abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:18:12 #151
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_145815609
Bullshit reactie van een Fappleboi.
Enige wat je wel toegeeft is dat ze het teveel toegespitst hebben op de gewone gebruiker en daar vallen hipsters ook onder.
En geef nou toe, voor een groot deel is de marketing van Apple op de hipsters gericht en is Apple zelf deels debet aan het creëren van de hipstercultuur.
Maar ja, Fapplehipsterbois ontkennen dat ze het zijn en hun marketing op hun richt. :D
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:19:46 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145815658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Barachem het volgende:
Enige wat je wel toegeeft is dat ze het teveel toegespitst hebben op de gewone gebruiker en daar vallen hipsters ook onder.
En geef nou toe, voor een groot deel is de marketing van Apple op de hipsters gericht en is Apple zelf deels debet aan het creëren van de hipstercultuur.
Maar ja, Fapplehipsterbois ontkennen dat ze het zijn en hun marketing op hun richt. :D
Gast, denk eens even door voor je rant als een jihadist.

Hoeveel % van de bevolking is nou "hipster" denk je? 5%, das nog ruim. Wie zijn de andere tientallen miljoenen mensen dan die Apple kopen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145815722
Hey wat leuk, een Apple vs ander besturingssysteem topic. Nog niet gezien! ^O^
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:29:41 #154
10024 Barachem
pi_145816006
De anderen zijn dom dat ze zoveel voor wat matige hardware met behoorlijk incompatibele en nog steeds rammelende OS neertellen.

De iPod is nog zo het enige in het Apple arsenaal wat nog echt goed is, daar de nieuwe iPhone ook maar matigjes is.
Apple: Matige hardware, OS en software, die restrictief en met andere OSen nog steeds behoorlijk incompatibel zijn en voor premium prijzen voor de merknaam aan het onwetende volk en domme hipster verkocht worden.
Verkoop je ziel in exclusieve slavernij aan Apple. :')
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_145816144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Barachem het volgende:
Oh noes! Hipsters kopen ook deze producten. Nou ik niet hoor, ik ga met Linux werken. Stelletje conformisten met hun Apple. Ik ben stoer en uniek en ik kan wel met computers overweg.

:')
quote:
Er valt niets te ontkennen als het niet waar is.

Het is wel duidelijk dat Microsoft zich richt op nerds.

En Linux.. nee wacht, daar is geen geld voor marketing of wat dan ook. Alles moet gratis dus je bent afhankelijk van vrijwilligers. Brr, daar wil ik niet afhankelijk van zijn.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:38:37 #156
10024 Barachem
pi_145816353
Butthurt damage control, hier, heb wat uierzalf voor je.

pi_145816478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een i7 PC met Windows thuis hoor, zelfbouw incl waterkoeling etc.

Op diesel of gewoon op benzine?
pi_145816617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:38 schreef Barachem het volgende:
Butthurt damage control, hier, heb wat uierzalf voor je.

[ afbeelding ]
Ah, het realiseermoment dat je niet meer weet wat je moet zeggen omdat je uitgeluld bent.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:50:04 #159
10024 Barachem
pi_145816788
Neuh, het realisatiemoment dat Fapplehipsterbois zoals jij altijd aan schadecontrole doen, omdat ze de werkelijkheid dat Apple vandaag de dag een rotbedrijf geworden is dat overprijste merkrotzooi op de markt brengt.
Een bedrijf wat het in het verleden beter deed kwa kwaliteit van zijn producten.

Zullen wee een discussie houden over Beats van Dr. Dre?
Maar heb jij gerust maar het laatste woord, jongen. ;)
pi_145817069
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef Barachem het volgende:
Neuh, het realisatiemoment dat Fapplehipsterbois zoals jij altijd aan schadecontrole doen, omdat ze de werkelijkheid dat Apple vandaag de dag een rotbedrijf geworden is dat overprijste merkrotzooi op de markt brengt.
Een bedrijf wat het in het verleden beter deed kwa kwaliteit van zijn producten.

Allemaal van die uitspraken die gewoon niet waar zijn. Je kunt het waarschijnlijk niet eens onderbouwen met wat feiten of zo. Gewoon roepen dat het kut is en voor hipsters en vooral dat het overpriced is. Dat laatste kan ik nog wel begrijpen als je met Linux werkt. Dan is verder alles overpriced. Maar bij Linux krijg je dan wel weer de kwaliteit van gratis software.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 14:56:59 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145817075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:50 schreef Barachem het volgende:

ja, tweakers.net is ook al zo'n Applefapsite, echt alleen maar positieve, maar toch kritische, reviews over Applespul,maar zo'n linuxrukker zonder leven zal het wel weer beter weten :')
Get woke, go broke!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:07:50 #162
10024 Barachem
pi_145817520
Applefappers die over rooie gaan omdat ze wat gebash niet aankunnen.
Zo typisch, je druk maken om een stom OS en wat kritiek erop.
Nu weer lekker naar de Applestore, zodat de Apple Geniuses jullie kunnen troosten en jullie traantjes van jullie iele hipsterhoofdjes kunnen afvegen.

OS X, Windows, Linux, een ander OS, wat boeit het nou wat je gebruikt, zolang je er zelf mee tevreden bent en het voor jou werkt.
Daarom is het bashen van Applefanbois via het bashen van Apple en zijn producten zo leuk, ze happen zo leuk. :D
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:09:33 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145817577
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:07 schreef Barachem het volgende:
Applefappers die over rooie gaan omdat ze wat gebash niet aankunnen.
Zo typisch, je druk maken om een stom OS en wat kritiek erop.
Nu weer lekker naar de Applestore, zodat de Apple Geniuses jullie kunnen troosten en jullie traantjes van jullie iele hipsterhoofdjes kunnen afvegen.

OS X, Windows, Linux, een ander OS, wat boeit het nou wat je gebruikt, zolang je er zelf mee tevreden bent en het voor jou werkt.
Daarom is het bashen van Applefanbois via het bashen van Apple en zijn producten zo leuk, ze happen zo leuk. :D
Jammer dat je dan wel bekend moet komen te staan als levensloze zolderkamernerd zonder vrienden, maar je moet er iets voor over hebben natuurlijk.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:11:12 #164
10024 Barachem
pi_145817647
Je projecteerd wel erg hard, HeatWave. :o
Doet het echt zoveel pijn?
pi_145817791
quote:
9s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:00 schreef Modus het volgende:
Inb4 Heatwave die 'echt geen fanboy is hoor' maar wel in elk applehaattopic die ellende komt verdedigen. :').
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:16:45 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145817849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:11 schreef Barachem het volgende:
Je projecteerd wel erg hard, HeatWave. :o
Doet het echt zoveel pijn?
Nee hoor, ik ben gewoon beter in flamen dan jij :).
Get woke, go broke!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:18:15 #167
10024 Barachem
pi_145817909
Wat jij wilt, een mod die aan competitiestrijd doet.
Vast wel iets te compenseren.
pi_145818166
Barachem is niet leuk. Geen zak aan.
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2014 @ 15:30:29 #169
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_145818385
Apple heeft als voordeel dat hun software maar op X aantal configuraties hoeft te kunnen draaien. Windows moet soepel en stabiel werken op een ontelbaar aantal configuratie, dat hebben ze altijd heel goed weten te gebruiken. Ik vind dat dat nu niet meer zo is, maar da's een mening.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_145818442
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

Allemaal van die uitspraken die gewoon niet waar zijn. Je kunt het waarschijnlijk niet eens onderbouwen met wat feiten of zo. Gewoon roepen dat het kut is en voor hipsters en vooral dat het overpriced is. Dat laatste kan ik nog wel begrijpen als je met Linux werkt. Dan is verder alles overpriced. Maar bij Linux krijg je dan wel weer de kwaliteit van gratis software.
Kwaliteit van gratis software? Wat een bullshit. Als je snelle security patches en 100% forkable en veel veiliger ivm broncode inzage als typische gratis software kwaliteit bestempeld. Dan heeft Linux inderdaad de kwaliteit van gratis software.

Verder alle tips geprobeerd maar iPad 2 blijft haperen en OSX blijft het net zo ellendig doen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:32:04 #171
10024 Barachem
pi_145818447
Dank je, Dimens, dat is een goed compliment. ;)
pi_145819190
Win8 op mijn 2011 MBP is sneller dan OSX op hetzelfde systeem. Sneller als in opstarten, openen van programma's en basic file usage (verkenner vs finder). Ik merk productiever te zijn in Win8 dan in OSX. Persoonlijk ben ik fanboy-af, maar Apple maakt nog steeds mooie, degelijke producten hoor. Ze genieten gewoon niet meer mijn voorkeur.
graag verwijderen
pi_145819453
Goh wat 'n orgineel topic & wat 'n prachtige discussie die ik nog niet eerder gezien heb hier. Hulde! _O_
Hallon!
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:58:55 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145819472
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef BlueMage het volgende:
Goh wat 'n orgineel topic & wat 'n prachtige discussie die ik nog niet eerder gezien heb hier. Hulde! _O_
Imiddels staat het ook half vol met dit soort opmerkingen, ook lekker origineel :').
Get woke, go broke!
pi_145819568
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Imiddels staat het ook half vol met dit soort opmerkingen, ook lekker origineel :').
er zijn je al drie mensen voorgeweest om de persoon die het topic niet origineel vindt te vertellen dat ze niet origineel zijn. Niet zo origineel
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_145820667
Apple en al zijn gebruikers falen sowieso hard, dus dit is niets nieuws.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:20:50 #177
411900 Huisdealer
Voor al uw geschudde kaarten.
pi_145824542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uhuh, en het is op sterven na dood, nu echt echt ECHT!

En ondertussen stijgt elk kwartaal de winst :').

Er zijn wellicht bij een aantal mensen wat problemen met een nieuw OS, dat is bij Windows niet zo? Je hoort alleen de falers, de miljoenen mensen zonder problemen hoor je niet.
Ik heb nu twee jaar een Macbook Pro en een IPhone, de aanleiding van deze twee aankopen waren omdat ik onder de indruk was wat zij jaar in jaar uit gepresteerd hadden. Appel heeft lange tijd fantastische producten geleverd, maar sinds de dood van Steve Jobs had ik mijn lichte twijfels over de toekomst van Apple maar ik had niet verwacht dat het zo om zeep zou worden geholpen. Ik verkeer nu in een situatie dat ik eigenlijk niet meer wil updaten omdat het mij de afgelopen maanden/jaren alleen maar frustratie heeft opgebracht. Appel produceert nu apparaten die qua kunnen eigenlijk niet verschillen van andere telefoon aanbieders, en brengen daar schaamteloos enorme kosten voor in rekening, Want ja.... Het is Apple. Ze hebben zelf ook wel door dat ze nu nog teren op hun image die Steve Jobs achter gelaten heeft die steeds verder in verval dreigt te raken.
pi_145877325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef Dimens het volgende:
Barachem is niet leuk. Geen zak aan.
Hij komt wel lekker gefrustreerd over, dat is altijd leuk natuurlijk.
pi_146067057
Ik vind het jammer dat er altijd meteen gescholden moet worden en iedereen meteen bovenop mensen springt als ze het gore lef hebben iets van Apple te kopen en hier ook nog eens tevreden mee zijn.

Ik heb al sinds de eerste generatie een iPhone. Elk half jaar raak ik er wel een beetje op uitgekeken en probeer ik een high end concurrent uit. Maar na een paar weken mis ik toch teveel, zowel in functionaliteit als in gemak, en kom ik weer terug bij de iPhone. De laatste twee jaar ben ik zo verstandig geweest mijn iPhone niet te verkopen, en er gewoon een high end Android of Windows Phone bij te nemen als ik ermee wil spelen.

Naast mijn iPhone heb ik een MacBook Pro en een iPad Air. De MacBook zou ik voor geen goud inruilen tegen een Windows laptop. Ook niet eentje die veel krachtiger is, simpelweg omdat het niet zo intuïtief en praktisch werkt.

Ik ben het wel deels eens met de TS dat Apple de laatste tijd meer steken laat vallen. Dingen die ik ben tegen gekomen in dagelijks gebruik zijn:

iPhone
- iOS 8 is de meest buggy versie van iOS die ik heb meegemaakt. Het gebeurt regelmatig dat safari vastloopt terwijl ik een bericht aan het typen ben en in enkele gevallen moet ik de hele telefoon herstarten.
- Copy & paste werkt niet altijd, soms schiet het menu even omhoog om bijna meteen weer te verdwijnen
- De camera is razendsnel als hij werkt, maar helaas werkt hij een stuk minder consistent op mijn iPhone 6 plus dan hij deed op mijn iPhone 5S met iOS 7. Vooral het schakelen tussen video en foto, of tussen de verschillende opnamefuncties kan voor een hoop vertraging zorgen. De afgelopen jaren ben ik er gewend aan geraakt dat de camera van de iPhone altijd beschikbaar is op de momenten dat ik hem nodig had. Bij de iPhone 6 plus met iOS 8.1 is dit het grootste deel van de tijd nog wel waar, maar zijn er ook momenten waarop hij frustrerend traag is.
- Apps krijgen maar geen update naar de resolutie van het grotere scherm. Bijna alle spellen die ik heb worden geschaald naar het grotere scherm van de 6 Plus en opmerkelijk veel werken hierdoor slechter of gewoon niet. Dit geldt ook voor spellen van grote uitgevers, zoals Rayman Jungle Run, Rayman Fiesta Run, alle Sonic-platformers en Jacob Jones 1.

Mac/os X
Safari loopt constant vast. Het gebeurt meerdere keren dat Safari vastloopt en ik deze geforceerd moet afsluiten. Dit kan al bij 8 openstaande tabs gebeuren. Als ik vervolgens YouTube open, reageert geen enkel tabblad meer en moet ik Safari afsluiten. Ik heb 8GB werkgeheugen, wat genoeg zou moeten zijn.

Daar staat tegenover dat zowel de iPhone als mijn MacBook nog steeds exponentieel fijner werken dan de concurrentie. Vooral de combinatie van iOS 8.1 en Yosemite is een gigantisch pluspunt. Dat neemt niet weg dat er de laatste tijd meer slordigheidsfoutjes bij Apple zijn dan ik gewend ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')