Oh haha, overheen gelezen. Ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:53 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Balen.. Is het heel stom dat ik in eerste instantie versierpoging las?
Hehe er zal toch iemand voor dat jasje moeten rijden. Al baal ik zelf ook vaak van de verzendkostenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:19 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor stoms van de prenatal? Jasje online met korting, maar wel 5 euro verzendkosten rekenen, waardoor ik in de winkel goedkoper uit ben, maar daar hebben ze die korting niet![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Lieve Kwak, ik hoop dat de bevalling gauw en soepel begint!
Ik ben zo moe. En weer zo onzekerKon zonet nergens het hartje vinden met de angelsounds
Morgen 09:00 is de echo.. Ik hoop zo op bewegend beeld..
![]()
En ik heb een koortslipDat is volgens mij bijna een jaar geleden dat ik die voor het laatst had
Wat krijgerrtje zegt!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Lieve Kwak, ik hoop dat de bevalling gauw en soepel begint!
Ik ben zo moe. En weer zo onzekerKon zonet nergens het hartje vinden met de angelsounds
Morgen 09:00 is de echo.. Ik hoop zo op bewegend beeld..
![]()
En ik heb een koortslipDat is volgens mij bijna een jaar geleden dat ik die voor het laatst had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef klumsy het volgende:
Vlindur
Kwak 2 cm
Hier was alles goedbeetje jammer dat het gigantisch uitliep en ik van 14.00-17.15 in het ziekenhuis gezeten heb
Wow, dat was lang wachten! Maar alles is goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn!
En ik zie 2cm bij Kwak, zet em op!!
erg hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb stiekem nog even nageteld of ik nu wel echt top 10 ben.
geruster neem ik aan dat je bedoelt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:11 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie, klopt natuurlijk ook wel wat jullie zeggen. Echt, die eerste maanden van de zwangerschap zijn echt waardeloos. Vanaf dat je ze kan voelen is het een stuk ongeruster!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 22-10-2014 20:06:19 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |