slaap lekkerquote:
omdat je je zo gedraagtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo zou ik joods zijn?
quote:
Wejoow hij luistert naar jequote:
Je bent joods als je moeder dat is, niet als je "je zo gedraagt"quote:
aambeienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar dat bultje zit....
waar dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarvoor ga je niet naar een huisarts
nee jij onderschat mij alleen joden doen dat omdat ze overal geld in zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent joods als je moeder dat is, niet als je "je zo gedraagt"
en waar in mijn posts kan je herleiden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee jij onderschat mij alleen joden doen dat omdat ze overal geld in zien
Je had eerst voor VI zo;n programma bla bla mijn lijf ofzoiets. Dus ik zet tv'tje om kwart over acht aan, beetje FOK!en, voorpret in het VI topic je kent het wel. Zie ik plotseling een aambeienanus vol in beeld! Laten ze dus gewoon een behandeling zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dit een heel onsmakelijk gesprek
sorry?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en waar in mijn posts kan je herleiden?
stel je aanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had eerst voor VI zo;n programma bla bla mijn lijf ofzoiets. Dus ik zet tv'tje om kwart over acht aan, beetje FOK!en, voorpret in het VI topic je kent het wel. Zie ik plotseling een aambeienanus vol in beeld! Laten ze dus gewoon een behandeling zien![]()
of terugduwenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
als je aambeien hebt moet je toch gewoon zalf erop doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |