slaap lekkerquote:
omdat je je zo gedraagtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo zou ik joods zijn?
quote:
Wejoow hij luistert naar jequote:
Je bent joods als je moeder dat is, niet als je "je zo gedraagt"quote:
aambeienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar dat bultje zit....
waar dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarvoor ga je niet naar een huisarts
nee jij onderschat mij alleen joden doen dat omdat ze overal geld in zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent joods als je moeder dat is, niet als je "je zo gedraagt"
en waar in mijn posts kan je herleiden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee jij onderschat mij alleen joden doen dat omdat ze overal geld in zien
Je had eerst voor VI zo;n programma bla bla mijn lijf ofzoiets. Dus ik zet tv'tje om kwart over acht aan, beetje FOK!en, voorpret in het VI topic je kent het wel. Zie ik plotseling een aambeienanus vol in beeld! Laten ze dus gewoon een behandeling zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dit een heel onsmakelijk gesprek
sorry?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en waar in mijn posts kan je herleiden?
stel je aanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had eerst voor VI zo;n programma bla bla mijn lijf ofzoiets. Dus ik zet tv'tje om kwart over acht aan, beetje FOK!en, voorpret in het VI topic je kent het wel. Zie ik plotseling een aambeienanus vol in beeld! Laten ze dus gewoon een behandeling zien![]()
of terugduwenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
als je aambeien hebt moet je toch gewoon zalf erop doen
Gewoon uitknijpenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
als je aambeien hebt moet je toch gewoon zalf erop doen
vind je toch lekker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch smering manze lieten een andere keer een schaamlipcorrectie zien
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:10 schreef supersof het volgende:
oke wtf
ik had nog nooit aambeien gezien en dacht dat het gewoon een paar bultjes waren
rip mijn ogen
geen idee, kijk er niet naarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Designerkutjes zijn wel mooier vaak
Van een mooi bord kan je niet eten hoor. En een beetje rosbief is wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Designerkutjes zijn wel mooier vaak
kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Right, jij hebt meer vrouwen gedaan dan de gemiddelde man hier
Wil je chicks dan ook liever anaal doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt
maar dan doe ik een blinddoek op
altijd hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je chicks dan ook liever anaal doen?
had je dat nog niet danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja sof ik heb vrij gekregen voor porter
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had eerst voor VI zo;n programma bla bla mijn lijf ofzoiets. Dus ik zet tv'tje om kwart over acht aan, beetje FOK!en, voorpret in het VI topic je kent het wel. Zie ik plotseling een aambeienanus vol in beeld! Laten ze dus gewoon een behandeling zien![]()
denk je dat hij dat doetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar ben srs nu. Dus als jij een chick regelt doe je alsof het een man is zeg maar
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar ben srs nu. Dus als jij een chick regelt doe je alsof het een man is zeg maar
Nee omdat ik op een of andere manier dacht dat het 10 november wasquote:
Na twee jaar weet je het nog steeds, dat moet indruk hebben gemaaktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet het niet daarom vraag ik om een srs antwoord
KLB / gadverdamme rtl4 zojuist
Ik was wel vergeten dat Pharkus het topic slootquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na twee jaar weet je het nog steeds, dat moet indruk hebben gemaakt
nicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee omdat ik op een of andere manier dacht dat het 10 november was
Die dag heb ik ook vrij nu
Wanneer ben je mod geworden eigk? Je notes zijn verneuktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was wel vergeten dat Pharkus het topic sloot
Begin 2013 geloof ik?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer ben je mod geworden eigk? Je notes zijn verneukt
Ik zag dat het al om 19:00 begon trouwensquote:
woooow zo vroegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag dat het al om 19:00 begon trouwens
Ik wil wel op tijd zijn natuurlijk
Genoeg tijd om thuis te komen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow zo vroeg
zijn zeker wel vroeg klaar dan pfff
twitter humor lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:16 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
moest gisteren echt mijn lach inhouden om deze hahahahahahahhhaa
okquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe dit als behang
[ afbeelding ]
quote:
kwantumquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:16 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
moest gisteren echt mijn lach inhouden om deze hahahahahahahhhaa
ik ga t onthoudenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
2 februari 2013. Onthouden jullie dit?
okquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
2 februari 2013. Onthouden jullie dit?
En daarna sof saturday, het is wasquote:
Brutaal knulletje is dat.quote:
stereo apparatuurquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En daarna sof saturday, het is was
pic in dmmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik heb nu werkelijk een 10/10 tindermatchen ze heeft een LOTR quote als tagline
mijn vaatwasser is verrotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik heb nu werkelijk een 10/10 tindermatchen ze heeft een LOTR quote als tagline
Welke quote?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |