Ik weet het, ik heb er al één!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]![]()
Juli kindjes zijn zoooooo leuk
Donequote:
Klopt, als Lurktmeteenrietje. Toen was ik spontaan zwanger.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:12 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Done![]()
Gefeliciteerd![]()
Jij was hier een tijdje terug ook met een kloon toch? Of heb ik iemand anders in gedachten
Dat wilde ik ook al vragenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Klopt, als Lurktmeteenrietje. Toen was ik spontaan zwanger.
Vandaag 2x schone onderbroek aan mogen doen (1x heul veul afscheiding en 1x overmoedig niesen). Heb echt klonten afscheiding sinds ik zwanger benquote:
+1 overigensquote:
of in je broek gepist hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef AwayTL het volgende:
Ja, ben je niet meer ongesteld kan je alsnog hele dagen met rotzooi in de weer want afscheiding.
Nu alleen mini tsunami's. Dat je echt even druk gaat zetten om te checken of je echt geen vruchtwater lekt![]()
.
Ik deed het ookquote:
Even verder dan wikipedia kijken: beide mag.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://nl.wiktionary.org/wiki/niesen/vervoeging
ik heb op school altijd deze geleerd (en was één van de eerste hits toen ik er op googlede). vandaar dat ik het linkje postte.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef McLaura het volgende:
[..]
Even verder dan wikipedia kijken: beide mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |