250¤ ER weet je het? hoe hoog is de schadequote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Aangifte bij politie gedaan en waarborgfonds is ook contact mee opgenomen.
Alleen nog de getuigenverklaring invullen en we zien wel.
Het is een wat maffe deuk,wat niet duidelijk op de foto te zien is dat er 2 verticale lijnen vanaf de stootstrip naar boven lopen (SIPS?) en het gedeelte onder de stootstrip laat zich ook niet fijn fotograferen.
De deuk is in lengte een goede 30cm en de hoogte met die verticale deuken minimaal 55 cm.
[ link | afbeelding ]
Afijn....we gaan het wel zien..had gvd gewoon een briefje achtergelaten of had even gewacht...je bent vrd toch verzekerd voor dit soort ongein?
Eerst ook nog maar eens wat klooien met de 440,heeft geen zin meer om te starten,brandstof geen probleem,accu is goed dus vonk..lees een hoop over de BDP sensor,bobine kan het natuurlijk ook zijn,rotor,verdelerkap zijn goed maar geen vonk.
Met doorstarten een plofje af en toe,baby backfire..zou me een slechte bobine lijken..
Kijk anders eens op wat Chinese sites als dhgate, aliexpress etc. Daar heb je ze al vanaf een tientje of acht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:00 schreef Klavots het volgende:
[..]
Ik had inderdaad rekening gehouden om 200 euro kwijt te zijn, die lage prijzen vond ik dus al dubieus
Bedankt voor je advies!
Mja, een auto kopen is in mijn ogen ook gewoon een zoektocht . Ik zou me niet te veel vastpinnen op een afstand. Liever 200km enkele reis doen en een dag kwijt zijn, maar wel met een goede auto voor een nette prijs thuiskomen, dan drie keer een halve dag in de buurt kwijt zijn en een mindere of te dure auto hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, misschien dan toch ook maar eens de proef op de som nemen. Snelle zoekopdracht leert me wel dat V70's wat minder frequent aangeboden worden hier in mijn directe omgeving (minder "hits", zeg maar)
Ja,was me bewust van het eigen risico.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
250¤ ER weet je het? hoe hoog is de schade
Nee,ze hebben hem helemaal nagekeken,alles is oke behalve de achteras idd,daar zaten ze op de grens met wat mogelijk was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Sporing van de achteras is nog niet helemaal tof hè?
Tricky altijd, dat uitlijnen. Ook geen draagarmen of stangetjes vervangen ofzo?
Inderdaad..dat van de achteras wist ik al wat langer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel apart dan, al is het soms nou eenmaal zo. Je kunt wel alles gaan vervangen om het goed te krijgen, maar soms moet je er ook mee leven.
Die van mij trekt ook wat naar rechts maar de hele boel moet binnenkort los om de veerpootrubbers te vervangen. Daarna ga ik wel naar de uitlijner.
Het vreemd vinden dat je dan sporen in je interieur hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:29 schreef Charged het volgende:
[..]
Inderdaad..dat van de achteras wist ik al wat langer.
Ik ben eigenlijk niet van plan om er nog veel poen in te stoppen...na het automaatbak gedoe heb ik niet veel zin/vertrouwen meer in de auto om eerlijk te zijn en ben met een scheef oog naar een opvolger aan het kijken.
Deze heeft er nou ook alweer bijna 5 ton opzitten en dat laat ook zijn sporen na in het interieur.
Krukas keerring bakzijde is niet lekker (terwijl ie vervangen is tijdens de bakwissel)...ook weer een duur grapje.
Vriendinlief had een tijd geleden een lading parket via marktplaats kunnen scoren..op het dashboard zonder deken/handdoek eronder..dat soort gekke dingen...het is maar een 10v.
Shut up,jij.....ik zit idd op hetzelfde dilemma...een mooie N of een wat stevigere Classic.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het vreemd vinden dat je dan sporen in je interieur hebt
Maar wel zonde, want is/was een mooie wagen van buiten, zeker na alle subtiele aanpassingen Snap de overweging trouwens wel helemaal, heb in oktober exact hetzelfde gedaan...
Ik zeg een N, ik heb er ook een en ook een classic gehad en ik raad het echt aan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:08 schreef Charged het volgende:
[..]
Shut up,jij.....ik zit idd op hetzelfde dilemma...een mooie N of een wat stevigere Classic.
Je helpt niet echt mee wat dat betreft,mede door jou begin ik een N echt wel te waarderen.
Als ik eerlijk moet zijn? Ik geniet van iedere minuut in de N. Interieur is echt een stap vooruit, komt allemaal een stuk degelijker en luxer over. Zit ook erg goed, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:08 schreef Charged het volgende:
[..]
Shut up,jij.....ik zit idd op hetzelfde dilemma...een mooie N of een wat stevigere Classic.
Je helpt niet echt mee wat dat betreft,mede door jou begin ik een N echt wel te waarderen.
Hoezo raad je een N aan ten opzichte van een Classic?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:23 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ik zeg een N, ik heb er ook een en ook een classic gehad en ik raad het echt aan.
MAAR, met al dat canbus gejank is vida en dice een must en gelijk ook de CEM foolproof maken (heatsink erop).
Als het moment zover is stuur ik de vrouw op je af,zij is de driver,ik mag dokken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:29 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en als je een keer wilt proberen kan dat natuurlijk ook hè Je woont dichtbij genoeg
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Als het moment zover is stuur ik de vrouw op je af,zij is de driver,ik mag dokken.
Ik ben echt al in geen tijden bij Dirk geweest Binnenkort maar weer eens gewoon, zonder issues, bij 'm op de koffie gaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:30 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoezo raad je een N aan ten opzichte van een Classic?
Even voorop gesteld....ik rij de V misschien een half tot een vol uur per maand met geluk,de honden passen er goed in en heb alles wat ik wil qua luxe.
Maw heeft mijn voorkeur een wat stevigere motorvariant van de Classic...ook omdat ik nou wel zo'n beetje de basiskwaaltjes weet en ook een goede monteur heb voor deze modellen.
De N vind ik met name gewoon mooier.
mja,ik moet echt wat meer gebruik maken van de V maar ben wel blij met de keuze..zij heeft de meeste km's dus heb ik het liefste dat zij er gebruik van maakt.quote:
hmm,ga graag met je mee,even (alhoewel,even bij Dirk bestaat niet) leuten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben echt al in geen tijden bij Dirk geweest Binnenkort maar weer eens gewoon, zonder issues, bij 'm op de koffie gaan
Dat ding heet niet voor niets in de volksmond ook wel de girltronic... wat een wispelturige borderlinebak kan dat zijn zeg. Kun je beter zelf poken, en dan nog heb je een behoorlijke vertraging erin zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn? Ik geniet van iedere minuut in de N. Interieur is echt een stap vooruit, komt allemaal een stuk degelijker en luxer over. Zit ook erg goed, moet ik zeggen.
Maar het rijgedrag is echt niet te vergelijken Nu ik pak 'm beet 45k per jaar maak vind ik het over het algemeen wel fijn dat het comfortabel rijdt, maar ik wil ook af en toe een bochtje kunnen pakken. Dat is hierbij, zeker in geval van een wat snellere S-bocht, toch wel een stuk minder zeker
Die geartronic is ook nog steeds wat 'onvoorspelbaar', omdat ik nooit precies weet wanneer hij nou wel of niet in kickdown gaat, wat het sportieve rijden ook iets lastiger maakt.
Goede genuanceerde toevoegingen weer Pietquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat ding heet niet voor niets in de volksmond ook wel de girltronic... wat een wispelturige borderlinebak kan dat zijn zeg. Kun je beter zelf poken, en dan nog heb je een behoorlijke vertraging erin zitten.
Maar eerlijk is eerlijk, zo'n V70N rijdt wel heerlijk comfortabel. Het hoekt voor geen meter, onderstuurde, overgewichtige boot die het is, maar dat comfort gebruik je meer tijd dan het strakke sturen.
Vida/Dice is overigens prima in China te bestellen, dan is de prijs nog wel te overzien .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |