Fuck, wilde nog zeggen, of 11quote:
Hij ruikt de cake die ik heb gebakken denk ik. Zo vader zo zoonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Fuck, wilde nog zeggen, of 11..
Gaat dus niet meer op.
Zoë ah wat balen. Dan hoop ik stiekem op nog meer buikpijn. Dan draait ze misschien nog wel terug.
Hm helio, ik duim voor vrijdag. Wat als de baby dan niet gedraaid is? wordt het dan zeker een ks? (weet het even niet meer)
Verder een rustig dagje op het werk. Dus ben aan het shoppen.
Had een mega bestelling voor baby en peuter ergens geplaatst, maar kreeg het mailtje van de 20% korting maar niet binnen. Toch maar besteld, dan achteraf maar verrekenen. Doen ze dat dus gewoon niet he. Scheelt toch weer ongeveer 23¤, dus ik ga stug het hele pakket terugsturen en hetzelfde weer bestellen. Was toch gratis verzenden en retour.
Daarentegen had ik met schoenen kopen hetzelfde probleem en hebben ze aangeboden de lopende korting te verrekenen, dus nog eens ¤5 extra korting.
Streng toespreken over dat hij nog even niet mag helpt niet crump?
Dat krijg je als je ineens veel besteldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Zoë23 het volgende:
Dat is toch aardig wat korting AwayTL
Boefje in je buik, crumpette
Helio![]()
Wat rot dat het niet is gelukt.
Hoop dat het vrijdag alsnog lukt
Bedankt Cathmar voor je reactie.
Uiteindelijk zal het wel goedkomen. Als de baby's en ik maar gezond uit de bevalling komen dat is natuurlijk t belangrijkste
Kom maar halenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ineens veel besteld.
*schuift nog wat roosvicee naar Zoë toe*
Cake, cake, waar cake?! Ik wil ook
Ah dat is fijn! Relatief dan..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helio, jammer dat het niet gelukt is! Hopelijk vrijdag meer geluk.
Zoë ineens ook een baby in stuit. Snap dat je daar even de kluts door kwijt bent..
Crump, goed, in die zin dat het er niet veel meer is.. Gisteravond nog even een paar uurtjes, maar niet weer dusdanig dat ik er niet van kon slapen. Geeft me ook wel weer wat meer innerlijke rust, eigenlijk.
.
Balen.. Is het heel stom dat ik in eerste instantie versierpoging las?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:12 schreef Heliotrope het volgende:
Zoë
Hier net versiepoging gehad, niet gelukt. Ze lag al met haar stuit ingedaald en die kregen ze er niet uitgewipt. Ze lag vandaag sowieso niet handig, en dat maakte dat we het wel vrijdag nog een keer kunnen proberen (met nog wat minder kans). Het viel me erg mee en de baby had er geen last van, dus wil nog een poging wel doen. Nu een beetje trillerig van de injectie om de baarmoeder slap te houden, maar verder wel oke.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, controle gehad, goedgekeurd en bevoeld door de knappe mannelijke jonge blonde gyn
Zit nu op ruim 2cm (hij kon er met zn dikke vingers niet met twee tegelijk tussen) en heb een uiterste houdbaarheidsdatum. Hoppa!
Oh en de bazenco-assistent had echt als snelste ooit de hartslag te pakken haha.
Ik heb het ook 3x moeten lezen inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Balen.. Is het heel stom dat ik in eerste instantie versierpoging las?
Oh haha, overheen gelezen. Ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Balen.. Is het heel stom dat ik in eerste instantie versierpoging las?
Hehe er zal toch iemand voor dat jasje moeten rijden. Al baal ik zelf ook vaak van de verzendkostenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:19 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor stoms van de prenatal? Jasje online met korting, maar wel 5 euro verzendkosten rekenen, waardoor ik in de winkel goedkoper uit ben, maar daar hebben ze die korting niet![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Lieve Kwak, ik hoop dat de bevalling gauw en soepel begint!
Ik ben zo moe. En weer zo onzekerKon zonet nergens het hartje vinden met de angelsounds
Morgen 09:00 is de echo.. Ik hoop zo op bewegend beeld..
![]()
En ik heb een koortslipDat is volgens mij bijna een jaar geleden dat ik die voor het laatst had
Wat krijgerrtje zegt!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Lieve Kwak, ik hoop dat de bevalling gauw en soepel begint!
Ik ben zo moe. En weer zo onzekerKon zonet nergens het hartje vinden met de angelsounds
Morgen 09:00 is de echo.. Ik hoop zo op bewegend beeld..
![]()
En ik heb een koortslipDat is volgens mij bijna een jaar geleden dat ik die voor het laatst had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef klumsy het volgende:
Vlindur
Kwak 2 cm
Hier was alles goedbeetje jammer dat het gigantisch uitliep en ik van 14.00-17.15 in het ziekenhuis gezeten heb
Wow, dat was lang wachten! Maar alles is goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn!
En ik zie 2cm bij Kwak, zet em op!!
erg hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb stiekem nog even nageteld of ik nu wel echt top 10 ben.
geruster neem ik aan dat je bedoelt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:11 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie, klopt natuurlijk ook wel wat jullie zeggen. Echt, die eerste maanden van de zwangerschap zijn echt waardeloos. Vanaf dat je ze kan voelen is het een stuk ongeruster!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 22-10-2014 20:06:19 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |