjes, best badass hoor
Stoere boy wel...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
we zopen alleen bier en rookten jonko, niks overlast ofso
is gewoon waarheid,quote:
En dat praten erbij ook. Net apen, alleen allah had geen haar genoeg om ze een aap te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hee, een allochtoon die in aanraking met justitie komt. Hoe bijzonder.
Ik hoop dat ze je broertje helemaal de tyfus in meppen in de bakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb net gehoord dat m'n broertje op het bureau zit tot minimaal morgen.
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken die buiten boord motoren verkoopt voor motorboten die had hij verspreid liggen bij matties en dit heeft ie dus aan zn vriendin verteld, sinds 3 dagen zijn ze uit elkaar en heeft ze uit wraak alles tegen popo gezegd
mijn oom is al verhaal halen als het goed is bij die meid en mijn moeder helemaal overspannen op dit moment
klacht broertje die geen zaken en prive uit elkaar kan houden waardie nu de gevolgen voor oploopt
klacht 2 broertje gepakt waar het net weer beter mee ging na zware periode gesloten opnamen, hij heeft eindelijk bijbaantje bij albert heijn in 070 en nu mss over aantal weken hoge boete of gevangenisstraf, hopelijk word ie snel weer los gelaten
Verwachte reacties Free Ozan
Steun voor je broertje? Hij flikt het toch zelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertje
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je broertje helemaal de tyfus in meppen in de bakEn dat hij daarna 10 jaar mag zitten voor stelen.
Tering tuig
Fuck Ozan!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Gewoon klappen die chimi dit laat je je broertje niet geboren, nee toch?!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
sinds 3 dagen zijn ze uit elkaar en heeft ze uit wraak alles tegen popo gezegd
Dat zal indruk maken die stoere knokploegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:14 schreef mtchel112 het volgende:
Zullen we even de leden van de fok knokploeg bij elkaar roepen om een chimi te hitten
Met een beetje mazzel kopt zn oom ook een kogelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:05 schreef trucker3 het volgende:
Ozan moet maar op de blaren gaan zitten en met zijn klauwen van andermans spullen afblijven. Belachelijk trouwens dat die oom van je verhaal gaat halen bij die "chimeid".
Wat een teurigheid allemaal.
Ik denk niet dat Ozan wifi heeft in de bak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:08 schreef Durmada het volgende:
Ozan, als je dit leest, je komt sterker terug man
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Ozan, als je dit leest: blijf met je tengels van andermans spullen af. Malloot!!!
Spijtigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ozan wifi heeft in de bak.
En nu komt het in zijn familie voorquote:0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
SOmaliers pakistanen en yemenieten zijn minder ontwikkeld maar dat heeft niets met islam te maken kijk turkije en bijvoorbeeld dubai of gambia is niks aan de hand.
Ik ben meer in londen als nederland en daar wonen veel pakistanen en somaliers denk dat de meeste nederlanders dan toch liever turken hebben en mocro's paki's zijn wel chill alleen misplaatste trots en arrogantie
Maakt niet uit. Als hij gaat douchen logt er wel iemand in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ozan wifi heeft in de bak.
Ja zie je anders zelden, normaal zijn ze heel goed in wiskunde en hoor je nooit iets van ze, behalve als ze uitzonderlijk goed presteren, en dat is vrij vaak...quote:
lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als hij gaat douchen logt er wel iemand in.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, Turken die bovengemiddeld op school scoren?
Nee zijn broertje is gesnitcht, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk naar mijn tweede comment, hypocriet, dat is hij.
Gesnitcht of niet, dief blijft dief. Dat hij gesnitcht is is juist wat had moeten gebeuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee zijn broertje is gesnitcht, dat is heel wat anders.
Nee, als jouw Nederlandse(?) broertje was gesnitcht om zo'n lullig misdaadje had je ook geklaagd. En omdat ie Nederlands is, is het dan wel rechtvaardig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gesnitcht of niet, dief blijft dief. Dat hij gesnitcht is is juist wat had moeten gebeuren.
Uithuwelijken voor geld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:21 schreef KaoloJoeka het volgende:
Wat moet een Turk überhaupt met een vriendin.
'Lullig misdaadje'...? Buitenboordmotoren stelen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, als jouw Nederlandse(?) broertje was gesnitcht om zo'n lullig misdaadje had je ook geklaagd. En omdat ie Nederlands is, is het dan wel rechtvaardig.
Nee, want als mijn broertje een dief was, dan zag ik die lul niet als broer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, als jouw Nederlandse(?) broertje was gesnitcht om zo'n lullig misdaadje had je ook geklaagd. En omdat ie Nederlands is, is het dan wel rechtvaardig.
Nee, misschien werd Ozan wel gedwongen tot dit misdaadje? Misschien deed hij wel een beetje stoer over de misdaad en viel het mee..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, want als mijn broertje een dief was, dan zag ik die lul niet als broer.
Daarbij, heb ik geen broertje, dus welke drugs zit jij nu te gebruiken?
En sorry maar de wet gaat boven jouw sentiment. Misdaad goedpraten omdat hij gesnitcht is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, misschien werd Ozan wel gedwongen tot dit misdaadje? Misschien deed hij wel een beetje stoer over de misdaad en viel het mee..
Waarom moet je mij trouwens direcht beschuldigen van het gebruik van drugs? Hoe moet ik nou weten of jij een broertje heb of niet? Je kunt het je dus blijkbaar niet voorstellen hoe het is om een broertje te hebben, hoe kun je dan weten dat je 'die lul' niet als broer zou zien?
de streetcode is never snitch , zij wist toch al heel lang dat hij af en toe dit soort dingen doet, en altijd mond gehouden en altijd lekker uit eten en mooie kleding die hij betaalde en nu opeens aangeven als je zoiets verbreekt kan je ondanks je gewoon chimeid bent zwaar in de problemen komen, nu zal het niet vaart lopen ,omdat mijn familie geen criminelen zijn en me broertje ook niet, maar gewoon veel problemen , maar hoe erg je relatie ook was, zoiets is echt schande ., ooit zal ze spijt krijgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:42 schreef agter het volgende:
Ik vind een compliment voor de dame wel op zijn plaats!
klopt me oom is hoogbegaafd en heeft contacten met beste advocaten in nederland, als hij advocaat regelt, kan die misschien vragen voor een boete ipv gevangenisstraf aangeven dat als hij in jillia paar weken of maanden hij zn baan kwijt raakt en als ie dat kwijt is misschien nog verder gaat in verkeerde dingen, Turken en turkije in geheel heeft 1 van de beste economieėn op dit moment Ondanks ik geen erdogan fan ben heeft is hij op dat vlak een goede leider.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja zie je anders zelden, normaal zijn ze heel goed in wiskunde en hoor je nooit iets van ze, behalve als ze uitzonderlijk goed presteren, en dat is vrij vaak...
Nou, dan geef je haar toch even aan? Het willens en wetens aannemen van gestolen goederen is namelijk ook strafbaar. Als je dan ook nog die hoogbegaafde oom eens aan jouw broertje duidelijk laat maken dat hij van andermans spullen af moet blijven, ziet de wereld er over een tijdje heel wat zonniger uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de streetcode is never snitch , zij wist toch al heel lang dat hij af en toe dit soort dingen doet, en altijd mond gehouden en altijd lekker uit eten en mooie kleding die hij betaalde en nu opeens aangeven als je zoiets verbreekt kan je ondanks je gewoon chimeid bent zwaar in de problemen komen, nu zal het niet vaart lopen ,omdat mijn familie geen criminelen zijn en me broertje ook niet, maar gewoon veel problemen , maar hoe erg je relatie ook was, zoiets is echt schande ., ooit zal ze spijt krijgen
bedankt voor de steun als hij vrij is laat ik wel weten ik hoop op morgen
idd nu loopt zij op high class pumps en met gucci tas, terwijl hij door haar gesnitch weer op de bodem komtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, dan geef je haar toch even aan? Het willens en wetens aannemen van gestolen goederen is namelijk ook strafbaar. Als je dan ook nog die hoogbegaafde oom eens aan jouw broertje duidelijk laat maken dat hij van andermans spullen af moet blijven, ziet de wereld er over een tijdje heel wat zonniger uit.
Je broertje is gewoon een crimineel. Simpel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de streetcode is never snitch , zij wist toch al heel lang dat hij af en toe dit soort dingen doet, en altijd mond gehouden en altijd lekker uit eten en mooie kleding die hij betaalde en nu opeens aangeven als je zoiets verbreekt kan je ondanks je gewoon chimeid bent zwaar in de problemen komen, nu zal het niet vaart lopen ,omdat mijn familie geen criminelen zijn en me broertje ook niet, maar gewoon veel problemen , maar hoe erg je relatie ook was, zoiets is echt schande ., ooit zal ze spijt krijgen
bedankt voor de steun als hij vrij is laat ik wel weten ik hoop op morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |